ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας

Κατά τη διάρκεια της 7ημερης κρουαζιέρας μας με το Celestyal Olympia της Celestyal Cruises είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε σχεδόν μια ολόκληρη μέρα στη Σαντορίνη με τα παιδιά. Η κρουαζιέρα Μυθικό Αρχιπέλαγος φτάνει στη Σαντορίνη στις 9 το πρωί και φεύγει από εκεί στις 10 το βράδυ. Οπότε έχετε σχεδόν 10 ώρες να την εξερευνήσετε και να βιώσετε το vibe αυτού του νησιού που παρόλο που φημίζεται ως ένας ρομαντικός προορισμός κατάφερε να ενθουσιάσει και τις δύο οικογένειες που σημαίνει ότι η ομορφιά της δεν μένει απαρατήρητη ούτε από τα παιδιά!

Διαβάστε στο Ανθομέλι:

Πώς έγιναν οι μετακινήσεις μας στο νησί

Καθώς η Κατερίνα με τον Γιώργο είχαν επισκεφτεί την Σαντορίνη πέρσι έγιναν οι προσωπικοί μας ξεναγοί. Έφτιαξαν το πρόγραμμα και συμφωνήσαμε να νοικιάσουμε όλοι μαζί ένα 7θέσιο βανάκι από το rent-a-car-santorini για να έχουμε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και φυσικά δεν το μετανιώσαμε. To πρόγραμμα συνδύαζε και ιστορία και ξενάγηση και βόλτα και παγωτό και μπάνιο και επίσκεψη σε φίλους και απ’ όλα! Είχαμε 10 ώρες μπροστά μας και δεν θα αφήναμε ούτε μία να πάει χαμένη!

Στο DiscoverCars αναζητήστε την οικονομικότερη επιλογή για ενοικίαση αυτοκινήτου.

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Celestyal Olympia. Mε φόντο την καλντέρα της Σαντορίνης

Πώς θα φτάσετε στο παλιό λιμάνι των Φηρών από το κρουαζιερόπλοιο

Το πλοίο στην Σαντορίνη δένει αρώδου οπότε και η μεταφορά σας στο νησί, στο παλιό λιμάνι των Φηρών γίνεται με βαρκάκια τα οποία κινούνται ανά μισή ή μία ώρα.

Tip: τσεκάρετε το ημερήσιο πρόγραμμα της κρουαζιέρας.

Φηρά ή Θήρα

Πώς θα ανεβείτε στα Φηρά

Με το που φτάσετε στο νησί κατευθυνθείτε αριστερά προς την είσοδο του τελεφερίκ για να σας ανεβάσει πάνω στα Φηρά. Εναλλακτικά μπορείτε να ανεβείτε με τα πόδια αλλά δεν σας το προτείνω. Μπορεί το κόστος να είναι λίγο υψηλό (6 ευρώ για ενήλικες και μισό εισιτήριο για παιδιά κάτω των 12) αλλά στην τελική αν θέλετε να μειώσετε το κόστος προτιμήστε να κατεβείτε με τα πόδια στην επιστροφή σας. Υπολογίστε όμως την ώρα για να μην χάσετε το καραβάκι γιατί θα χρειαστείτε για το κατέβασμα με τα σκαλιά γύρω στα 20-30 λεπτά. Τα σκαλιά είναι φαρδιά και πλατιά και η διαδρομή δαιδαλώδης.

Ένας άλλος τρόπος για να ανέβει κάποιος τα σκαλιά είναι τα γαϊδουράκια (το κόστος είναι ίδιο με το τελεφερίκ) αλλά αυτός είναι ένας τρόπος που εκλείπει στις μέρες μας και είναι περισσότερο για τους ξένους τουρίστες. Αν ρωτάτε εμάς τον αποκλείσαμε ως επιλογή γιατί δεν θα θέλαμε να τα ταλαιπωρήσουμε τα καημένα τα ζώα!

Το τελεφερίκ είναι από μόνο του μια ατραξιόν για τα παιδιά που θα εκτιμήσουν και την ξεκούραση της ανόδου αλλά και τη θέα από το βαγόνι οπότε δοκιμάστε το έστω μία φορά. Με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι και τα παιδιά θα μαγευτούν αμέσως και δεν θα έχετε γκρίνια από τις 9 το πρωί.

