ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι φετινές μας διακοπές είχαν νησιωτικό αέρα. Και όχι μόνο από ένα νησί αλλά από πέντε! Ποιος θα το φανταζόταν! 7 ημέρες διακοπών στo πολυτελές πλοίο Celestyal Olympia της Celestyal Cruises με 7 προορισμούς, πέντε εκ των οποίων είναι κορυφαία ελληνικά νησιά. Μυθικό Αρχιπέλαγος και φύγαμε για Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη, Ρόδο, Κύπρο, Κρήτη (Άγιο Νικόλαο) και επιστροφή στο Λαύριο, Αττική. Θα έρθετε μαζί μας;

Day 1: Λαύριο

Οι βαλίτσες μας ήταν ήδη έτοιμες κι έτσι το μεσημέρι της Δευτέρας βρεθήκαμε μετά τη δουλειά στο Λαύριο και επιβιβαστήκαμε στο Celestyal Olympia της Celestyal Cruises με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Η πρώτη εντύπωση ήταν εξαιρετική! Ήταν λες και έμπαινες σε 5στερο ξενοδοχείο! Οι καμπίνες μας στον 7ο όροφο και το ασανσέρ μας οδήγησε στην Junior Suite μας που μας περίμενε για να απολαύσουμε τις διακοπές μας.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises, junior suite στο celestyal olympia
    Η Junior Suite ήταν πολύ ευρύχωρη για 3 αλλά και 4 άτομα με άφθονο χώρο για τις αποσκευές και τα ρούχα μας. Μπορείτε να δείτε το room tour εδώ.

Αφήσαμε τις χειραποσκευές μας αφού οι βαλίτσες μας είχαν ήδη μεταφερθεί από το προσωπικό του πλοίου στην καμπίνα και αρχίσαμε αμέσως την ξενάγηση. Συνολικά 12 όροφοι, διαφορετικά σαλόνια ανάλογα με τη μουσική που θέλεις να ακούσεις, γυμναστήριο, χώρος με παιχνίδια για τα παιδιά, καταστήματα, ρεσεψιόν, κομμωτήριο και spa, και φυσικά πισίνα. Για την ακρίβεια δύο πισίνες στον 9ο όροφο για να μην υπάρχει συνωστισμός και να σε φυσάει και το αεράκι! Και μετά από όλα αυτά, να σε περιμένει στο εστιατόριο ζεστό φαγητό με επιλογές από τον μπουφέ ή a la cart!  Πρώτη μέρα και τα πρώτα τσεκ είχαν ήδη μπει.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises all inclusive
    Τρία πλήρη γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό στο Aegean Restaurant και είναι σίγουρο ότι δεν θα πεινάσετε καθόλου.

Tip: Καθώς η απόσταση Αθήνα-Λαύριο είναι μεγάλη, οργανώστε τη μετάβαση σας εκεί από νωρίς. Μπορείτε είτε να παρκάρετε σε ένα ιδιωτικό πάρκινγκ και να ζητήσετε να σας μεταφέρουν στο λιμάνι είτε να παρκάρετε μέσα στο λιμάνι. Για μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να σας αφήσει ο σύζυγος στο λιμάνι με τις βαλίτσες και εκείνος να παρκάρει δωρεάν μέσα στο χωριό και να έρθει να σας βρει με τα πόδια.

Day 2: Θεσσαλονίκη

H Θεσσαλονίκη ήταν ο προορισμός που θα ανέβαιναν στο πλοίο και η Κατερίνα με την οικογένειά της για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας παρέα. Πριν όμως γίνει αυτό, εμείς είχαμε χρόνο έως τις 6 το απόγευμα να εξερευνήσουμε τη Θεσσαλονίκη. Μετά από ένα πλούσιο πρωινό αποβιβαστήκαμε και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας από τα Λαδάδικα. Στη συνέχεια πήγαμε στην αγορά Μοδιάνο, κοντά στα Λουλουδάδικα, Αριστοτέλους, Μητροπόλεως, Τσιμισκή και βόλτα έως τον Λευκό Πύργο. Η Θεσσαλονίκη είναι εκεί για να την εξερευνήσετε.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises, all inclusive
    Στο Celestyal Olympia θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία πρωινών σε μορφή μπουφέ ή a la cart.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Θεσσαλονίκη
    Η Θεσσαλονίκη είναι άξια μια από τις ομορφότερες πόλεις στην Ελλάδα!

