Blog

Ρόδος, στην παλιά πόλη με τα παιδιά

Μα πόσα να προλάβει να δει κανείς μέσα σε 4 ώρες από ένα ολόκληρο νησί; Από μόνο του το λες και challenge! Τέλος πάντων,...

Πώς περάσαμε στη Σαντορίνη με τα παιδιά μας

Κατά τη διάρκεια της 7ημερης κρουαζιέρας μας με το Celestyal Olympia της Celestyal Cruises είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε σχεδόν μια ολόκληρη μέρα στη...

Τι να πάρετε μαζί σας σε μία κρουαζιέρα

Τα απαραίτητα ρούχα και αξεσουάρ για μια κρουαζιέρα. Τι να πάρετε μαζί σας σε μία κρουαζιέρα στην Ελλάδα; Τι είναι αυτό που δεν θα...

Οικογενειακή κρουαζιέρα με τη Celestyal Cruises εξερευνώντας το Μυθικό Αρχιπέλαγος

Οι φετινές μας διακοπές είχαν νησιωτικό αέρα. Και όχι μόνο από ένα νησί αλλά από πέντε! Ποιος θα το φανταζόταν! 7 ημέρες διακοπών στo...

Οικογενειακές διακοπές στη Ρόδο: Δείτε τις καλύτερες παραλίες για οικογένειες με παιδιά

Εύκολη πρόσβαση, ρηχά, καθαρά και ζεστά νερά, αμμουδιά και παιχνίδια! Αυτά είναι τα σημαντικότερα στοιχεία που καθιστούν μια παραλία ιδανική για οικογένειες με μικρά...

Tαξίδι στο Μπέργκεν, στους καταρράκτες και στα φιορδ της Νορβηγίας

Πέρασαν πολλά χρόνια από το ταξίδι που κάναμε το 2005 στις Σκανδιναβικές χώρες και όμως είναι σαν να πήγαμε χθες. Στην ανάρτησή μου αυτή...

Όταν η Μελίτα γνώρισε την Πίπη Φακιδομύτη

Την ειλικρινή μου αλήθεια; Την Πίπη προσωπικά τη γνωρίζω περισσότερο ως "περσόνα" και ως αποκριάτικη στολή παρά ως παιδικό των 70's. Καλά καλά...

#30ideaschallenge: 30 χρήσιμες και έξυπνες ιδέες για το σπίτι και όλη την οικογένεια

Πριν λίγο καιρό στο προφίλ του Ανθομέλι στο instagram ετοιμάσαμε για εσάς ένα challenge στο οποίο έπρεπε μέσα σε έναν μήνα να σας παρουσιάσουμε...

Οικογενειακές ταινίες και σειρές στο Netflix για φέτος το καλοκαίρι

Είμαι ίσως από τους τελευταίους που μπήκαν στην παρέα του Netflix και ίσως αυτή με την μικρότερη εμπειρία. Ωστόσο αυτό δεν μου αφαιρεί το...

Ευωδιαστή εφηβεία

Το κορίτσι μου βρίσκεται στη μέση της εφηβείας του και κυριολεκτικά ανθίζει! Όχι ότι δεν το ήξερα ή δεν το έβλεπα αλλά τα τελευταία...

Augsburg, η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας

Το Augsburg (Άουγκσμπουργκ) είναι η μεγαλύτερη πόλη που βρίσκεται στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Η ιστορία της είναι τεράστια. Ιδρύθηκε το 15 π.Χ. από...

Το Λουγκάνο και η σήραγγα Gotthard road tunnel στην Ελβετία

.Το ταξίδι μας στην Ελβετία έφτανε στο τέλος του. Μετά από τις τελευταίες μέρες που περάσαμε στην όμορφη Λουκέρνη, αποφασίσαμε να κατηφορίσουμε προς την...

10 μικροσυσκευές για την κουζίνα που με σώζουν καθημερινά!

10 μικροσυσκευές που έχω στην κουζίνα μου και χρησιμοποιώ καθημερινά για να μου διευκολύνουν τη ζωή.

Βιβλία ενηλίκων που αξίζει να διαβάσεις

Βιβλία ενηλίκων που αξίζει να διαβάσεις! Δες τα igtv βίντεο για τα βιβλία που διαβάσαμε, μας άρεσαν και φυσικά προτείνουμε ανεπιφύλακτα!

Πως θα κάνετε ένα οδικό ταξίδι Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη

Ήταν αρχές Αυγούστου του 2018 όταν ξεκινήσαμε για ένα ακόμα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη με το αυτοκινούμενό μας, που ήταν και το τελευταίο ταξίδι...

Ιδέες για πασχαλινές δραστηριότητες με τα παιδιά

Πριν λίγα χρόνια είχαμε γράψει μια εξαιρετική ανάρτηση, γεμάτη ιδέες για διασκεδαστικές διακοπές του Πάσχα. Οι φετινές συνθήκες μας κάνουν να γεμίσουμε ξανά με...

Προτάσεις για να επιλέξετε βιβλία για παιδιά και εφήβους!

Προτάσεις παιδικών βιβλίων σας έχουμε σήμερα αλλά αυτή τη φορά με έναν διαφορετικό τρόπο. Αν και ως τώρα δεν το συνηθίζαμε θα σας μιλήσουμε...

Το πασχαλινό καλάθι: Τι δώρο να κάνω στη νονά και στο νονό το Πάσχα;

Το δώρο στον νονό και στη νονά το Πάσχα σύμφωνα με την παράδοση ήταν το τσουρέκι με τα κόκκινα αυγά. Η νονά και ο...

Η προετοιμασία ενός οδικού ταξιδιού στην Ευρώπη

Ένα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη με το δικό μας αυτοκίνητο μπορεί για τους περισσότερους από εμάς να είναι ένας παλιός τρόπος μετακίνησης. Είναι ένας τρόπος...

Virtual tour σε μουσεία του κόσμου από το σπίτι μας!

Δεν γνωρίζω αν πριν την καραντίντα υπήρχαν τόσα online virtual tour από μουσεία σε όλο τον κόσμο. Αλλά όλη αυτή η κατάσταση που ζούμε...