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Η διαδρομή από τον Γιαλό, το παλιό λιμάνι, προς τα Φηρά κρατάει 3 λεπτά.
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με την οικογένεια-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Δείτε εδώ τις ώρες λειτουργίας του τελεφερίκ και τις τιμές

Εμείς επιλέξαμε με το που φτάσαμε στα Φηρά να κάνουμε αρχικά ένα μικρό tour στο χωριό και αμέσως νιώσαμε τη διαφορετικότητα από άλλα νησιά που είχαμε επισκεφτεί, όπως για παράδειγμα η Μύκονος. Άλλος αέρας, άλλο χρώμα και φυσικά άλλοι άνθρωποι!

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-Φηρά
    Βγαίνοντας από τον τελεφερίκ περπατήστε στα στενά δρομάκια ώστε να οδηγηθείτε στον κεντρικό πλακόστρωτο δρόμο με την απίστευτη θέα στο ηφαίστειο.
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη -Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και εξεπλάγησαν από την θέα!
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Οι μπουκαμβίλιες ομορφαίνουν όλα τα νησιά της Ελλάδας μας και είναι πανέμορφο να φωτογραφίζεσαι σε αυτές
    Αφήσαμε πίσω μας το Celestyal Olympia και εξερευνήσαμε τη Σαντορίνη. Καταφέραμε σε 9 ώρες να δούμε σχεδόν ό,τι είδαν η Κατερίνα πέρυσι σε 3 μέρες!

Δεν έλειψε φυσικά το παγωτό σε ένα από τα καλύτερα παγωτατζίδικα που έχουμε φάει με άπειρες και πρωτότυπες γεύσεις. Δοκιμάσαμε ακόμα και γεύση λάβα που δεν είναι άλλο από μια μαύρη κρέμα βανίλια με γλυκιά ιδιαίτερη γεύση.

Lost Atlantis Experience Museum στη Σαντορίνη

Μόλις έφτασε το αυτοκίνητό μας, η πρώτη στάση μας ήταν το Lost Atlantis Experience Museum (πατήστε στο link για να κλείσετε skip the line το εισιτήριό σας) στο Μεγαλοχώρι, κοντά στο Ακρωτήρι του νησιού. Ένα interactive μουσείο ιδανικό για παιδιά και εφήβους ώστε να μάθουν μέσα από την ιστορία, τις διαδραστικές εικόνες και την 9D παρουσίαση για τη δημιουργία της Σαντορίνης και τη σχέση της με τη χαμένη Ατλαντίδα! Μας ενθουσίασε και το προτείνουμε και για ενήλικες!

Lost Atlantis experience Museum-Santorini-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Στην 9D προβολή θα έχετε την ευκαιρία να ζήσετε την καταστροφή του νησιού Στρογγύλη, από τον μεγάλο σεισμό, το τσουνάμι και την έκρηξη του ηφαιστείου που βύθισε μεγάλο μέρος του νησιού. Μήπως τελικά το νησί ήταν η χαμένη Ατλαντίδα;
    Πατώντας επάνω στις οθόνες τα παιδιά έχουν να μάθουν πολλά για το νησί.
    Αυτό το διόραμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, έργο τέχνης θα λέγαμε! -Σαντορίνη με τα παιδιά

Ακρωτήρι

Ο δρόμος στη συνέχεια μας έβγαλε στο Ακρωτήρι, όπου επισκεφτήκαμε τους καλούς μας πλέον φίλους στο ξενοδοχείο Apanemo. Ξέρετε εκεί που είχαν μείνει πέρυσι η Κατερίνα και ο Γιώργος. Ωωωω, η θέα προς την καλντέρα μας έκοψε την ανάσα και η επόμενή μας αντίδραση ήταν να πούμε… ναι, ας πέσουμε τώρα στην πισίνα! Αλλά δεν το κάναμε. Συγκρατηθήκαμε γιατί είχαμε τόσα ακόμα να δούμε στην διάσημη Σαντορίνη!

Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-apanemo hotel
    Σαντορίνη, Ακρωτήρι, Ξενοδοχείο Απάνεμο. Μα δεν είναι υπέροχο; Δείτε εδώ τη διαμονή της Κατερίνας.
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Η Κατερίνα με τα παιδιά της και την αγαπημένης και μοναδική ανιψιά της.

