Αρχική ΤΑΞΙΔΙΑ Ελλάδα Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας

Photo by <a href='https://unsplash.com/@dimeloper?utm_source=Stockpack&utm_medium=referral&utm_campaign=api-credit' class='stockpack-author' target='_blank' rel="nofollow noopener noreferrer">Dimitris Kiriakakis</a> on <a href='https://unsplash.com/photos/yGA8EEV2xtU?utm_source=Stockpack&utm_medium=referral' class='stockpack-provider' target='_blank' rel="nofollow noopener noreferrer">Unsplash</a>

Τον Οκτώβριο 2020 και λίγο πριν η δεύτερη καραντίνα μας χτυπήσει την πόρτα είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά για 3 μέρες! Όπως καταλαβαίνετε, 3 μέρες είναι ελάχιστες για να δεις ολόκληρο τον νομό Χανίων και έτσι αρκεστήκαμε σε μια περιήγηση στην παλιά και νέα πόλη των Χανίων και στην εξερεύνηση δύο παραλιών, μία κοντά στα Χανιά και μία λίγο πιο μακριά ώστε να σας δώσουμε εναλλακτικές ανάλογα με το χρόνο και τη διάθεση που έχετε. Η παραλία που επιλέξαμε σε απόσταση περιπου 80 χλμ από Χανιά (αλλά λόγω του δρόμου σχεδόν 1,5 ώρα μακρά) είναι η παραλία Ελαφονήσι, μία από τις ωραιότερες παραλίες στον κόσμο.

Παραλίες κοντά στα Χανιά

Η μέρα μας ξεκίνησε αρκετά πρωί μιας και είχαμε αρκετό δρόμο μπροστά μας. Οι επιλογές μας για εκείνη την ημέρα ήταν τρεις. Μπάλος, Φαλάσαρνα και Ελαφονήσι. Τελικά μετά από παρότρυνση φίλων μας που είχαν πάει πρόσφατα επιλέξαμε το Ελαφονήσι με τη σκέψη στην επιστροφή να σταματήσουμε και Φαλάσαρνα… πράγμα που δεν κάναμε ποτέ καθώς είχαμε περάσει μια υπέροχη μέρα και ήμασταν πολύ γεμάτοι και φυσικά πολύ κουρασμένοι. Ωστόσο και οι 3 παραλίες έχουν τους ένθερμους υποστηριχτές τους και ανάλογα με το αν είστε οικογένεια, αν θέλετε να περπατήσετε, αν σας αρέσουν οι οργανωμένες παραλίες, επιλέξτε την ανάλογη. Δείτε εδώ.

Διαδρομή προς Ελαφονήσι, Κρήτη

Πώς θα πάτε

Από Χανιά θα χρειαστείτε σχεδόν μιάμιση ώρα ή δύο παρά κανένα τέταρτο, ανάλογα με την κίνηση ή με το πόσες στάσεις θα κάνετε. Εάν επιλέξετε να πάτε από την ενδοχώρα και όχι από τον παραλιακό δρόμο, θα δείτε ότι αρχικά ο δρόμος είναι μεγάλος και άνετος (σαν να πέρνουμε π.χ. τον περιφερειακό) και εν συνεχεία γίνεται επαρχιακός αλλά βατός. Απλά καλό θα είναι να μην τρέχετε πολύ καθώς έχει σε κάποια σημεία στροφές ή είναι στενός. Ωστόσο δεν θα συναντήσετε χωματόδρομο, όπως για παράδειγμα στην παραλία του Μπάλου, και μπορείτε να παρκάρετε δίπλα στην παραλία καθώς υπάρχει δωρεάν μεγάλο δημόσιο πάρκινγκ. Η διαδρομή είναι ευχάριστη γενικά καθώς έχει πολλές εναλλαγές σε τοπία.