Με την επιστροφή μας στο πλοίο η χαρά μας ήταν μεγάλη καθώς βρεθήκαμε μαζί με τα ανίψια μας που είχαμε να βρεθούμε από κοντά από πέρσι το καλοκαίρι! Και φυσικά τα παιδιά ξεκινήσαν αμέσως το παιχνίδι. Όσο για εμάς τους μεγάλους απολαύσαμε τα κοκτέιλ μας δίπλα στην πισίνα. Η μέρα ήταν πολύ ζεστή και μέχρι να φύγουμε από τη Θεσσαλονίκη ο ήλιος καυτός. Οπότε η πισίνα ήταν μονόδρομος για όλους μας!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, kids zone
    Στο Kids Zone θα βρείτε παιχνίδια δωρεάν αλλά και ηλεκτρονικά παιχνίδια με κέρματα. Τα παιδιά μας έπαιξαν απ’ όλα!
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, πισίνα στο κατάστρωμα του celestyal olympia
    Ο χώρος της πισίνας είναι πολύ ευρύχωρος με άφθονες ξαπλώστρες και τραπεζοκαθίσματα ώστε να μη νιώσετε καθόλου συνωστισμό.
    Στο βραδινό δεν θα σας λείψουν τα γλυκά. Υπάρχει επίσης και Kids Menu οπότε κανένα παιδί δεν πρόκειται να αντισταθεί σε mac n cheese, κοτομπουκιές, burger, πίτσα και παγωτό!

Tip: To πλοίο προσφέρει επιλογές για οργανωμένες εκδρομές με εξτρά χρέωση σε κάθε προορισμό. Αν ωστόσο θέλετε να κρατήσετε χαμηλά το budget σας τότε αρκεί να οργανωθείτε από νωρίς ώστε να ξέρετε που θελετε να πάτε και  να μην χάσετε χρόνο όταν κατεβείτε από το πλοίο. Στη Θεσσαλονίκη προμηθευτείτε έναν χάρτη από το λιμάνι με τα βασικά ιστορικά μνημεία. Ρωτήστε τα παιδιά τι προτιμούν να δουν και αρχίστε την ξενάγηση ή ακόμα και τα ψώνια. Είναι αρκετές οι ώρες για να τα κάνετε όλα! Διαβάστε τις σχετικές με τη Θεσσαλονίκη αναρτήσεις μας εδώ, εδώ και εδώ για να προετοιμάσετε το πρόγραμμά σας.

Day 3: Μύκονος

H μέρα στη Μύκονο ήταν πολλά υποσχόμενη. Τα παιδιά φώναζαν Μύ-κο-νοοοοο και ήταν έτοιμα να γνωρίσουν αυτό το νησί που έχει ξετρελάνει κόσμο και κοσμάκι σε όλο τον κόσμο. Η βόλτα μας ξεκίνησε από τη Χώρα με φωτογραφίες σε κάθε γωνιά και σε κάθε σοκάκι! Καφέ στο γνωστό καφέ Άρωμα και φυσικά ψώνια για σουβενίρ.

