ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο

Το ταξίδι μας στην Πελοπόννησο συνεχίζεται και μετά την όμορφη ανάπαυλα που είχαμε στο μικρό νησί Ελαφόνησος πήραμε και πάλι το δρόμο με τελικό προορισμό τον Πόρο. Βάλαμε στο GPS του αυτοκινούμενου την πρώτη μας στάση που ήταν η Μονεμβασιά και ξεκινήσαμε. Ο δρόμος που κινούμασταν (επαρχιακή οδός Μονεμβασιάς – Νεάπολης) πλέον είχε γίνει ορεινός. Είχαμε αφήσει πίσω μας τις όμορφες παραλίες και περνούσαμε από βουνίσια χωριά και μικρούς οικισμούς. Το τοπίο είχε και αυτό την ομορφιά του, όμως εμείς είχαμε “μόνο μάτια για την Μονεμβασιά“. Αφού βγάλαμε τα χιλιόμετρα του ορεινού δρόμου και φτάσαμε στις ακτές του Μυρτώου πελάγους, σε 4-5 χιλιόμετρα βρεθήκαμε μέσα στη Μονεμβασιά.

Διαβάστε στο Ανθομέλι όλα τα ταξίδια μας στην Ελλάδα και πάρτε ιδέες για τον επόμενο ταξιδιωτικό σας προορισμό: Family Travel: Οικογενειακά ταξίδια του Ανθομέλι στην Ελλάδα

Μονεμβασιά

Η σημαία του τερματισμού στο GPS που είχαμε βάλει για τον χώρο στάθμευσης ήδη είχε βγει στη οθόνη και με πολλή ευκολία αφού το πάρκινγκ ήταν μπροστά στην παραλία, παρκάραμε και ήμασταν αυτοστιγμεί έτοιμοι για να γνωρίσουμε την ιστορική Μονεμβασιά. Από την πρώτη στιγμή εκείνο που κάνει στον κάθε επισκέπτη εντύπωση βέβαια, είναι ο βράχος της Μονεμβασιάς ή Μονεμβάσιας με το μεσαιωνικό φρούριο, που συνδέεται με μια γέφυρα με τη στεριά.

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Ο μικρός οικισμός της Μονεμβασιάς είναι χτισμένος όλος από πέτρα

Την ονομάζουν και «Γιβραλτάρ της Ανατολής» και έχουν δίκαιο, αφού είναι μια μικρογραφία του βράχου του Γιβραλτάρ. Η Μονεμβασιά δεν είναι νησί και όμως μοιάζει. Δεν είναι ένας απλός βράχος, αλλά ένα περίφημο κάστρο. Η Μονεμβασιά δεν είναι μόνο όμορφη, είναι γραφική και πολύ εντυπωσιακή.

Σε αυτό το σημείο δεν θα σας μιλήσω εγώ περισσότερο για τη διαμονή μας στη Μονεμβασιά, παρά θα αφήσω την Κάλη να σας μιλήσει μέσω της ανάρτησής της για τη δική τους διαμονή, πού μείνανε και πώς περάσανε αλλά και με τις δικές της ολοκαίνουργιες φωτογραφίες να σας μεταφέρει όλα όσα τους εντυπωσίασαν.

Διαβάστε επίσης: Οικογενειακές διακοπές στην Μονεμβασιά

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Το κωδωνοστάσιο είναι χτισμένο χωριστά από το ναό και είναι αξιοθέατο της ιστορικής πλατείας της Μονεμβασιάς

Αναπαράσταση καταστροφής τουρκικής γαλέρας

Με την έναρξη της επανάστασης το 1821 το φρούριο της Μονεμβασιάς είχε πολιορκηθεί από τους Τούρκους. Όμως οι Έλληνες κατόρθωσαν μέσα σε 4 μήνες να ξαναπάρουν πίσω το φρούριό τους. Το γεγονός αυτό το γιορτάζουν κάθε χρόνο οι Μονεμβασιώτες στις 23 Ιουλίου κάνοντας στη θάλασσα αναπαράσταση της τουρκικής γαλέρας. Εμείς κατά σύμπτωση συνέπεσε στο ταξίδι μας να βρισκόμαστε το βράδυ εκείνο πάνω στο βράχο της Μονεμβασιάς  και παρακολουθήσαμε τα δεκάδες σκάφη που είχαν έρθει για να γίνει η αναπαράσταση της ναυμαχίας και φυσικά την πραγματική πυρπόληση ενός καραβιού που ήταν η τουρκική γαλέρα.