Ενοικίαση αυτοκινήτου

Το DiscoverCars.com είναι πρωτοπόρος στις online κρατήσεις ενοικίασης αυτοκινήτωνΣυγκρίνει προσφορές ενοικίασης αυτοκινήτων από πολλές εταιρείες, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε ποια είναι η καλύτερη για το ταξίδι σας. Πολλοί άλλοι ιστότοποι αποκρύπτουν χρεώσεις και επιπλέον κόστος. Το DiscoverCars για την ενοικίαση αυτοκινήτου περιλαμβάνει όλες τις υποχρεωτικές χρεώσεις, φόρους και πρόσθετα στην αναγραφόμενη τιμή, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις όταν φτάσετε στο γραφείο ενοικίασης. Με την υπηρεσία αυτή σας δίνονται επιλογές ώστε να διαλέξετε το αυτοκίνητο που θα νοικιάσετε και βέβαια να βρείτε την τιμή που σας συμφέρει!

Στο DiscoverCars αναζητήστε την οικονομικότερη επιλογή για ενοικίαση αυτοκινήτου

Τοπολιανό Φαράγγι

Στον πηγαιμό, που όπως σας είπα επιλέξαμε την ενδοχώρα, σταματήσαμε στο Τοπολιανό Φαράγγι για να θαυμάσουμε τη θέα και να δοκιμάσουμε και να προμηθευτούμε τοπικά προϊόντα. Αξίζει μια στάση εστω και για ξεκούραση και για να απολαύσετε τη θέα. Εν συνεχεία περάσαμε την οδική σύρραγα και πλέον τίποτα δεν μας σταματούσε για το Ελαφονήσι.

Τοπαλιάνό Φαράγγι στην Κρήτη
Με φόντο το εντυπωσιακό φαράγγι

Στο Ελαφονήσι με αέρα

Όταν φτάσαμε, μας περίμενε δυστυχώς μια δυσάρεστη έκπληξη καθώς ο αέρας ήταν τόσο δυνατός και τόσο κρύος που με το ζόρι καθόσουν στην παραλία με το μαγιό, πόσο μάλλον να μπεις στη θάλασσα. Ωστόσο, μιας και είχαμε φτάσει δεν υπήρχε περίπτωση να μη μπούμε. Άσε που… ποιος την άκουγε τη Μελίτα αν λέγαμε να φύγουμε μετά από τόση ώρα στο αυτοκίνητο. Διαλέξαμε λοιπόν δύο ξαπλώστρες και αρχίσαμε να σκεφτόμαστε αν είναι καλή η θέση μας. Ο καιρός ήταν τέτοιος που δεν μπορούσες να έχεις ξεκάθαρη εικόνα για το που είναι το ελαφονήσι, πως περνάς απέναντι και γενικά πως είναι η διάταξη του χώρου. Ευτυχώς το έσωζε που δεν είναι πολύ κόσμο.

Ελαφονήσι στην Κρήτη
Ελαφονήσι: Λόγω του καιρού η θάλασσα είχε ανέβει ψηλά και έφτανε έως τις ξαπλώστρες, Παρ’ όλα αυτά όταν έβγαινε ο ήλιος το τοπίο ήταν μοναδικό
Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 3
Πίσω μας φαίνεται το Ελαφονήσι
Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 5
Η νησίδα που ενώνει την παραλία με το Ελαφονήσι κόβεται και σε κάποια σημεία πρέπει να κουβαλήσετε τα πράγματα σας ψηλά με τα χέρια.

Τέλος πάντων, έβαλα τα δυνατά μου, έσφιξα τα δόντια και μπήκαμε να παίξουμε με το παγωμένο νερό! Καθ’ όλη τη διάρκεια που εμείς παίζαμε και βγάζαμε φωτογραφίες, βλέπαμε κόσμο να κουβαλάει τα μπαγάζια του και να διασχίζει την λιμνοθάλασσα που ενώνει το κρητικό έδαφος με το Ελαφονήσι.

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 7
Ελαφονήσι: Ο αέρας δημιουργούσε υπέροχα σχήματα στα σύννεφα και το τοπίο γινόταν ακόμα πιο έντονα τροπικό!
Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 9
Η καρδούλα μου το ξέρει τι κρύο έκανε εκείνη την στιγμή!

