ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το Augsburg (Άουγκσμπουργκ) είναι η μεγαλύτερη πόλη που βρίσκεται στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Η ιστορία της είναι τεράστια. Ιδρύθηκε το 15 π.Χ. από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Αύγουστο. Από αυτόν πήρε και το όνομά της και ονομάστηκε Αυγούστα. Ήταν ελεύθερη αυτοκρατορική πόλη. Λόγω δε της στρατηγικής και εμπορικής της θέσης στο δρόμο προς την Ιταλία ήταν πολύ σημαντικό κέντρο. Κατατάσσεται στη λίστα των παλαιότερων πόλεων της Γερμανίας με πολλά αξιοθέατα και ιστορικά μνημεία. Σήμερα είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Βαυαρίας μετά το Μόναχο και τη Νυρεμβέργη και φυσικά μια από τις πλουσιότερες πόλεις στη Γερμανία.

Η ρωμαϊκή πόλη Αυγούστα ιδρύθηκε 15 χρόνια πριν τη γέννηση του Χριστού. Στη φωτογραφία υπερέχει όλων των κτιρίων του Augsburg( Άουγκσμπουργκ), η βασιλική St. Ulrich und Afra

Ποιά είναι η ετοιμασία σας για ένα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη με το δικό σας αυτοκίνητο; Η προετοιμασία ενός οδικού ταξιδιού στην Ευρώπη

Ξενάγηση στο Augsburg (Άουγκσμπουργκ)

Βρισκόμασταν ήδη προς το μέσον περίπου της διαδρομής του ρομαντικού δρόμου της Γερμανίας. Αφού κάναμε μια μικρή στάση στο γραφικό Donauworth κατευθυνθήκαμε προς την πόλη του Augsburg (Άουγκσμπουργκ). Η διαδρομή που θα κάναμε ήταν σχετικά μικρή, αφού η απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων ήταν μόνο 48 χιλιόμετρα. Ο απολογισμός της μέχρι τότε διαδρομής μας ήταν μεγάλος, γεμάτος από εικόνες και αξιοθέατα.

Όλες οι πόλεις που είχαμε επισκεφθεί, μέχρι τη στιγμή αυτή επάνω, στη διαδρομή του ρομαντικού δρόμου ξεχείλιζαν από ιστορία και πολιτισμό παλαιότερων χρόνων. Ήταν μεγάλη η ευχαρίστησή μας που γνωρίζαμε όλη αυτή τη βασιλική διαδρομή. Όπως ήμασταν και απόλυτα ικανοποιημένοι από το μαγευτικό φυσικό τοπίο που αντικρίζαμε. Σουρούπωνε όταν φτάναμε στο Augsburg. Είχαμε στη διάθεσή μας μόνο δύο ημέρες για να τη γνωρίσουμε. Βέβαια στάθηκαν αρκετές για να την εξερευνήσουμε και να δούμε τα σημαντικότερα αξιοθέατά της.

Διαβάστε στο Ανθομέλι την ανάρτηση και για μια άλλη πόλη του ρομαντικού δρόμου της Γερμανίας: Rothenburg ob der Tauber, μια πόλη σαν παραμύθι

Διαμονή στο Augsburg

Camper Stop στο Άουγκσμπουργκ

Μετά από μισή ώρα διαδρομής το GPS έδειχνε ήδη τη σημαία του τερματισμού στο camper stop. Εκεί θα μέναμε για τις επόμενες δύο μέρες. Ήταν μικρό δίπλα στο ποτάμι και πολύ ήσυχο. Για τη διαμονή μας πληρώσαμε ένα μικρό αντίτιμο στο αυτόματο μηχάνημα και κολλήσαμε την κάρτα στο παρμπρίζ του αυτοκινούμενου. Κάποια στιγμή ήρθε ο υπεύθυνος του πάρκινγκ και έκανε έλεγχο εάν είχαμε κόψει όλοι εισιτήριο.

Wohnmobilstellplatz Wertach”. Burgemeister Ackermann strasse 1, Augsburg. Τιμή ανά μέρα: 8 ευρώ. Νερό 1 /90lt. Hλεκτρικό 1/6h. GPS n 48,36944 o10,87750

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Wohnmobilstellplatz Wertach
    Απογευματινή ξεκούραση στο camper stop για να πάρουμε δυνάμεις για την αυριανή μας ξενάγηση στην πόλη του Augsburg

Για διαμονή σε ξενοδοχείο ή διαμερίσματα κάντε αναζήτηση στον παρακάτω χάρτη.