Υπέροχες γωνιές σε όλη τη Χώρα της Μυκόνου
    Πρώτη φορά στη Μύκονο καφέ και σπιτική λεμονάδα στο πιο γνωστό μπαρ της Μυκόνου, το Άρωμα.
    Πού να είμαστε άραγε;
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Μύκονο
    Φυσικά πήγαμε και στη Μικρή Βενετία!
    Αλλά και στου ανεμόμυλους

Αλλά Μύκονος χωρίς θάλασσα δεν γίνεται! Για αυτό διαλέξαμε ένα ωραίο beach bar λίγο έξω από τη Χώρα, το Pinky Beach στην Αγιά Άννα Παράγκα, και αυτό όχι τυχαία! Ο αγαπημένος μας ξάδερφος εργάζεται εκεί κι έτσι είχαμε την τιμητική μας. Κοκτέιλ και μπανάκι στα καλύτερα!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Μύκονο, pinky peach
    Μπάνιο στην παραλία Pinky Beach στην Μύκονο

Και έπειτα από όλα αυτά, επιστροφή στο πλοίο για ανεφοδιασμό… ξέρετε στον μπουφέ, ντουζάκι και έτοιμοι για Myconos by night! Νομίζω ότι αυτή ήταν η ώρα που το νησί μας έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο. Λαμπερή, φωτεινή, θορυβώδης, γεμάτη παλμό και ζωή! Τα μαγαζιά εκθαμβωτικά και λίγο απλησίαστα, ο κόσμος απελευθερωμένος και η μουσική να παίζει δυνατά σε πολλά σημεία!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, celestyal olympia
    Celestyal Olympia by Night
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Μύκονο
    The Anthomeli Gang (plus the photographer)

Tip: Στη Μύκονο θα μείνετε θα μείνετε έως τις 2 το βράδυ. Το πλοίο της Celestyal Cruises ωστόσο δεν δένει στο λιμάνι αλλά αρώδου, πράγμα που σημαίνει ότι θα πηγαινοέρχεστε με βάρκα από και προς το πλοίο. Αυτό όμως δεν θα πρέπει να σας αποθαρρύνει και να σκεφτείτε ότι δεν μπορείτε να γυρίσετε πίσω για να φάτε ή να κάνετε μπάνιο. Εμείς επιστρέψαμε για φαγητό, κάναμε το μπάνιο μας, ντυθήκαμε και βγήκαμε περιποιημένοι και ξεκούραστοι το βράδυ στη Μύκονο.

Tip: Για όσους έχουν επισκεφτεί και άλλη φορά τη Μύκονο ίσως να ήταν μια ωραία ιδέα και η επίσκεψη στη Δήλο με καραβάκι.

Day 4: Σαντορίνη

Και ήρθε η σειρά της Σαντορίνης! Εδώ μιλάμε για ενθουσιασμό! Μπορεί η Κατερίνα και ο Γιώργος να την είχαν επισκεφτεί πέρυσι αλλά για όλους τους υπόλοιπους ήταν μια αποκάλυψη! Η ενοικίαση του αυτοκινήτου ήταν μονόδρομος. Θέλαμε να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε. Και το καταφέραμε μέσα σε λίγες ώρες! Φηρά, Ακρωτήρι, το Μουσείο της Χαμένης Ατλαντίδας, την Κόκκινη Παραλία, την παραλία Βλυχάδα και φυσικά την Οία! Τι να πω για την Οία… Υπάρχει άραγε ομορφότερο μέρος στον κόσμο; Δεν είναι τυχαία πόλος έλξης εκατομμυρίων τουριστών από όλο τον κόσμο! Δεν λέω πολλά γιατί έρχεται ανάρτηση μόνο για την Οία! Οπότε θα σας τα πω όλα αναλυτικά!

Υπέροχη Οία!
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Σαντορίνη, Lost Atlantis Experience
    Τα παιδιά πέρασαν υπέροχα στο διαδραστικό μουσείο Lost Atlantis στο Μεγαλοχώρι, κοντά στο Ακρωτήρι. Εισιτήρια skip the line μπορείτε να κλείσετε εδώ.