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Ο ναός του Χριστού Ελκόμενου στην κεντρική πλατεία της κάτω πόλης είναι ο μητροπολιτικός ναός της Μονεμβασιάς.

Μετά τις όμορφες μέρες που περάσαμε στη Μονεμβασιά απολαμβάνοντας τα μικρά ταβερνάκια της και το κολύμπι στα κρυστάλλινα νερά της, πήραμε τώρα πλέον το δρόμο της ανάβασης για να περιηγηθούμε στον “αντίχειρα της Πελοποννήσου” και να φτάσουμε έως τον Πόρο και την Επίδαυρο. Όλη τη διαδρομή μας αυτή θα την κάνω φωτογραφική, γιατί νομίζω πως η ανάλυση των πολλών τοποθεσιών που περάσαμε θα είναι κουραστική για εσάς τους αναγνώστες, απλώς θα επισημάνω ό,τι πιο σημαντικά είδαμε εμείς. Εξ άλλου υπάρχουν μέσα στο blog Ανθομέλι και αναρτήσεις για πολλούς από αυτούς τους τόπους που μπορείτε να διαβάσετε.

Μονεμβασιά

Στον παρακάτω χάρτη θα βρείτε όλα τα μέρη στα οποία βρεθήκαμε στο ταξίδι στην Πελοπόννησο. Μπορείτε να ζουμάρετε αλλά και να πατήσετε πάνω σε αυτόν, να τον αποθηκεύσετε ή να τον συμβουλεύεστε στο δικό σας ταξίδι στέλνοντάς τον στο e mail σας.

Σπάρτη

Αφήσαμε τους παραλιακούς δρόμους, γιατί για εμάς πλέον δεν είχαν ενδιαφέρον, λόγω του μήκους του αυτοκινούμενου και των δυσπρόσιτων ακτών  και διανυκτερεύσαμε στην όμορφη πόλη της Σπάρτης. Τη Σπάρτη του Λεωνίδα, καθώς και τη βυζαντινή πόλη του Μυστρά των Παλαιολόγων και του βυζαντινού μεγαλείου, τις είχαμε δει σε άλλο μας ταξίδι, οπότε αυτή τη φορά επισκεφθήκαμε μόνο το Αρχαιολογικό Μουσείο, αλλά και το Μουσείο Ελιάς.

Μουσείο Ελιάς και ελληνικού λαδιού στη Σπάρτη

Το μουσείο Ελιάς στη Σπάρτη είναι μοναδικό στο είδος του και έγινε στη Σπάρτη, γιατί η πόλη βρίσκεται σε μια από τις σημαντικότερες ελαιοπαραγωγικές περιοχές της χώρας μας. Στο Μουσείο παρουσιάζεται η ιστορία της ελιάς και αναδεικνύεται η σημασία της, τόσο στον οικονομικό τομέα, όσο και στην υγεία και στη θρησκεία.

Η είσοδος στο Μουσείο Ελιάς και ελληνικού λαδιού στη Σπάρτη

Ακολουθήστε με στο instagram για περισσότερες ταξιδιωτικές πληροφορίες

Στον επάνω όροφο του Μουσείου παρουσιάζεται η μακρά ιστορία της ελιάς και του λαδιού, ενώ ο κάτω όροφος  είναι αφιερωμένος στην εξέλιξη της τεχνολογίας των ελαιοτριβείων στην Ελλάδα από τα μεταβυζαντινά χρόνια έως και τα μέσα του 20ου αι.. Υπάρχει και  έκθεση στην αυλή του Μουσείου όπου παρουσιάζονται τρία ελαιοτριβεία, ένα των προϊστορικών, ένα των αρχαίων και ένα των βυζαντινών χρόνων.

Έκθεση ελαιοτριβείου στο Μουσείο ελιάς στη Σπάρτη

Παράλιο Άστρος

Η επόμενη στάση  μας έγινε στο Παράλιο Άστρος Κινουρίας που μας κέρδισε από την πρώτη  ματιά με το έντονο νησιώτικο χρώμα του.  Ένα παραθαλάσσιο γραφικό χωριό με μια υπέροχη παραλία και τα γραφικά σπιτάκια να φτάνουν μέχρι την άκρη της. Η πεντακάθαρη θάλασσα της μεγάλης παραλίας Καλλιστώ με τους φοίνικες απλώνεται σε μήκος τεσσάρων περίπου χιλιομέτρων.