Booking.com

Διαβάστε και ενημερωθείτε που θα διανυκτερεύσετε και πως θα παρκάρετε με το αυτοκινούμενο στην Ευρώπη: Διαμονή με αυτοκινούμενο στην Ευρώπη. Camper Stop ή Park and Ride (P+R)

Αξιοθέατα του Augsburg

Rathaus, το Δημαρχείο

Ξεκινήσαμε την ξενάγησή μας από το ιστορικό κέντρο και την Rathausplatz την κεντρική πλατεία, που όπως σε όλες τις παλιές πόλεις της Γερμανίας το σημαντικότερο αξιοθέατό τους, είναι  το Δημαρχείο. Tο  Δημαρχείο  (Rathaus) του Augsburg, είναι ένα υπέροχο κτίριο του 17ου αι. Είναι ένα έργο τέχνης που όταν ολοκληρώθηκε το 1624 ήταν το πρώτο κτίριο στον κόσμο με περισσότερους από έξι ορόφους. Το κτίριο είχε καταστραφεί από τις βομβαρδισμούς του Β΄ παγκοσμίου πολέμου αλλά αντικαταστάθηκε σύμφωνα με το αρχικό του σχέδιο. Λόγω της μεγάλης ιστορικής και πολιτιστικής σημασίας του σήμερα προστατεύεται από τη Σύμβαση της Χάγης.

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της ΓερμανίαςΤο Δημαρχείο του Augsburg
    Το Δημαρχείο του Augsburg χρονολογείται από το 1615
    Το Rathaus και ο Πύργος Perlach από την Maximilian Strasse του Augsburg

Διαβάστε στο Ανθομέλι για την πόλη Wurzburg από όπου θα ξεκινήσετε την οδική διαδρομή του ρομαντικού δρόμου στη Γερμανία: Wurzburg (Βίρτσμπουργκ) στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας

Το Golden Hall

Μέσα στο Δημαρχείο υπάρχει η Χρυσή αίθουσα, το Golden Hall, που ονομάζεται έτσι λόγω της χρυσής οροφής της. Είναι μια τεράστια αίθουσα, πάνω από 500 τ.μ. και ύψος 14 μέτρων. Όλο το ταβάνι της είναι ζωγραφισμένο και διακοσμημένο με σχέδια καλυμμένα με φύλλο χρυσού. Το ίδιο και οι πόρτες, τα παράθυρα και άλλα σημεία της αίθουσας. Ζωγραφιές και πορτρέτα, εκτός από το ταβάνι, υπάρχουν και σε όλους τους τοίχους. Ειδικά τα πορτρέτα των Ρωμαίων αυτοκρατόρων συνοδεύονται και από μια αποφθεγματική φράση τους.

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Tο Golden Hall στο Augsburg
    Golden Hall, η Χρυσή αίθουσα του Rathaus του Augsburg αξίζει την επίσκεψή σας.

Ο Πύργος Perlach

Μπροστά από το Δημαρχείο και γύρω από το σιντριβάνι με το άγαλμα του Καίσαρα Αυγούστου, πλήθος κόσμου απολάμβαναν τον καλοκαιρινό ήλιο. Στην ιστορική αυτή κεντρική πλατεία της πόλης και δίπλα στο  Δημαρχείο ο ψηλός πύργος που βλέπαμε, μας έκανε εντύπωση. Αναγκάστηκα να διαβάσω τον ταξιδιωτικό μου οδηγό για να μάθω πως είναι ο Πύργος Perlach. Ένα ιστορικό κτίριο του 16ου αιώνα που εάν ανεβαίναμε στην κορυφή του θα είχαμε μια εξαιρετική θέα της πόλης. Όμως όταν είδαμε την κυκλική σκάλα που έπρεπε να ανεβούμε κάναμε πίσω και ούτε καν το ξανασυζητήσαμε.

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Ο πύργος Perlach.
    Ο πύργος Perlach. Όταν ανεβείτε μετά κόπων και βασάνων στην κορυφή εκεί σας περιμένει ο φύλακας που θα σας ζητήσει να κόψετε εισιτήριο.