Tip: Αν θέλετε να συνδυάσετε μπάνιο σε παραλία με μουσείο τότε προτείνουμε και το Βιομηχανικό Μουσείο Ντομάτας Δ. Νομικός πίσω ακριβώς από την παραλία της Βλυχάδας, που έχει πολύ ενδιαφέρον! Πατήστε εδώ για skip the line εισιτήρια με audio guide.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Σαντορίνη, Οία.
    Πέρυσι φωτογραφία η Κατερίνα μόνη της στο ίδιο σημείο και φέτος με την κόρη της, Μαρία.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Σαντορίνη, Οία
    Χαρακτηριστική φωτογραφία της Σαντορίνης με τα γαϊδουράκια από το γραφικό λιμανάκι Αμμούδι προς την Οία.
    Ανθομελοοικογένεια Νο 1:Κατερίνα, Γιώργος, Μαρία, Θάνος
    Ανθομελοοικογένεια Νο 2: Κάλη, Κώστας, Μελίτα

Το βράδυ επιστρέψαμε στο πλοίο να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα και ήταν μαγικό! Αν και το καλύτερο σημείο για να το απολαύσουμε είναι το Καστέλι, το κάστρο της Οίας, εμείς προτιμήσαμε να φρεσκαριστούμε και να το απολαύσουμε από ένα κατάστρωμα του κρουαζιερόπλοιου.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises. Ηλιοβασίλεμα από το celestyal olympia
    Ηλιοβασίλεμα από το Celestyal Olympia της Celestyal Cruises

Και αφού φάγαμε σειρά είχε το show του Celestyal Olympia που θα ενθουσιάσει τα παιδιά! Άλλες φορές με έναν τραγουδιστή ή τραγουδίστρια να μας τραγουδάει παλιές και νέες επιτυχίες και άλλες φορές ολόκληρο μουσικοχορευτικό σόου!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises
    Σχεδόν κάθε βράδυ μπορείτε να απολαύσετε μουσικά σόου στα διάφορα σαλόνια του Celesteyal Olympia

Tip: Στη Σαντορίνη το πλοίο μένει έως τις 10 το βράδυ. Ωστόσο το πήγαινελα στο καράβι δεν είναι τόσο εύκολο όσο στην Μύκονο καθώς θα πρέπει να επωμιστείτε το αντίτιμο του τελεφερίκ στα Φηρά ή να ανεβοκατεβείτε τα 600 σκαλοπάτια. Οπότε εμείς προτείνουμε να γυρίσετε μια και καλή στο πλοίο και να δείτε το ηλιοβασίλεμα από το κατάστρωμα. Αν ωστόσο θέλετε σώνει και καλά να το δείτε από Σαντορίνη δεν θα σας το χαλάσω εγώ, ενεργήστε κατά βούληση και επιστρέψτε στις 9.30 λίγο πριν τον απόπλους.

Day 5: Ρόδος

Οι επόμενες μέρες θα ήταν πιο ήρεμες καθώς είχαμε μόνο περίπου 5 ώρες σε κάθε νησί. Η δική μας μέρα στη Ρόδο ξεκίνησε με οργανωμένη από την Celestyal Cruises ξενάγηση με ξεναγό στην παλιά πόλη της Ρόδου η οποία παρέχεται δωρεάν. Ε, ξέρετε πως το Ανθομέλι αγαπάει και την ιστορία! Ωστόσο δεν την ακολουθήσαμε όλη γιατί ήταν αρκετά κουραστικά για τα παιδιά και είχε πολύ ζέστη. Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε μόνοι μας τη βόλτα μας μέσα στην πόλη της Ρόδου, να πιούμε το καφεδάκι μας και να φτάσουμε έως το Ρολόι και το διάσημα Ελάφια, με την ονομασία Πλατόνι, στην είσοδο του λιμανιού Μανδράκι πάνω σε δύο στήλες. Πλατόνι είναι η ονομασία τους και αποτελούν σύμβολο του κοσμοπολίτικου νησιού της Ρόδου.

