ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα

Κατά τη επίσκεψη μας στη Μάλτα καλεσμένοι του Malta Tourism Authority (visitmalta.com) είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μία ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino που σε μέγεθος είναι το δεύτερο και το τρίτο μεγαλύτερο νησί αντίστοιχα μετά τη Μάλτα. Οι περισσότεροι επισκέπτες της Μάλτας δεν φεύγουν από το νησί αν δεν επισκεφτούν αυτά τα δύο νησάκια που αποτελούν τουριστικό θέρετρο και για τους ντόπιους αλλά και τους τουρίστες. Προσωπικά, παρόλο που δεν εντυπωσιάστηκα πολύ με την βόλτα στην διάσημη “άγρια ομορφιά” του Gozο, λάτρεψα τη βόλτα μας στα τυρκουάζ νερά των νησιών και τις βουτιές μας στις διάσημες παραλίες τους. Πάμε να τα δούμε όμως όλα με τη σειρά.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 1
    Με το κορίτσι μου που λόγω πρωινής μπόρας φοβήθηκε ότι δν θα μπορέσει να κάνει μπάνιο, αλλά τελικά η θάλασσα την περίμενε!

Περιήγηση στο νησί Gozo

To Gozo αποτελεί ένα μείγμα ιστορίας και μύθων, μεσογειακής κουλτούρας και παραδοσιακής κουζίνας. Στο νησί μπορείτε να βρείτε προϊστορικούς ναούς, υπέροχες εκκλησίες αλλά και το Citadel, την παλιά πόλη στην πρωτεύουσα Rabat Victoria). Εμείς απολαύσαμε την εξοχή του, τις παραλίες του και τη μοναδική ακτογραμμή του αλλά μπλεχτήκαμε και στους μύθους του που θέλουν το Gozo το νησί της Καλυψούς που κράτησε “αιχμάλωτο” τον Οδυσσέα για επτά ολόκληρα χρόνια.

Για να φτάσετε στο Gozo, πήγαμε στο λιμάνι Cirkewwa (περίπου μία ώρα με το αυτοκίνητο από το St. Julian’s) και πήραμε το ferry boat (Gozo Ferry), το οποίο σε περίπου 25 λεπτά μας μετέφερε στο λιμάνι Mgarr. Ωστόσο ανάλογα με το πού μένετε, υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι να φτάσετε εκεί, από τη Βαλέτα ή με το hop on-hop off.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 3
    Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες η συχνότητα των πλοίων για Gozo είναι μεγάλη

Εμείς οργανώσαμε την ημερήσια εκδρομή μας με την εταιρεία Yippee, μια εταιρεία τουριστικών ξεναγήσεων που αναλαμβάνει πολλές δραστηριότητες στο Gozo και στο Comino. Συναντήσαμε τον εκπρόσωπο του Yipee, μαζί με τους υπόλοιπους πελάτες τους, στο τέρμιναλ των ferries για Gozo και όταν φτάσαμε στο Gozo, συγκεντρωθήκαμε στο σημείο συγκέντρωσης και επιβιβαστήκαμε με τον οδηγό μας σε ένα πρωτότυπο όχημα, το Yippee TukTuk. Ουσιαστικά είναι ένας εύκολος τρόπος να περιηγηθείτε στο νησί χωρίς το άγχος για το πώς θα πάτε ή τι θα δείτε.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 5
    Το περήφημο Tuk Tuk που αποτελεί έναν διασκεδαστικό και δροσιστικό μέσο μέταφοράς. Τέλειο αν έχετε παιδιά!
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 7
    H πρώτη επφαή με το Gozo!

ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΜΑΛΤΑ: Για τη διαμονή μας στη Μάλτα επιλέξαμε το Corinthia Hotel στο St. Julians. Μάθετε περισσότερα εδώ ενώ μπορείτε να κάνετε κράτηση από εδώ.

Τι αξίζει να δείτε στο Gozo

Κάνοντας τον γύρο του νησιού είδαμε μέρη όπως το Xlendi, έναν κόλπο διάσημο για κολύμπι και καταδύσεις, το Dwerja Bay, μια περιοχή με ιδιαίτερους βραχώδεις σχηματισμούς όπου είδαμε τους Sannap Cliffs, τον Fungus Rock ή General’s Rock, to Wied il-Mielah, το Ta Pinu Sancturay κ.α. Τα πάντα ήταν οργανωμένα από το πρακτορείο Yippee. ‘Ανετα και ξεκούραστα χωρίς να χρειαστεί να σκεφτούμε το μεταφορικό μας μέσο ή το πώς θα φτάσουμε σε κάθε προορισμό μας. Γενικά να είστε προετοιμασμένοι για πολύ “άγρια φύση” και βραχώδεις περιοχές. Αν δεν αγαπάτε ιδιαίτερα πολύ αυτού του είδους τις περιηγήσεις, τότε προχωρήστε κατευθείαν στην πρωτεύουσα.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 9
    Sannap Cliffs
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 11
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 13
    Εκκλησία Ta Pinu

Στο Gozo περάσαμε επίσης από αλατοπηγές. Η τεχνική συγκέντρωσης του αλατιού χρονολογείται από την εποχή των Ρωμαίων. Μέχρι σήμερα σε πολλά σημεία της ακτογραμμής του Gozo μπορείτε να δείτε τις γούβες συγκέντρωσης αλατιού, ένα υλικό που χρησιμοποιείται για την πιο απλή συνταγή έως και το πιο γκουρμέ πιάτο.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 15
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 45
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 17
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 46

Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι μετά από κάποια στιγμή και μετά όλα ίδια μου φαίνονταν. Ωραία θέα, μικρά χωριουδάκια αλλά εμένα το μυαλό μου ήταν στο Rabat, την πρωτεύουσα τους Gozo! Που να ‘ξερα! Μετά το διάλειμμα για φαγητό, δεν περνούσε η ώρα για να δω αυτό που μού είχαν πει ότι άξιζε περισσότερο απ’ όλα στο Gozo.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 19
    Παραθαλάσσια πόλη GHAJNSIELEM στο Gozo
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 21
    Οχι στο Μεξικό, στο Gozo
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 23
    Χαρακτηριστικές χρωματιστές βάρκες Luzzu στην Μάλτα

Δυστυχώς όμως η ώρα μας είχε περάσει. Δεν πίστευα πόσο κακή διαχείριση χρόνου είχαμε κάνει και αναγκαστικά έπρεπε να πάμε στο σημείο που μας περίμενε το σκάφος. Ευτυχώς μας αποζημίωσε τόσο πολύ η βόλτα μας στις θάλασσες του Gozo και του Comino και λίγο σαν να το ξέχασα! Οπότε με όποιον τρόπο κι αν οργανώσετε την εκδρομή σας, καλό θα είναι να είστε ξεκάθαροι με το τι θέλετε να κάνετε και να δείτε και να οργανώσετε σωστά τον χρόνο σας!

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 25
    Υπάρχουν πολλών ειδών βάρκες που μπορείτε να κάνετε την βόλτα σας στα νερό του Gozo και του Comino

Εισιτήρια για ημερήσια εκδρομή στο Comino Blue Lagoon + Gozo μπορείτε να κλείσετε και μέσω της πλατφόρμας Tiqets ή μέσω της GetYourGuide στο Comino, Blue Lagoon & Caves Boat Cruise. (To καράβι έχει και μεγάλη τσουλήθρα για να βουτήξετε στα κρυστάλλινα νερά της θαλάσσιας περιοχής).

Διαβάστε περισσότερα:

Βόλτα με καΐκι στην Crystal Lagοon και στην Blue Lagoοn στο Comino

Πραγματικά μετά από λίγη ώρα, και αφού αποχαιρετήσαμε τον ευγενέστατο οδηγό μας, επιβιβαστήκαμε πάνω σε ένα μεγάλο ξύλινο καϊκι και ξεκινήσαμε την θαλάσσια βόλτα μας. Ο καπετάνιος μας, μιας και ήμασταν οι μόνοι επιβαίνοντες μας έκανε όλα τα χατήρια, όπως να σταματήσουμε στην υπέροχη Crystal Lagoon για βουτιές!

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 27
    Δυστυχώς η συννεφιά που επικρατούσε δεν μας επέτρεψε να βγάλουμε τα νέρά με το μεγαλοπρεπή γαλάζιο χρώμα τους αλλά σας το λέω, ήταν πεντακάθαρα και αρκετά γαλανά.
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 29
    Απολαύσαμε τις βουτιές μας από το καίκι μας και η Μελίτα δεν χόρταινε να ανεβοκατεβαίνει!
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 31
    Ομορφες στιγμές ξεγνοιασιάς στα νερά του Comino

Το Comino είναι ένα μικρό, 3.5 τετρ. χιλ., νησί χωρίς αυτοκίνητα και εκτός από ένα ξενοδοχείο, ουσιαστικά δεν έχει καθόλου κατοίκους. Ο λόγος που το επισκέπτονται οι περισσότεροι είναι η Blue Lagoοn που όντως αξίζει την βουτιά σας.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 33
    H διάσημη Blue Lagoon από μακρυά!

Ωστόσο εμείς είχαμε χρόνο να κολυμπήσουμε με άνεση και στη Santa Marija Bay που ήταν μια εξίσου αξιοπρεπής θάλασσα! Μας άφησε η βάρκα εκεί για περίπου 1-2 ώρες και στην συνέχεια ήρθε να μας πάρει!

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 35
    Santa Marija Bay
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 37
    Σας το υπογράφω ότι αν πάτε στην Μάλτα καλοκαιρινούς μήνες δεν θα υπάρχει καλύτερη μέρα ψυχαγωγίας για τα παιδιά!
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 39
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 47

Κατά τη διάρκεια της επιστροφής μας, μπήκαμε και σε διάφορες σπηλιές και είδαμε υπέροχους βραχώδεις σχηματισμούς, όπως το Elephant’s head (το κεφάλι του ελέφαντα) που μας μάγεψαν κι έτσι ολοκληρώθηκε η θαλάσσια περιήγησή μας.

Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 41
    Η μέρα μας ήταν μαγική και τελείωσε με πανέμορφες εικόνες από σμιλεμένους από την αλμύρα βράχους
    Ημερήσια εκδρομή στα νησάκια Gozo και Comino στη Μάλτα 43
    Μην μου πείτε ότι δεν μοίαζει με ελέφαντα;

Γεμάτοι αναμνήσεις με υπέροχες βουτιές και ξεγνοιασιά επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας Corinthia Hotel με την εταιρεία πολυτελών βαν Zarb Chauffer Ltd που πραγματικά μας εξυπηρέτησαν με ευγένεια και επαγγελματική συνέπεια.

Να περάσετε υπέροχα στη Μάλτα!

Κάλη

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?