Το Perlachturm ύψους 70 μέτρων είναι ένας εντυπωσιακός πύργος της εκκλησίας του Αγίου Πέτρου. Βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της πόλης, πίσω από το Δημαρχείο. Δημιουργήθηκε ως παρατηρητήριο και σήμερα αποτελεί ορόσημο του Augsburg.

Rathausplatz

Η πλατεία Rathausplatz του Augsburg (Άουγκσμπουργκ) είναι πολύ όμορφη. Δεν περνούν αυτοκίνητα, μόνο τραμ. Αυτό την καθιστά ένα μέρος για χαλάρωση και ξεκούραση αφού είναι γεμάτη από καφετέριες και εστιατόρια.

Η πλατεία Rathausplatz. Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας
    Η πλατεία Rathausplatz στο ιστορικό κέντρο του Augsburg

Εάν θέλετε χάρτη της περιοχής ή οποιασδήποτε άλλη πληροφορία το γραφείο τουρισμού βρίσκεται στην πλατεία Rathausplatz.

Μετά πήραμε τον μεγάλο δρόμο προς τ’ αριστερά της πλατείας, την Karolinenstrasse. Τα τραμ πηγαινοέρχονταν μέσα στον μεγάλο δρόμο και εμείς θαυμάζαμε τα υπέροχα σπίτια με τις αναγεννησιακές προσόψεις. Η βόλτα μας κράτησε αρκετά γιατί κάθε τόσο φωτογραφίζαμε κάθε λεπτομέρεια της όμορφης πόλης.

Η πόλη του Augsburg εκτός από τα πολύ όμορφα κτίρια που έχει, έχει και πολλά σιντριβάνια διάσπαρτα μέσα στους πεζοδρόμους της

Μπορείτε να κάνετε μια παράκαμψη από τον ρομαντικό δρόμο και να επισκεφθείτε τη Νυρεμβέργη. Διαβάστε και εκτυπώστε την ανάρτηση για να την έχετε ως οδηγό σας στα αξιοθέατα της πόλης: Νυρεμβέργη: Ξενάγηση στα αξιοθέατα της γερμανικής πόλης

Τα κτίρια του ήταν το ένα ομορφότερο από το άλλο και είχαν επάνω τους το αποτύπωμα της πλούσιας αυτοκρατορικής πόλης.

Ο καθεδρικός ναός της Αγίας Μαρίας

Στο τέλος του δρόμου αυτού είχα διαβάσει πως βρισκότανε ένας υπέροχος ναός και αποφασίσαμε να κατευθυνθούμε προς τα εκεί για να τον δούμε. Μετά από αρκετή πεζοπορία στην Karolinenstrasse επιτέλους φτάσαμε στον προορισμό μας. Στο αντίκρισμα του καθεδρικού ναού της Αγίας Μαρίας μας έφυγε όλη τη κούραση. Ήταν ένας επιβλητικός ναός πραγματικά πολύ όμορφος, ο καθεδρικός της πόλης, με μια θαυμάσια είσοδο γεμάτη αγάλματα.

Αλλά και το εσωτερικό του δεν μας άφησε ασυγκίνητους. Ήταν γεμάτο με υπέροχες τοιχογραφίες και χρωματιστά βιτρό παράθυρα του 11ου και 12ου αι. Υπήρχαν 5 παράθυρα με βιτρό που στο καθένα απεικονίζονταν ένας προφήτης. Άξιζε πραγματικά η επίσκεψη μας σε αυτόν και χαλάλι όλη η διαδρομή που κάναμε.

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Ο καθεδρικός της Αγίας Μαρίας.
    Ο καθεδρικός της Αγίας Μαρίας έχει 5 παράθυρα που χρονολογούνται από το 1045 και τα παλιότερα βιτρό στον κόσμο.