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Η πανοραμική θέα του λιμανιού του Άστρους από το κάστρο

Το κάστρο του Άστρους

• Το παράλιο Άστρος έχει και ένα μεσαιωνικό κάστρο που βρίσκεται στην κορυφή του  λόφου Νησί και χτίστηκε το 1256 μ. Χ. από τον πρίγκηπα Γουλιέλμο Βιλλεαρδουίνο, ο οποίος λόγω του αστεροειδούς σχήματος της χερσονήσου το ονόμαζε Castello della estella και έτσι όλη η πόλη ονομάστηκε Άστρος από τη λέξη estella που σημαίνει αστέρι. Η  θέα από το κάστρο όταν ανεβήκαμε το βραδάκι ήταν εκπληκτική προς τον Αργολικό κόλπο και το γραφικό λιμανάκι του Άστρους.

Διαβάστε. Μπορεί να σας ενδιαφέρει: 35 Πάρκινγκ για αυτοκινούμενα στην Ελλάδα και Ταξίδια με αυτοκινούμενο στην Ελλάδα

Ναύπλιο

Την επόμενη διανυκτέρευσή μας την προγραμματίσαμε να την κάνουμε στο Ναύπλιο και παρόλο που το Ναύπλιο το έχουμε επισκεφθεί πολλές φορές γιατί έχει και άνετο πάρκινγκ για τα αυτοκινούμενα στο λιμάνι, πάντα μας γοητεύει και περνάμε πολύ καλά. Κάθε φορά βολτάρουμε στα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης, τα πάντα γεμάτα κόσμο, περπατούμε στην ακτή Μιαούλη απολαμβάνοντας τη θέα προς το Μπούρτζι, ανεβαίνουμε τα 857 σκαλοπάτια (όχι 999 όπως πολλοί λένε) και για πολλοστή φορά επισκεπτόμαστε το κάστρο του Παλαμηδιού για να απολαύσουμε το Ναύπλιο από ψηλά (όχι! σας λέω ψέματα γιατί ανεβαίνουμε στο κάστρο με το 50ράκι μας).

Ναύπλιο με θέα το Μπούρτζι

Αυτή τη φορά όμως κάναμε και μια  νέα  αναγνώριση στο Ναύπλιο, που ήταν η παραλία του Καραθώνα με την πλαζ της Αρβανιτιάς. Εμάς προσωπικά δεν μπορώ να πω πως μας ενθουσίασε η τοποθεσία. Είχε πάρα πολύ κόσμο και θυμάμαι αρκετή σκόνη από τα πολλά αυτοκίνητα που πηγαινοέρχονταν. Οπότε ρίξαμε μια ματιά και ξαναπήγαμε στο λιμάνι για τη διανυκτέρευσή μας.

Και για το Ναύπλιο δεν θα πω περισσότερα. Θα σας αφήσω να σας ταξιδέψουν οι φωτογραφίες και η Κάλη με τις δικές της θύμισες από τα ταξίδια τους στο Ναύπλιο: Ναύπλιο… payback time

Τολό

Παρόλο που στο Τολό εμείς δεν μείναμε, μπορείτε να μάθετε για αυτή την παραθαλάσσια λουτρόπολη από τις αναρτήσεις της Κάλης με το ταξίδι που έκανε με την οικογένειά της.

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο 21

Διαβάστε ακόμα στο Ανθομέλι: Το Τολό, τα νησάκια του και θαλάσσιες εμπειρίες

Πόρτο Χέλι

Είναι πολύ όμορφα όταν ταξιδεύουμε με το αυτοκινούμενο, άρα με το κινητό μας σπίτι και εκεί που βρισκόμαστε σε μια πόλη την επόμενη μέρα γνωρίζουμε μια άλλη. Έτσι και εμείς φεύγοντας από το Ναύπλιο μέχρι το μεσημεράκι περάσαμε το Τολό και το βράδυ βολτάραμε στο λιμάνι του Πόρτο Χέλι. (Το Πόρτο Χέλι απέχει από το Ναύπλιο 85 χλμ.).