Παραλίες στη Σαντορίνη

Ποιος είπε ότι η Σαντορίνη δεν έχει θάλασσες! Έχει και παραέχει και μάλιστα τις πιο εντυπωσιακές από πολλά άλλα νησιά. Μπορεί να μην δεις τα τυρκουάζ νερά της Μήλου ή τα γάργαρα νερά της Χαλκιδικής αλλά οι θάλασσες που είδα εγώ ήταν πολύ αξιοπρεπείς και πεντακάθαρες. Στις λίγες ώρες που διαθέταμε επισκεφτήκαμε μόνο δύο και μάλιστα διαθέσαμε και χρόνο για να βουτήξουμε στη μία από αυτές.

Κόκκινη Παραλία (Red Beach)

Επόμενη στάση η Κόκκινη Παραλία. Το τοπίο στην Κόκκινη Παραλία μαγικό και τόσο μοναδικό και ελκυστικό που υπόσχομαι όταν ξαναπάω στη Σαντορίνη να κολυμπήσω στα νερά της. Η παραλία δεν είναι οργανωμένη και εισέρχεστε στην περιοχή με δική σας ευθύνη λόγω των κατολισθήσεων και γιατί ο δρόμος δεν είναι καλά στρωμένος χωματόδρομος. Υπάρχουν απ’ όσο είδαμε ένας μικρός κόλπος κι ένας μεγαλύτερος και τα νερά φαίνονταν υπέροχα!

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-κόκκινη παραλία
    Μια στάση έστω αξίζει για να τη δείτε έστω κι από μακριά.
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-Παραλία Βλυχάδα
    Η οργανωμένη παραλία της Βλυχάδας

Παραλία Βλυχάδα

Εμείς, ωστόσο, επιλέξαμε την παραλία Βλυχάδα, με την μαύρη άμμο και τα ιδιαίτερα βράχια που θυμίζουν άλλους πλανήτες, καθώς ήταν πιο οργανωμένη και προσιτή για τα παιδιά. Το ζευγάρι οι ξαπλώστες με ομπρέλα είχε 10 ευρώ και υπήρχε και χώρος εντός του καφέ να αλλάξουμε μαγιό και φυσικά τουαλέτα. Εκεί απολαύσαμε το μεσημέρι μας και κάναμε τη βουτιά μας. Ε, να μην έχουμε να λέμε ότι κάναμε μπάνιο και στην Σαντορίνη!

Πίσω ακριβώς από τους βράχους της παραλίας Βλυχάδα βρίσκεται το Bιομηχανικό Mουσείο Δ. Νομικού ή αλλιώς Μουσείο Ντομάτας. Περισσότερα για το μουσείο μπορείτε να διαβάσετε εδώ από την Κατερίνα που το επισκέφτηκε πέρυσι ενώ εισιτήρια skip the line μπορείτε να κλείσετε από εδώ.

Οία

Για το τέλος όμως σας άφησα το καλύτερο. Την Οία! Μια τόσο μικρή και παράξενη λέξη κρύβει τόση ομορφιά! Μια λέξη που ενώ είναι τόσο δύσκολο να τη γράψεις με λατινικούς χαρακτήρες και να δώσεις ακριβώς τον ήχο που έχει η λέξη στα ελληνικά, έχει κάνει τους τουρίστες όλου του κόσμου να την συμπεριλάβουν στο bucket list τους!

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη -Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-Οία
    Σπίτια λευκά αλλά και χρωματιστά χτισμένα επάνω στην καλντέρα.
    Η θέα είναι απίστευτη!
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-Οία
    Οι εκκλησίες με τους γαλάζιους τρούλους είναι αυτό που χαρακτηρίζει σαν εικόνα την Ελλάδα.

Με βλέπετε ενθουσιασμένη; Ω ναι, είμαι! Μου το έλεγαν η Κατερίνα και ο Γιώργος αλλά δεν το περίμενα. Τι ήταν αυτό που αντίκρυσαν τα μάτια μου! Βλέπετε εγώ ποτέ δεν ήμουν φαν της Σαντορίνης. Ούτε είχα πάει αλλά ούτε και έσκαγα αν δεν πήγαινα. Πίστευα ότι αφού είχα δει τόσες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, ήταν σαν να την είχα μπουχτίσει. Έλα μου ντε που η πραγματικότητα ξεπερνάει την φωτογραφία! Υπάρχει μια ενέργεια φοβερή σε αυτό τον τόπο, και όχι δεν είναι η ζέστη, που σε ζαλίζει και νιώθεις πως είσαι σε ένα μέρος που αγγίζει την ψυχή σου. Ή τέλος πάντων έτσι ένιωσα εγώ. Δεν σας κρύβω πως μια δυο φορές μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια από την χαρά που το βλέπαμε και το ζούσαμε όλο αυτό παρέα με τα παιδιά μας! Μακάρι να είχαμε χρόνο να την εξερευνήσουμε περισσότερο!