Διαβάστε για την πολύχρωμη πόλη του ρομαντικού δρόμου: Fussen, η πολύχρωμη πόλη της Βαυαρίας στον ρομαντικό δρόμο

Πλατεία Moritz –Weberhaus

Επιστρέψαμε στην κεντρική πλατεία Rathausplatz. Κάναμε μια μεγάλη βόλτα στους δρόμους της αγοράς του Augsburg και φτάσαμε ως την πλατεία Moritz. Η πλατεία και οι γύρω δρόμοι έχουν τα πιο όμορφα σπίτια που είδαμε στην πόλη. Εκεί σε μια γωνιά του δρόμου ένα σπίτι όμως μας καθήλωσε το βλέμμα. Ήταν το Weberhaus. Ένα σπίτι ζωγραφισμένο! Οι ζωγραφιές του μπορεί να μην είχαν έντονα χρώματα, όπως έχω δει σε άλλες πόλεις. Όμως ήταν ένα σπίτι που και μόνο με τον όγκο του έστρεφες το βλέμμα σου να το θαυμάσεις. Ποιος ξέρει ποιοι θα ζούσαν εδώ πριν εκατοντάδες χρόνια!

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Το Weberhaus στο Augsburg
    Το ζωγραφιστό σπίτι Weberhaus στο Augsburg

Η ιστορία του Weberhaus ξεκινάει από το 1389. Ήταν το σπίτι ενός υφαντή και αργότερα έγινε έδρα της συντεχνίας των υφαντών του Άουγκσμπουργκ. Πέρασε από πολλά χέρια. Καταστράφηκε, ανακατασκευάστηκε και επαναζωγραφίστηκε. Οι ζωγραφιές του πολλές και με ποικίλα θέματα. Σκηνές από την Παλιά Διαθήκη, επεισόδια από τη ζωή του Μ. Αλεξάνδρου, Ρωμαίοι αυτοκράτορες, Εβραίοι προφήτες, φιλόσοφοι ως και σκηνές από τη δημιουργία του κόσμου.

Βόλτα στον πεζόδρομο με καταστήματα στο Augsburg. Βρίσκονται όλα κάτω από τα αυτοκρατορικά κτίρια χωρίς να έχουν χαλάσει διόλου τις προσόψεις των κτιρίων.

Στο κέντρο της πόλης και απέναντι από το Weberhaus βρίσκεται και η όμορφη εκκλησία Kirche St. Moritzπου με 1.000 χρόνων ιστορία. Είναι μια από τις παλιότερες εκκλησίες του Άουγκσμπουργκ.

Η οδός Maximilian Strasse του Augsburg

Όταν αρχίσαμε να περπατάμε στον πιο κεντρικό δρόμο που διασχίζει την παλιά πόλη του Augsburg, που είναι γνωστός και ως «αυτοκρατορικό μίλι», είδαμε πολλά και σημαντικά αξιοθέατα. Μας εντυπωσίασαν τα πολλά σιντριβάνια που ήταν διάσπαρτα κατά μήκος της Maximilian Strasse. Ιδίως ένα από αυτά, το πολύ όμορφο σιντριβάνι του Ηρακλή. Πολλά διάσημα ξενοδοχεία, πολλά εστιατόρια αλλά και πολλά αναγεννησιακά κτίρια βρίσκονταν κατά μήκος του δρόμου.

Είναι δρόμος για αυτοκίνητα, αλλά στο μέσον της έχει και γραμμές του μετρό. Την περπατήσαμε ως το τέλος της και φτάσαμε στη μεγάλη εκκλησία, Church of St.Ulrich and St. Afra, που το ψηλό της καμπαναριό διακρίνεται από όλα τα σημεία της πόλης. Νομίζω πως αυτό το σημείο της παλιάς πόλης ήταν το ομορφότερο που είχαμε δει στο Augsburg.

Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Η Maximilian Strasse
    Η Maximilian Strasse στο Augsburg στο μέσον το σιντριβάνι του Ηρακλή και στο βάθος η Church of St.Ulrich and St. Afra με το υπέροχο καμπαναριό της
    Τα υπέροχα αναγεννησιακά σπίτια της πόλης του Άουγκσμπουργκ είναι σαν ζωγραφιά!

Το βράδυ μας βρήκε να τρώμε και να πίνουμε με δύο ζευγάρια από τη Γρανάδα της Ισπανίας. Ο ένας εξ αυτών ήταν μάγειρας και δεν φαντάζεστε τι καλούδια της χώρας του μας έβγαλε για να μας ευχαριστήσει. Ως και μακαρονάδα μαγείρεψαν στις 10 το βράδυ για να φάμε. Δεν λέγαμε να σταματήσουμε, ανταλλάσσοντας πληροφορίες για ταξίδια και προορισμούς χρησιμοποιώντας χάρτες, αλλά κυρίως χρησιμοποιώντας ως γλώσσα κατανόησης, την έκφραση, τον ενθουσιασμό και βέβαια τη… “νοηματική” γλώσσα.