Τα νερά είναι ρηχά και εκτός από κάποια σημεία που φτάνει έως τη μέση, μπορείς να περάσεις κανονικά από τη μια πλευρά στην άλλη. Λες να το κάνουμε κι εμείς; με ρωτάει ο Κώστας. Είχα τόσο παγώσει εκείνη την στιγμή, που είπα ότι ή θα φύγουμε ή θα δοκιμάσουμε μια πιο απάνεμη πλευρά. Και ευτυχώς η ταξιδιάρικη πλευρά μας υπερίσχυσε κι έτσι πήραμε τα πράγματά μας και περάσαμε στο νησί.

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 11
Το κυμματάκι επιδείνωνε την κατάσταση αλλά γενικά είναι ένας βατός θαλάσσιος δρόμος που σε νηνεμία θα είναι παιχνιδάκι. Μην το φοβηθείτε καθόλου.

Ελαφονήσι, το νησί με τη ροζ άμμο – Natura

Η πρώτη εικόνα είναι μαγική καθώς με την είσοδο στο νησί βλέπεις τη ροζ άμμο κάτω από τις πατούσες σου να λαμπυρίζει με το φως του ήλιου. Προσοχή όμως καθώς η περιοχή προστατεύεται από το πρόγραμμα Natura οπότε παρακαλώ μείνετε εντός των εγκεκριμένων μονοπατιών, τα οποία θα σας οδηγήσουν στην αριστερή παραλία του νησιού!

Ροζ άμμος στο Ελαφονήσι, Κρήτη
Μη δίνετε σημασία στην έλλειψη πεντικιούρ…. την ροζ άμμο δείτε!
Ελαφονήσι στην Κρήτη
Η παραλία στην αριστερή πλευρά του Ελαφονησίου, Κρήτη

Για εμάς ωστόσο αυτό το σημείο ήταν αποκάλυψη και για ακόμα έναν λόγω! Ήταν εντελώς, μα εντελώς απάνεμο! Η παραλία μας υποδέχτηκε με το καλύτερό της πρόσωπο. Η ηρεμία ήταν διάπλατη στον χώρο με τους διάσπαρτούς τουρίστες να απολαμβάνουν τις διακοπές τους τόσο σιωπηλά που πραγματικά με εντυπωσίασαν κι εμείς δεν το πιστεύαμε ότι η μέρα τελικά μας είχε ανταμείψει έτσι!!!

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 15
Ηταν τόση η χαρά μας που ξεκινήσαμε τον χορό!

Δεν περίμενα να περάσουμε τόσο υπέροχα αλλά πραγματικά αυτή τη ημέρα θα τη θυμάμαι για πάντα! Βουτήξαμε, τρέξαμε, λιαστήκαμε, βγάλαμε φωτογραφίες, απολαύσαμε τον ήλιο και την αλμύρα και πραγματικά ήταν μαγικά! Νομίζω ότι (με σεβασμό πάντα στους γύρω μας) ήμασταν οι πιο ζωηροί από όλους τους λουόμενους!

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 17
Αγαπημένη μου φωτογραφία εκείνης της ημέρας! Ανεμελιά και ξεγνοιασιά σε όλο της το μεγαλείο!

Το Ελαφονήσι χωρίζεται από τη στεριά με ρηχό και στενό πορθμό πλάτους 150 μέτρων. Οι παραλίες του είναι αμμώδεις και έχουν ροζ χρώμα. Το νησί χαρακτηρίζεται από αμμόλοφους και χαρακτηριστικό φυτό του νησιού είναι οι κρίνοι της θάλασσας, ένα αυτοφυές φυτό των αμμουδερών παραλιών της Μεσογείου. Το νησί είναι τόπος αναπαραγωγής για τους μαυροπετρίτες, ένα είδος γερακιού και φιλοξενεί επίσης μεσογειακές φώκιες μονάχους μονάχους.