Σε μία από τις 11 εισόδους της Παλιάς Πόλης
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 26
    Η οδός των Ιπποτών είναι ο κύριος δρόμος από το λιμάνι προς το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στην παλιά πόλη της Ρόδου
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Ρόδο
    Μπροστά στο Κάστρο του Μεγάλου Μαγίστρου. Μπορείτε να να οδηγηθείτε εκεί από την οδό των Ιπποτών.
    Μαγαζιά με σουβενίρ και υπέροχες πλατείες για να απολαύσετε τη βόλτα σας.
    Πολύ γραφική η Ρόδος και εκτός της παλιάς πόλης
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας τη Ρόδο
    Με φόντο την είσοδο του Λιμανιού με τα δύο ελάφια και το Ρολόι της Χώρας της Ρόδου

Tip: Αν οι ξεναγήσεις σας κουράζουν και θέλετε κάτι πιο πρωτότυπο για όλη την οικογένεια τότε προτείνουμε και το διαδραστικό μουσείο Throne of Helios με 9D προβολές με θέμα την ιστορία και τη μυθολογία της Ρόδου.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 32
    Αποχαιρετώντας το νησί της Ρόδου

Πολλοί από εσάς μας ρωτάτε αν βαρεθήκαμε τη διαμονή μας πάνω στο πλοίο. Η απάντηση είναι όχι! Με εξαίρεση τον Κώστα που γενικά δεν μπορείς να τον έχεις εγκλωβισμένο σε ένα μέρος, οι υπόλοιποι όχι απλά δεν βαρεθήκαμε αλλά νιώσαμε ότι δεν είχαμε και αρκετό χρόνο πάνω στο καράβι. Τα παιδιά ήθελαν κι άλλο παιχνίδι κι εμείς θέλαμε κι άλλη ξάπλα. Αλλά ξέρετε όταν συνδυάζεις δουλειά και διασκέδαση πάντα σου λείπει και λίγη παραπάνω ξεκούραση. Οι δραστηριότητες είναι πολλές επάνω στο καράβι για τα παιδιά, όπως πινγκ-πονγκ, μπάσκετ, παιχνίδια, ζούμπα, λάτιν ή diy και έτσι πάντα είχαν κάτι να κάνουν. Κι αν δεν είχαν, υπήρχε πάντα η πισίνα. Εμείς πάλι ευχαριστηθήκαμε καφεδάκι, δροσερά κοκτέιλ και χαλάρωση. Ε… και λίγη πισίνα.

Όσο για τα βράδια! Πάντα υπάρχει κάτι να δεις και να διασκεδάσεις, όπως την ημέρα που είχαμε τη συναυλία του σολίστ του μπουζουκιού Θανάση Πολυκανδριώτη και του τραγουδιστή Στέλιου Διονυσίου που διασκεδάσαμε πάρα, μα πάρα πολύ! Ενημερωθείτε από τη Celestyal για το πρόγραμμα των επόμενων κρουαζιέρων!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος. Ζούμπα και λάτιν χοροί στο celestyal olympia
    Εκμάθηση ζούμπας με τη δραστήρια και ενεργητική Martha
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, diy for all
    Αλλά και diy δραστηριότητες τα κράτησαν απασχολημένα για πολλές ώρες
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, ζωντανή μουσική στο μπαρ
    Σε κάθε σαλόνι και διαφορετική ζωντανή μουσική
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises, απογευματινές λιχουδιές
    Α! Και το απογευματάκι εκεί που πίνεις το καφεδάκι ή τον χυμό σου έρχονται και σε κερνάνε κεκάκια και μπισκότα για να τον συνοδέψεις!
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος, συναυλία
    Το βράδυ είχαμε τηνχαρά να δούμε μια υπέροχη συναυλία και να διασκεδάσουμε τραγουδώντας και χορεύοντας στο πάνω κατάστρωμα.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises. Μετά τη συναυλία με τον Στέλιο Διονυσίου.
    Ευχαριστούμε πολύ Στέλιο Διονυσίου που μας έκανες να διασκεδάσουμε τόσο πολύ έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο καραντίνα.