Ως μεσογειακοί και έχοντας όλοι το ταπεραμέντο του κεφιού μέσα μας δεν λέγαμε να σταματήσουμε. Ώσπου στο τέλος μας σταμάτησαν ένα ζευγάρι ηλικιωμένων Γάλλων από το διπλανό αυτοκινούμενο που ενοχλήθηκαν και μας έκαναν παρατήρηση. Συμμορφωθήκαμε άμεσα και πήγαμε για ύπνο με την προσδοκία πως σε κάποιο άλλο ταξίδι ίσως να ξανασυναντηθούμε.

Φαρδείς δρόμοι στην πόλη του Augsburg δίνουν τη δυνατότητα να κινείσαι με άνεση και χωρίς μποτιλιάρισμα. Εξ άλλου τα μεσα συγκοινωνίας είναι πολλά και ποικίλα.

Στο κάστρο Neuschwanstein τελειώνει η οδική διαδρομή του ρομαντικού δρόμου της Γερμανίας. Το έχετε επισκεφθεί; Εάν όχι διαβάστε την ανάρτηση στο Ανθομέλι για να το γνωρίσετε μέσα από τη δική μας επίσκεψη: Το κάστρο Νοισβανστάιν (Neuschwanstein) στη Γερμανία

Οικισμός Fuggerei

Την επόμενη ημέρα κατευθυνθήκαμε προς τον οικισμό Fuggerei. Δεν είναι δυνατόν κανείς να επισκεφθεί το Augsburg χωρίς να επισκεφθεί τη μικρή πόλη Fuggerei. Βάλαμε στο GPS τον προορισμό νομίζοντας πως θα βγούμε έξω από την πόλη. Όμως εντέλει διαπιστώσαμε πως δεν χρειάστηκε αφού ο προορισμός μας ήταν μέσα στην ίδια την πόλη! Μάλιστα είχαμε περάσει και την προηγούμενη μέρα χωρίς να γνωρίζουμε πως ήταν σε εκείνο το σημείο. Μια βαριά ξύλινη πόρτα χωρίζει το παρελθόν από το παρόν. Όμως δυστυχώς παρόλο που θέλαμε να μπούμε μέσα για να βγάλουμε φωτογραφίες το ταμείο έκδοσης εισιτηρίων εκείνη τη στιγμή ήταν κλειστό. Έτσι, μετά λύπης μας μόνο μια φωτογραφία βγάλαμε από την είσοδο του μικρού οικισμού.

Για να περάσετε τη μεγάλη πόρτα του οικισμού και να βγάλετε έστω μόνο φωτογραφίες του Fuggerei πρέπει να πληρώσετε εισιτήριο. Μέσα στον οικισμό υπάρχει και το Μουσείο Fuggerei. Εκεί μπορείτε να δείτε ακριβώς πώς ζούσαν εκείνη την εποχή, τα έπιπλά τους, και γενικά τα σπιτικά τους.

Το Fuggerei, μια πολύ μικρή διατηρητέα πόλη μέσα στο Augsburg είναι ο παλιότερος κοινωνικός οικισμός που υπάρχει στον κόσμο

Η ιστορία του Fuggerei

Ο Jakob Fuggerei γεννήθηκε στο Augsburg και ήταν ένας πολύ πλούσιος τραπεζίτης. Την εποχή εκείνη οι τραπεζίτες είχαν περισσότερη ισχύ ακόμα και από τους αυτοκράτορες. Το 1516  έχτισε μαζί με τον αδελφό του το πρώτο συγκρότημα κατοικιών στην ιστορία και το ονόμασαν Fuggerei. Σε αυτό το συγκρότημα που το αποτελούσαν 67 διώροφες κατοικίες εγκαταστάθηκαν οι άποροι κάτοικοι της πόλης. Το Fuggerei είναι μια πόλη μέσα στην πόλη και μάλιστα έχει και τη δική του εκκλησία. Ακόμα και σήμερα όσοι μένουν στα διαμερίσματα πληρώνουν ένα συμβολικό ετήσιο ενοίκιο 0,88 του ευρώ. Ήταν όμως αναγκασμένοι να προσεύχονται καθημερινά στο θεό για την οικογένεια του ευεργέτη! Έως και σήμερα το Fuggerei παραμένει το πρώτο συγκρότημα λαϊκών κατοικιών παγκοσμίως.