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Πολλά σκάφη, κότερα και ιστιοπλοϊκά αγκυροβολούν στο λιμάνι του Πόρτο Χέλι στην Πελοπόννησο

Τις μέρες που μείναμε στο Πόρτο Χέλι δικαίωσα αυτούς που το έχουν ονομάσει και «Ριβιέρα της Ελλάδας», γιατί δεν υστερεί σε τίποτε από τις Ριβιέρες της Ευρώπης. Έχει ένα κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, εκπληκτικές παραλίες, φυσικό τοπίο απαράμιλλης ομορφιάς, πλούσιους και διάσημους επισκέπτες, μια μαρίνα που μπορούν να αράξουν τα σκάφη τους και φυσικά εκπληκτικούς γείτονες, όπως η Ερμιόνη, οι Σπέτσες η Ύδρα και πολλά άλλα μέρη.

Η απόφασή μας να πάμε στην Κόστα και από εκεί να πάρουμε το πλοίο για τις Σπέτσες ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε για να πλουτίσουμε περισσότερο την ταξιδιωτική μας διαδρομή και με ένα ακόμα νησί της Πελοποννήσου.

Διαβάστε όλο το αφιέρωμα που έχουμε κάνει για την Πελοπόννησο

Ταξίδι στην Πελοπόννησο, από την Πάτρα έως την Πύλο

Road trip στην Πελοπόννησο από τη Μεθώνη έως την Καλαμάτα

Πελοπόννησος: Οδοιπορικό στη Μάνη

Road trip σε χωριά και παραλίες στη Λακωνική Μάνη

Ταξίδι στην Πελοπόννησο, από το Γύθειο ως την Ελαφόνησο

Σπέτσες

Οι Σπέτσες είναι ένα πλούσιο νησί  γεμάτο νεοκλασικά σπίτια και αρχοντικά. Τα αυτοκίνητα απαγορεύονται σε όλο το νησί και γιαυτό όλοι μετακινούνται με τα πόδια ή τα ποδήλατα και φυσικά για τους επισκέπτες το καλύτερο μέσον για να γνωρίσουν το νησί είναι οι άμαξες με τα άλογα. Το νησί είναι γεμάτο από κανόνια και άγκυρες από την επανάσταση του 1821 δηλώνοντας τη μεγάλη ναυτική του παράδοση.

Σπέτσες.

Κάναμε έναν πολύ όμορφο περίπατο ξεκινώντας από το λιμάνι και αφού περάσαμε την εκκλησία του Αγίου Μάμμα φτάσαμε στο παλιό  λιμάνι. Ένας όμορφος περίπατος δίπλα στη θάλασσα γεμάτος με όμορφα στέκια που θαυμάσαμε και μερικά από τα ομορφότερα αρχοντικά του νησιού. Αλλά και η βραδινή βόλτα στις Σπέτσες είναι μαγική με τα φώτα της παραλίας να λαμπυρίζουν επάνω στη θάλασσα. Οι μυρωδιές των λουλουδιών ακόμα και τη νύκτα πλημμυρίζουν τον αέρα δικαιολογώντας έτσι και το όνομα που δώσανεστο νησί οι Ενετοί, αφού το ονόμασαν Ιζόλα ντι Σπέτζια που σημαίνει Νησί των αρωμάτων από τα πολλά λουλούδια που έχει.

Όταν πέσει η νύκτα και ανάψουν τα φώτα στις Σπέτσες

Μουσείο Μπουμπουλίνας στις Σπέτσες

Φυσικά δεν παραλείψαμε να επισκεφθούμε και το Μουσείο της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας, της Ελληνίδας ηρωίδας που δεν δίστασε να δώσει όλη την περιουσία της για τον αγώνα και χάριν στην αυτοθυσία της και την τόλμη της είχε γίνει ο φόβος και ο τρόμος του τουρκικού ναυτικού. Το όμορφο αρχοντικό της οικογένειας  μας εντυπωσίασε, αφού σήμερα διατηρείται σε άριστη κατάσταση από τους κληρονόμους του. Σέβεται την ιστορία που κουβαλάει και είδαμε πολλά από τα προσωπικά αντικείμενα της Μπουμπουλίνας, αλλά και πολλά κειμήλια του αγώνα των Ελλήνων.