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 19
Η αγαπημένη μου φωτογραφία από την παραμονή μας στο Ελαφονήσι
Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 21
Παρόλο που στις φωτογραφίες φαίνεται ότι είχε συννεφιά (δεν θα πάρω καινούργιο φωτογραφική, θα πάρω!) ο καιρός ήταν ιδανικός και μπαμπάς και κόρη τρελάθηκαν στις βουτιές.

Πήραμε τον δρόμο της επιστροφής αλλά μιας και είχαμε χρόνο απολαύσαμε και τη ροζ παραλία του νησιού με πολλές φωτογραφίες και ξαναβούτημα στο νερό! Δεν την χορταίνεις αυτή την τεράστια παραλία!

Ελαφονήσι: στη μαγική παραλία της Κρήτης με τα παιδιά μας 23
Νομίζω ότι φαίνεται πόσο ωραία περάσαμε και πόσο πολύ σας προτείνω να πάτε!
Το Ανθομέλι στο Ελαφονήσι στην Κρήτη

Tip: Αν έχετε χρόνο και είστε σχετικά ξεκούραστοι μπορείτε σε 1 χλμ να βρείτε το Κεδρόδασος, μια ακόμα εξαιρετική παραλία με αμμοθίνες, βράχους και θαλασσόκεδρους που είναι λίγο πιο εξωτική. Ωστόσο αν είστε με παιδιά νομίζω ότι το Ελαφονήσι θα σας καλύψει.

Διαβάστε περισσότερα:

Μοντέρνα κρητική φιλοξενία στο Alcanea Boutique Hotel στα Χανιά

Οικογενειακή βόλτα στην Παλιά Πόλη των Χανίων με τα παιδιά

Βόλτα στο παλιό ενετικό λιμάνι των Χανίων με τα παιδιά

Άγιος Νικόλαος Κρήτης. Φτάνουν λίγεs ώρες για να τον απολαύσουμε;

Διαβάστε ακόμα περισσότερα

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου

Οικογενειακές διακοπές στην Μονεμβασιά

Τα 13 καλύτερα ελληνικά νησιά, όπως τα επιλέξατε εσείς

Επιστροφή

Για την επιστροφή επιλέξαμε να πάρουμε τον παραθαλάσσιο δρόμο γιατί μας είχαν πει για μια φοβερή ταβέρνα (#nosponsored #tipbylocals) στο Σφηνάρι, τον Καπετάν Φειδία, την οποία σας συστήνω ανεπιφύλακτα. Φάγαμε φοβερά θαλασσινά με εξαιρετική ποιότητα και πολύ καλές τιμές. Κρητική φιλοξενία, δίπλα στη θάλασσα και αυθεντική ψαροταβέρνα με κρητικές γεύσεις.

Ταβέρνα Καπετάν Φειδίας στο Σφηνάρι, Κρήτη
Ταβέρνα Καπετάν Φειδίας δαγκωτό λέμε!

Γενικά ανυπομονώ να ξαναβρεθώ στην Κρήτη. Η φιλοξενία, το φαγητό, το άγριο τοπίο (εκτός από τους χάλια δρόμους) με μάγεψαν και είμαι σίγουρη ότι το ίδιο θα συμβεί και με εσάς.

Κάλη

2 ΣΧΟΛΙΑ

1. Απολαυστική, μικρή αλλά ουσιώδης, μια ανάρτηση που μυρίζει καλοκαίρι. Μυρίζει και Κρήτη που για μένα από όλες τις αναρτήσεις σας για την Κρήτη με δελεασε ώστε να θελω να πάω.

2. Αχ τι ωραία που τα λέτε! Φανταστικό νησί η Κρήτη όσες φορές και να πάω δεν την χορταίνω! Τα Χανιά μοναδικά και οι παραλίες τους μοναδικές. Τα επισκέφτηκα πέρυσι αλλά ευτυχώς δεν φυσούσε τόσο εκείνη την περίοδο! Μου φαινόταν δύσκολο να βρω τα κατάλληλα εισιτήρια για να ταξιδέψω αλλά με τη βοήθεια του travelferry ήταν παιχνιδάκι!