Tip: Προσωπικά αν γύριζα τον χρόνο πίσω δεν θα επέλεγα τη δωρεάν ξενάγηση της Celestyal Cruises στην Ρόδο. Και όχι γιατί ήταν κακή. Αντίθετα η ξεναγός ήταν εξαιρετική. Αλλά με 3 παιδιά στην παρέα μας μάς έλειψε πολύ η ανεμελιά και το μπάνιο. Προτείνω λοιπόν να σε σκεφτείτε τις εξής δύο εναλλακτικές. Είτε να πάρετε το hop on hop off λεωφορείο ακριβώς έξω από το λιμάνι και να δείτε πανοραμικά την πόλη είτε να διαλέξετε μία από τις υπέροχες παραλίες του νησιού και με ταξί ή λεωφορείο και να μεταβείτε εκεί και να απολαύσετε το μπάνιο σας στη Ρόδο. Με λίγη οργάνωση μπορείτε να προλάβετε να δείτε και την Παλιά Πόλη ωστόσο. Μπορεί να ανέβει λίγο το budget αλλά αξίζει νομίζω μια βουτιά στα ροδίτικα νερά! Δείτε τις επιλογές σας για υπέροχες family friendly παραλίες εδώ.

Day 6: Κύπρος

Στην Κύπρο, το Celestyal Olympia αγκυροβολεί στη Λεμεσό. Αυτή την φορά επιλέξαμε να μην ακολουθήσουμε την οργανωμένη ξενάγηση της Celestyal Cruises παρόλο που ήταν και αυτή δωρεάν αλλά να κινηθούμε μόνοι μας. Με το λεωφορείο της γραμμής, Νο 30, κατευθυνθήκαμε στην πόλη και αποφασίσαμε αρχικά να ξεναγηθούμε στην παλιά πόλη. Δυστυχώς όμως τα περισσότερα μαγαζιά ήταν κλειστά το πρωί. Κι έτσι περάσαμε στην Νέα Μαρίνα της Λεμεσού που φυσικά είναι ένα μικρό στολίδι. Η ζέστη ωστόσο ήταν εξοντωτική κι εκεί ακριβώς ήταν που μετανιώσαμε που δεν είχαμε πάρει τα μαγιό μας.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 40
    Περπατώντας στη Νέα μαρίνα της Λεμεσού.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 42
    Καταστήματα και καφέ για να διανθίσετε ακόμα περισσότερο τη βόλτα σας μέσα στη Νέα Μαρίνα Λεμεσού
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 44
    Η Μαρίνα εκτός από καταστήματα και καφέ έχει και πολυτελή σπίτια που σε κάνει να νιώθεις λες και είσαι στο Μαϊάμι!

Tip: Για τις μετακινήσεις μας με ταξί σας προτείνουμε την εφαρμογή Bolt για να καλέσετε εύκολα το ταξί ανάλογα με τα άτομα που είστε.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 46
    Τελικά καταλήξαμε στο Marina Beach Bar που έχει καφέ, εστιατόριο, μια μικρή πισίνα για τα παιδιά και φυσικά αναπαυτικές ξαπλώστρες μπροστά στην τεχνική παραλία Peninsula Beach.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 48
    Η παραλία είναι τεχνιτή αλλά την ώρα τουλάχιστον που πήγαμε εμείς ήταν πεντακάθαρη και σε καλούσε να μπεις μέσα.