Το σπίτι – μουσείο της Μπουμπουλίνας στις Σπέτσες

Το μουσείο κατά τους χειμερινούς μήνες παραμένει κλειστό. Λειτουργεί το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας και στη συνέχεια καθημερινά από την 25η Μαρτίου μέχρι και την 28η Οκτωβρίου. Ώρες λειτουργίας : 08.30 – 14.00 καθημερινά πλην Δευτέρας

Ερμιόνη

Μετά από μερικές μέρες διακοπών που κάναμε στο Πόρτο Χέλι φύγαμε έχοντας αποκομίσει τις πιο όμορφες εικόνες της περιοχής και από το ένα νησί τις Σπέτσες, τώρα βάλαμε στίγμα ένα άλλο νησί τον Πόρο. Περάσαμε την όμορφη Ερμιόνη και το απογευματάκι φτάσαμε στον Γαλατά, τη μικρή πόλη που βρίσκεται απέναντι από τον Πόρο.

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Λίγο πριν φθάσουμε στο Γαλατά βγάλαμε τις φωτογραφίες μας με φόντο τ’ όμορφο νησί του Πόρου

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση της Κάλης για μια γνωριμία σας με την Ερμιόνη: Εκδρομή στην Ερμιόνη, την πόλη με τον αέρα νησιού

Γαλατάς

Το βραδάκι μας βρήκε να βολτάρουμε στο μικρό λιμανάκι του Γαλατά και να φωτογραφίζουμε την όμορφη εικόνα του Πόρου που απλωνόταν μπροστά μας και βλέπαμε τα καραβάκια να πηγαινοέρχονται Γαλατά-Πόρος,  γεμάτα με τουρίστες. Οι φωτογραφίες που βγάλαμε από το λιμάνι του Γαλατά μας είχαν ήδη προϊδεάσει πως ο Πόρος θα ήταν ένα νησάκι όπου η γαλήνη και η ξενοιασιά θα κυριαρχούσαν  και δεν πέσαμε καθόλου έξω. Γι αυτό την επομένη ημέρα “σαλπάραμε” και εμείς για Πόρο.

Το λιμάνι του Γαλατά φωτογραφημένο από τον Πόρο

Εισιτήρια Γαλατά-Πόρου-Πειραιάς

Η διαδρομή Γαλατάς-Πόρος με τα φέρρυ, που οι αναχωρήσεις τους είναι κάθε 30 λεπτά, διαρκεί μόλις 10 λεπτά και μπορείτε να πάρετε και το αυτοκίνητό σας. Τιμή εισιτηρίου μαζί με τον οδηγό είναι 4 ευρώ. Εάν όμως  θελήσετε  να πάτε μόνο για μια βόλτα στον Πόρο υπάρχει μεγάλο δημοτικό πάρκινγκ  δωρεάν στον Γαλατά όπου μπορείτε να αφήσετε το αυτοκίνητό σας. Το ατομικό εισιτήριο για τη βάρκα είναι 1 ευρώ.

Πατήστε εδώ για να κλείστε εισιτήριο για τον Πόρο από Πειραιά

Πόρος

Στον Πόρο, στο όμορφο και μικρό νησάκι του Σαρωνικού κόλπου βρεθήκαμε  το επόμενο πρωινό. Όση ώρα βρισκόμασταν στο καραβάκι που μας μετέφερε στον Πόρο και αγναντεύαμε το νησί διακρίναμε από μακριά το Ρολόι να ξεχωρίζει μέσα από μια καταπράσινη περιοχή πάνω στον ψηλότερο λόφο της πόλης. Φυσικά αυτό επιλέξαμε να δούμε και ως  το πρώτο αξιοθέατο. Η θέα που απολαύσαμε από ψηλά προς τις απέναντι ακτές και το λιμάνι του Γαλατά ήταν ονειρική.

Το Ιστορικό Ρολόι κτίστηκε το 1927, είναι ένα πραγματικό  στολίδι της πόλης και το σήμα κατατεθέν του νησιού

Road trip στην Πελοπόννησο, από Μονεμβασιά έως τον Πόρο
    Ο Πόρος από το λιμάνι του Γαλατά.