.Augsburg (Άουγκσμπουργκ) η αυτοκρατορική πόλη στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Το Fuggerei
    Το Fuggerei στο Augsburg είναι ο παλαιότερος οικισμός που υπάρχει στον κόσμο

Τι άλλο να δείτε στο Augsburg

Για τους μικρούς ταξιδιάρηδες φίλους μας, σημειώνω πως υπάρχει στο Augsburg και ένα υπέροχο μουσείο κουκλοθέατρου (Puppen theater museum). Θα δουν πολλούς ήρωες-μαριονέτες από τις τηλεοπτικές σειρές και από τα παραμύθια.

Το Augsburg δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη πόλη (300.000 κάτοικοι) και μπορέσαμε με ευκολία να την εξερευνήσουμε με τα πόδια. Σχεδόν όλα τα αξιοθέατα της παλιάς πόλης βρίσκονταν γύρω από την πλατεία του Δημαρχείου και κατά μήκος της μεγάλης οδού. Όμως η πόλη δεν έχει μόνο αυτά τα αξιοθέατα του ιστορικού κέντρου. Είναι μια πόλη με ωραία νέα κτίρια, μεγάλες λεωφόρους και εξαιρετικές συγκοινωνίες. Και αυτό σας το λέω εκ πείρας γιατί ο χώρος που μέναμε ήταν έξω από το κέντρο της πόλης. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε το μετρό που μια γραμμή του περνάει και από το κέντρο της παλιάς πόλης.

Augsburg. Μια πόλη γεμάτη πράσινο.
    Augsburg. Η συγκοινωνία της πόλης είναι άριστη με τα αστικά αλλά και με τις γραμμές του τραμ
    Augsburg. Το θέατρο της πόλης

Διαβάστε στο Ανθομέλι την ανάρτηση με την ολοκληρωμένη οδική διαδρομή που κάναμε στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας: 12 μαγευτικές πόλεις και χωριά στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας.

Φύγαμε την επομένη το πρωί, μετά από 2 μέρες που διανυκτερεύσαμε στο Augsburg, γεμάτοι από όμορφες εικόνες μιας αυτοκρατορικής πόλης. Μπορεί να μην είναι από τις πόλεις που έχουν μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον. Όμως για εμάς ήταν μια πόλη ήρεμη και απλή που μας έδωσε τη δυνατότητα να ξεκουραστούμε και να πάρουμε δυνάμεις για τη συνέχεια του ταξιδιού μας στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Αν κάποτε κάνετε και εσείς αυτή τη διαδρομή σας προτείνω να μείνετε και να τη χαρείτε όπως και εμείς. Αξίζει!

Με αγάπη

μαμά Μαρία από το Ανθομέλι

Pin it for later

Αξιοθέατα στο Augsburg (Άουγκσμπουργκ) στον ρομαντικό δρόμο της Γερμανίας. Rathaus, Πύργος Perlach, Weberhaus, καθεδρικός, Οικισμός Fuggerei.

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

mama Maria
    Γεια σας! Είμαι η Μαρία, μητέρα της Κατερίνας και της Κάλης Εδώ και και χρόνια ταξιδεύουμε με το σύζυγό μου σε όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα με το αυτοκινούμενό μας. Έχουμε επισκεφθεί μεγάλες και μικρές πόλεις, χωριά απόμερα και χωριά διάσημα, έχουμε γνωρίσει αξιοθέατα και μνημεία που δεν θα μπορούσαμε να τα γνωρίσουμε με διαφορετικό τρόπο. Τις ταξιδιωτικές αυτές εμπειρίες, πλαισιωμένες με δικές μας φωτογραφίες, ιστορικά στοιχεία και εξτρά πληροφορίες τις γράφω με το όνομα μαμά Μαρία και θα τις βρείτε στην κατηγορία ΤΑΞΙΔΙΑ του blog anthomeli