Είχε όμως και τα καλά του να γυρνάς μετά από τόση ζέστη στο καράβι γιατί σε περιμένει η πισίνα και τα δωρεάν ποτά που συμπεριλαμβάνονται στο all inclusive πακέτο.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 50
    Με τα αγόρια κους κους, καφέ και ποτάκια.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 52
    Τα παιδιά στην πισίνα. Eδώ βλέπετε την βρεφική η οποία είναι δελεαστική για παιχνίδι και για τα μεγαλύτερα παιδιά!

Tip: Η δωρεάν ξενάγηση της Celestyal είναι αρκετά μεγάλη και θα μεταβείτε εκτός από τη Λεμεσό και σε κάποια χωριά του νησιού. Ωστόσο εμείς θα προτείναμε κάτι άλλο αν έχετε παιδιά. Ακριβώς στην άκρη της μαρίνας υπάρχει η τεχνική παραλία Peninsula Beach με ένα υπέροχο καφέ/beach bar οπου μπορείτε να χαλαρώσετε και να κάνετε το μπάνιο σας! Ειλικρινά μην παραλείψετε να πάρετε μαζί τα μαγιό σας.

Day 7: Άγιος Νικόλαος Κρήτης

Ένα ακόμα ένα κόσμημα στην ταξιδιωτική συλλογή μας! Το κρουαζιερόπλοιο δένει στον Άγιο Νικόλαο και έχετε σχεδόν 4-5 ώρες για να εξερευνήσετε την πόλη. Εμείς επιλέξαμε να χωρίσουμε τον χρόνο μας ως εξής: Ξεκινήσαμε με τα τελευταία ψώνια για αγαπημένα μας πρόσωπα, είδαμε κάποια βασικά αξιοθέατα στην πόλη, όπως τη λίμνη του Αγίου Νικολάου ή Βουλισμένη, που δυστυχώς δεν είχαμε χρόνο να κάνουμε βουτιά και τέλος πήγαμε για μπάνιο!!! Ω, ναι! Μια καλή μας φίλη που μένει πλέον στον Άγιο Νικόλαο μας πρότεινε την περιοχή/παραλία Αμμούδι κι εμείς αρπάξαμε την ευκαιρία για μια βουτιά στα πεντακάθαρα κρητικά νερά! Ήπιαμε τη ρακή μας, φάγαμε μεζεδάκια, κολυμπήσαμε, είδαμε τη φίλη μας και πραγματικά ήταν μια υπέροχη μέρα που δεν θέλαμε να τελειώσει!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 54
    Η αγορά/πεζόδρομος με τα τα τουριστικα είδη είναι μικρή αλλά είχε πολύ ωραία μαγαζιά και πολύ καλές τιμές.
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 56
    Με φόντο την Λίμνη του Αγίου Νικολάου
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 58
    Και οι δύο Ανθομελοαδερφές με καπέλα και τσάντες θαλάσσης από Amelie Accessories
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 60
    Η παραλία Αμμούδι εξαιρετική. Μην παραλείψετε να κολυμπήσετε στα κρητικά νερά!

Tip: Η προβλήτα της Λίμνης είναι ανοιχτή για το κοινό. Οπότε μην παραλείψετε να κάνετε μια βουτιά στα υπέροχα δροσερά νερά της. Αν ωστόσο δεν θέλετε να κυκλοφορείτε βρεγμένοι μέσα στην πόλη επιλέξτε το Αμμούδι που είναι περίπου 15 λεπτά με τα πόδια από το λιμάνι ή πηγαίνετε εκεί με ταξί. Εναλλακτικά αν ξεκινήσετε αμέσως μόλις αποβιβαστείτε μπορείτε με ταξί να πάτε μέχρι την Ελούντα και να κάνετε tour στη Σπιναλόγκα.