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-Οία
    Μπαίνοντας στο χωριό με αυτοκίνητο θα βρείτε κάποια μεγάλα εξωτερικά πάρκινγκ και μετά κατευθυνθείτε προς το Καστέλι.
    Μαμά και κόρη! Το πορτοκαλί σπίτι (kastro Oia House) που φωτογραφήθηκε η Κατερίνα πέρυσι μας καλούσε και για οικογενειακές φωτογραφίσεις.
    Με την Μελίτα μου!
    Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Θείος και ανιψιός
    Σαντορίνη με τα παιδιά. Τip: Αν δείτε ότι τα παιδιά αρχίζουν να κουράζονται δώστε τους την ευκαιρία να φωτογραφίσουν εκείνα το τοπίο και μέρη που τους αρέσουν. Εμείς το κάναμε και πέτυχε το κόλπο αποκτώντας έτσι και πολύ αξιόλογο φωτογραφικό υλικό!

Επιστροφή στο πλοίο για το ηλιοβασίλεμα

Μετά από τις αγορές και τις βόλτες μας αποφασίσαμε ότι είχε έρθει η ώρα να γυρίσουμε πίσω. Εξάλλου ξέραμε την ώρα του ηλιοβασιλέματος από το πρόγραμμα του πλοίου. Η Μαρία ήταν υπεύθυνη για να μας θυμίζει τα πάντα και το είχε πάντοτε στην tote bag της δώρο από τη celestyal cruises. Αν και η Οία είναι το καλύτερο σημείο του νησιού για να δει κάποιος το διάσημο ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης εμείς για να αποφύγουμε τον συνωστισμό αλλά και γιατί δεν μας το επέτρεπαν οι χρόνοι είδαμε το ηλιοβασίλεμα από το κρουαζιερόπλοιο. Αφήσαμε το αυτοκίνητο στα Φηρά και φυσικά ήμασταν τόσο κουρασμένοι που δεν υπήρχε περίπτωση να κατέβουμε με τα σκαλοπάτια. Έτσι, πήραμε πάλι το τελεφερίκ και εν συνεχεία μεταφερθήκαμε με το καραβάκι στο πλοίο.

Είχαμε αποφασίσει ότι εκεί θα βλέπαμε το ηλιοβασίλεμα! Θέλαμε να είμαστε καθαροί, περιποιημένοι, μπανιαρισμένοι και λίγο χαλαροί (άλλωστε από το πρωί ήμασταν στο τρέξιμο!) Και να σας πω δεν το μετανιώσαμε! Άλλη μια φορά είχαν δίκιο η Κατερίνα και ο Γιώργος που μας το πρότειναν. Άλλωστε πάντα υπάρχει μια επόμενη φορά για να το δούμε από την Οία!

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη-Κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises-ηλιοβασίλεμα από το celestyal olympia
    Αν και στο σημείο που ήταν τον πλοίο δεν καταφέραμε να δούμε όλο τον ήλιο να βουτάει μέσα στη θάλασσα, όπως το βλέπεις από την Οία, αλλά απολαύσαμε ένα ηλιοβασίλεμα με ένα ήλιο τεράστιο και ολοστρόγγυλο. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν δείχνουν την πραγματική ομορφιά του ηλιοβασιλέματος. Πρέπει κανείς να το ζήσει με τα μάτια του!

Προτάσεις για Σαντορίνη με τα παιδιά

Λίγο πριν κλείσω, κι επειδή πιστεύω ότι πολλοί από εσάς για να διαβάζετε την ανάρτηση αυτή σας ενδιαφέρουν οι δραστηριότητες που θα μπορούσατε να κάνετε στη Σαντορίνη με τα παιδιά, έχω να σας προτείνω τα εξής:

• Βόλτα με το τελεφερίκ για ξεκούραση αλλά και για να θαυμάσετε τη θέα
    • Παγωτό στα Φηρά (δες παραπάνω την πρότασή μας!)
    • Επίσκεψη στο Lost Atlantis Museum (δες παραπάνω)
    • Να πάτε στον Φάρο στο νοτιότερο άκρο του νησιού (για τα παιδιά που θέλουν να δουν φάρο για πρώτη φορά-έχει πολύ ωραία θέα)
    • Μπάνιο στην Κόκκινη Παραλία (αν τα παιδιά είναι μεγάλα) και στην Βλυχάδα (για κάθε ηλικία) – Παρόλο που εμείς δεν πήγαμε έχουμε ακούσει και για τις παραλίες στο Καμάρι και στην Περίσσα, οπότε και αναζητήστε τες. Ποιος είπε ότι η Σαντορίνη δεν έχει θάλασσες;
    • Ηλιοβασίλεμα στην Οία (ποιος είπε ότι τα παιδιά δεν θα εντυπωσιαστούν;)
    • Αγοράστε σουβενίρ και ιδιαίτερα αντικείμενα για να θυμούνται για πάντα τις διακοπές τους
    • Επισκεφτείτε το Βιομηχανικό Μουσείο Ντομάτας που τα παιδιά θα μάθουν τον παραδοσιακό τρόπος συσκευασίας της.
    • Αν τα παιδιά είναι μεγάλα μπορείτε να επισκεφτείτε και τον αρχαιολογικό χώρο στο Ακρωτήρι (guided walking tour)
    • Νοικιάστε ένα ιστιοπλοϊκό και κάντε βουτιές στα υπέροχα καθαρά νερά της Σαντορίνης
    • Επισκεφτείτε το ηφαίστειο και κάντε και βουτιά στα θερμά νερά
    • Δείτε μια καλοκαιρινή ταινία στο θερινό σινεμά στο Καμάρι

Μπορείτε να κλείσετε και από το κρουαζιερόπλοιο οργανωμένες εκδρομές επί πληρωμή ανά άτομο. Πρέπει να γνωρίζετε πως αν δεν μαζευτεί ένας μίνιμουμ αριθμός ατόμων οι εκδρομές δεν πραγματοποιούνται. Οπότε έχετε στο μυαλό σας και οργανωθείτε και για την περίπτωση που πρέπει να περιηγηθείτε μόνοι σας στο νησί.

Χάρτης

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας 24
    Μια οικογενειακή φωτογραφία στην Οία-Σαντορίνη με τα παιδιά

Τώρα για να είμαστε ξηγημένοι! Παιδιά από παιδιά έχει διαφορά και σε συμπεριφορά και σε γούστα και πάνω απ’ όλα σε ηλικία. Τα δικά μας στην προεφηβεία και την εφηβεία τη λάτρεψαν και πραγματικά θα ήθελαν και τα τρία να ξαναπάνε. Ωστόσο πάντα πίστευα ότι οι γονείς είναι αυτοί που κάνουν τα παιδιά και τα δικά μας είναι κάπως εκπαιδευμένα στα ταξίδια. Οπότε, έστω κι αν η Σαντορίνη δεν είναι ένας αμιγώς family friendly προορισμός, είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε υπέροχα!

Η μέρα μας τελείωσε με ένα ωραίο βραδινό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου! Τόσο υπέροχη μέρα που θα την θυμάμαι για πάντα! Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό το υπέροχο νησί; Θα πηγαίνατε στη Σαντορίνη με τα παιδιά;

Pin it for later

Πως περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας. κατά τη διάρκεια μιας κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά. Παραλίες, αξιοθέατα, προτάσεις, Οία, Φηρά, Lost Atlantis Museum και ηλιοβασίλεμα.

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?

2 ΣΧΟΛΙΑ

1. Κάλη μου τι όμορφα περασετε! Αν και μοιάζει λίγο η μια μερα κάνατε όμως τόσα πολλά.. Μπράβο! Όσο για τα παιδιά σε ρόλο φωτογράφου εξαιρετική ιδέα. Εγώ θέλω πολύ να πάω, ελπίζω να πείσω κ τον Τάσο κάποια στιγμή που είχε πάει παλιότερα με φίλο του… !

2. Υπέροχη η ξενάγηση σας. Εντυπωσιάστηκα με το πόσο διαφορετικά περάσαμε τις ίδιες πάνω κάτω ώρες στο νησί, την ίδια σχεδόν εποχή (ήμουν λίγες μέρες πριν από εσάς εκεί, θα χαρώ να διαβάσετε και τη δική μου ξενάγηση).
      Αντε να επανέλθουμε με τα ταξίδια μας, σιγά σιγά! 🙂