Στην πραγματικότητα ο Πόρος αποτελείται από δύο νησιά. Το ένα είναι η Σφαιρία και το άλλο η Καλαυρία, που χωρίζονται μεταξύ τους με ένα μικρό θαλάσσιο κανάλι. Μην παραλείψετε κατά τη διαμονή σας στον Πόρο να επισκεφθείτε τα ερείπια του ναού του Ποσειδώνα που πιθανολογούν πως κατασκευάστηκε γύρω στο 520 π. Χ. Εάν επισκεφθείτε και το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης εκεί θα δείτε και τα ευρήματα από τον Ναό του Ποσειδώνα αλλά και από άλλα κοντινά αρχαιολογικά μέρη.

Πόρος

Μετά κατεβαίνοντας στα σοκάκια της πόλης, που είναι χτισμένη αμφιθεατρικά στις πλαγιές του λόφου, χαθήκαμε ανάμεσα στις ομορφιές του νησιού.  Μας γοήτευσαν τα ασπρισμένα σπίτια με τα όμορφα μπαλκόνια και τις ολάνθιστες μπουκαμβίλιες.  Τα νεοκλασικά σπίτια που αντικρίζαμε  σε όλη  τη διαδρομή μας  φάνταζαν ως κοσμήματα άλλης εποχής. Κάθε γωνιά ήταν για φωτογράφιση, κάθε σκαλοπάτι  ήταν μια πρόκληση για να πάμε στο επόμενο και κάθε στενό σοκάκι μια εικόνα έως και την επόμενη ανθισμένη γωνιά.

Η Κάλη, ο Κώστας και η Μελίτα στον Πόρο

Όλη η πόλη του Πόρου  έχει χαρακτηριστεί από το 1993 παραδοσιακός οικισμός και 69  νεοκλασικά σπίτια έχουν κηρυχθεί διατηρητέα κτίρια

Όταν κατεβήκαμε στον παραλιακό δρόμο για να κάνουμε τον απαραίτητο περίπατο  είδαμε πως έσφυζε από ζωή και κίνηση. Δεκάδες τα στέκια για φαγητό, καφέ, ποτό, αλλά και πολλά μαγαζιά για να αγοράσει κανείς κάθε είδους σουβενίρ. Τα κότερα το ένα δίπλα στο άλλο σαν σε παρέλαση σκίζανε τον ουρανό με τα ιστία τους. Είχαμε αρκετές ώρες ακόμα έως και το βράδυ που θα φεύγαμε και νομίζαμε πως θα ήταν αρκετές για να πάρουμε μια δυνατή γεύση από τον Πόρο.

Παραλίες του Πόρου

Παρά το ότι ο Πόρος είναι μικρό νησί, διαθέτει πολλές παραλίες, με πεντακάθαρα νερά και όλες σχεδόν έχουν φυσική σκίαση αφού τα πεύκα φτάνουν έως και τη θάλασσα. Διάβασα και σας επισημαίνω κάποιες από τις πιο όμορφες παραλίες του Πόρου.

Ταξίδι στην Πελοπόννησο – Πόρος

Πλαζ  Σε απόσταση 700 μέτρων από το κέντρο της πόλης θα βρείτε την οργανωμένη παραλία Πλαζ με ήσυχα και καθαρά νερά που είναι ιδανική και για οικογένειες.

Ασκέλι. Είναι η μεγαλύτερη και η πιο κοσμοπολίτικη παραλία του νησιού Είναι οργανωμένη με πολλές ταβέρνες και ξενοδοχεία και διαθέτει και αγκυροβόλιο για σκάφη.

Μεγάλο Νεώρειο. Παραλία με άμμο και μεγάλη σε έκταση που κάποια κομμάτια της είναι οργανωμένα και άλλα όχι.

Λιμανάκι της αγάπης.  Το γραφικό αυτό κολπάκι είναι διάσημο από παλιά και βρίσκεται μέσα στο πράσινο όπου μπορείτε να βρείτε ομπρέλες και ξαπλώστρες για να απολαύσετε το μπάνιο σας.

Διαμονή

Για τη διαμονή σας κατά το ταξίδι σας στην Πελοπόννησο περιηγηθείτε σε αυτόν το χάρτη της booking. Πατώντας επάνω στα καταλύματα μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες γιαυτά.

Booking.com

Επίδαυρος-Μυκήνες

Όμως η γεύση αυτή ήταν μόνο από την πόλη του Πόρου. Εάν θέλαμε να δούμε και τις υπέροχες παραλίες της έπρεπε να διαθέσουμε και άλλον χρόνο. Εμάς όμως ο επόμενος προορισμός μας, που ήταν η Επίδαυρος, μας καλούσε και έτσι το βραδάκι ανεβήκαμε στο καραβάκι για την επιστροφή μας στον Γαλατά.