Αυτό ήταν και το τελευταίο βράδυ για εμάς που επιβιβαστήκαμε από την Αθήνα. Με την επιστροφή μας στο πλοίο ήδη τα πρώτα δάκρυα είχαν πέσει. Ωστόσο δεν θα το αφήναμε να μας καταβάλει. Βάλαμε τα καλά μας και απολαύσαμε το τελευταίο οικογενειακό μας δείπνο στο εστιατόριο Galileo. Άλλωστε έπρεπε να αποχαιρετήσουμε και τους αγαπημένους νέους μας φίλους, το προσωπικό του εστιατορίου, που θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε και προσωπικά για την εξυπηρέτηση και την αγάπη τους.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 62
    Στην υγεία του προσωπικού που εργάζεται πάνω στο καράβι και έκανε τη διαμονή μας ξεκούραστη και απολαυστική
    Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 64
    Σας ευχαριστούμε πολύ αγαπημένοι μας!

Η Κατερίνα είχαν ακόμα μία απολαυστική μέρα στο Λαύριο όπου και έκαναν τη βόλτα τους στο λιμάνι, έφαγαν ice roll που ήταν και επιθυμία της Μαρίας μας και έκαναν και κάτι τελευταία ψώνια. Μετά εννοείται απόλαυσαν το πλοίο. Ξέρετε καλή η παρέα μας αλλά δεν είχαμε χρόνο ούτε να ξαπλώσουμε λίγο το μεσημέρι. Οπότε την τελευταία μέρα, για να μην νιώσουν και τα παιδιά στεναχώρια, δεν άφησαν τίποτα που να μην δοκιμάσουν. Μαμά και κόρη έκαναν ακόμα και Spa! Επέλεξαν μασάζ, μπας και φύγει και η κούραση του ταξιδιού και απήλαυσαν τις τελευταίες τους ώρες στο πλοίο.

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 66
    Αν θέλετε να προσφέρετε μια έξτρα περιποίηση στον εαυτό σας, τότε ένα μασάζ είναι ιδανικό.

Πολλοί μας ρωτάτε αν μας άρεσε η εμπειρία της κρουαζιέρας με τη Celestyal Cruises! Η απάντηση είναι δίχως άλλο ΝΑΙ! Τα παιδιά ειδικά τη λάτρεψαν και θα ξαναπήγαιναν άνετα! Ωστόσο δεν θέλω να σας κρυφτώ. Κρύβει αρκετή κούραση, ειδικά αν θέλεις να δεις πολλά όπως εμείς και θέλει οργάνωση σε κάθε προορισμό. Αν δεν είστε σίγουροι, μπορείτε να ξεκινήσετε με τις μικρότερης διάρκειας κρουαζιέρες (3ημερες ή 4ημερες) και στη συνέχεια να επιλέξετε μία μεγαλύτερη και γιατί όχι να βάλετε στο πρόγραμμα και κάποιον προορισμό του εξωτερικού (Αίγυπτο, Τουρκία, Ισραήλ). Επίσης θα χρειαστείτε καλή παρέα και καλή διάθεση!

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 68
    Ευχαριστούμε πολύ Celestyal Cruises για αυτή την ταξιδιωτική εμπειρία

Για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για τις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises υπάρχει επίσης και το igtv βίντεο που ετοιμάσαμε με την Κατερίνα στο οποίο απαντάμε στις ερωτήσεις που μας κάνατε κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας και για το υγειονομικό πρωτοκολλο. Φυσικά έρχονται ακόμα περισσότερες αναρτήσεις εδώ αλλά και στο greektravelfamily.com. Οπότε stay tuned!

Pin it for later

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος 70

Κάλη

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?

3 ΣΧΟΛΙΑ

• Περισσότερες εικόνες από το ταξίδι μας μπορείς να βρεις στο instagram του blog αλλά ακόμα περισσότερες στο site της celestyan cruises. (Θα βρεις το link και μέσα στην ανάρτηση)

1. Υπέροχη εμπειρία! Ειδικά με παιδιά και μάλιστα εφήβους. Έτσι η οικογένεια έχει την ευκαιρία να επισκεφτεί πολλά νησιά που διαφορετικα δεν θα μπορούσε να το κάνει!