Πλέον οι μέρες που διαθέσαμε για το ταξίδι στην Πελοποννήσου έφταναν στο τέλος τους. Το ταξίδι μας σε λίγο θα ολοκληρωνόταν, όμως δεν είχε τελειώσει. Βρισκόμασταν ακόμα στην Πελοπόννησο και θέλαμε να δούμε δύο πολύ σημαντικές αρχαίες πόλεις. Την Επίδαυρο και τις Μυκήνες, για τους αρχαιολογικούς των οποίων μπορείτε να διαβάσετε στο Ανθομέλι γιατί είναι η ιστορία μας, οι ρίζες μας, η Ελλάδα μας!

Διαβάστε στο Ανθομέλι ποιους αρχαιολογικούς χώρους πρέπει να επισκεφθείτε στην Πελοπόννησο:

Επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία και στο μουσείο της

Μυστράς: ταξίδι στη βυζαντινή καστροπολιτεία

Ξενάγηση στις Μυκήνες: αρχαιολογικός χώρος και μουσείο

Το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου και το Ασκληπιείο

Υ.Γ. Η ανάρτηση με το Ταξίδι στην Πελοπόννησο είναι προσωπική και όχι ένας ταξιδιωτικός οδηγός, οπότε συμπεριλαμβάνει τις τοποθεσίες που επισκεφθήκαμε εμείς, είτε γιατί μας άρεσαν, είτε γιατί μας φάνηκαν όμορφες, είτε γιατί υπήρχε καλός χώρος στάθμευσης για το αυτοκινούμενο μας, χωρίς να αποκλείω πως υπάρχουν και πολλά άλλα μέρη ή και παραλίες που είναι εξ ίσου όμορφες και αξίζουν τη δική σας επίσκεψη. Σε εσάς μένει να τις ανακαλύψετε!

Να έχετε πάντα καλά και ασφαλή ταξίδια! Και να προσέχετε!

Με αγάπη

μαμά Μαρία από το Ανθομέλι

Pin it for later

Ταξίδι στην Πελοπόννησο - Από τη Μονεμβασιά έως τον Πόρο στο Ανθομέλι

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

mama Maria
    Γεια σας! Είμαι η Μαρία, μητέρα της Κατερίνας και της Κάλης Εδώ και και χρόνια ταξιδεύουμε με το σύζυγό μου σε όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα με το αυτοκινούμενό μας. Έχουμε επισκεφθεί μεγάλες και μικρές πόλεις, χωριά απόμερα και χωριά διάσημα, έχουμε γνωρίσει αξιοθέατα και μνημεία που δεν θα μπορούσαμε να τα γνωρίσουμε με διαφορετικό τρόπο. Τις ταξιδιωτικές αυτές εμπειρίες, πλαισιωμένες με δικές μας φωτογραφίες, ιστορικά στοιχεία και εξτρά πληροφορίες τις γράφω με το όνομα μαμά Μαρία και θα τις βρείτε στην κατηγορία ΤΑΞΙΔΙΑ του blog anthomeli

3 ΣΧΟΛΙΑ

• Olympiannazoudia αυτη ηταν η έκτη αναρτηση για τον γυρο της Πελοποννήσου που ξεκινησε απο την Πατρα και εφτασε εως τον Πόρο. Ολοκληρωθηκε δε και με τις δυο αναρτησεις σε επιδαυρο και Μυκήνες. Οσο για αν εχουμε ταξιδεψει στο εξωτερικο με το αυτοκινουμενοεχω να πω πως καθε καλοκαιρι οργωνουμε ολη την Ευρωπη σε ενα ταξιδι 30 και 40 ημερων Το εχουμε 15 χρονια και δεν το αλλαζω με τιποτε. Συνηθως ταξιδια στην Ελλαδα κανουμε τον χειμωνα. Εξαιρεση ο γυρος της Πελοποννησου που τον ειχαμε κανει καλοκαιρι. Και οπως γραφει η Καλη ολες οι αναρτησεις μου στο εξωτερικο ειναι απο προσωπικες μας εμπειριες και γιαυτό χρησιμοποιω παντα α’ προσωπο στα κειμενα μου.