ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου

Παρόλο που κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσω να γράφω για τις φετινές διακοπές μας στην Μονεμβασιά, κάτι με ωθεί να γράψω για την ημερήσια εκδρομή που κάναμε στην Ελαφόνησο και το μπάνιο μας στην παραλία του Σίμου. Λίγο ότι είχαμε να πάμε από το 2007, λίγο ότι η Μελίτα ανυπομονούσε για τη διπλή παραλία του Σίμου, λίγο ότι αυτή η θάλασσα απλά δεν χορταίνεται, περιμέναμε την εκδρομή μας πως και πως. Και ευτυχώς δεν μας άφησε ανικανοποίητους. Αντιθέτως ήταν μια από καλύτερες μέρες των διακοπών μας!

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 1

Ελαφόνησος

Η Ελαφόνησος είναι ένα μικρό νησί, μόλις 19 τ.χλ. , και βρίσκεται στο νότιο άκρο της Πελοποννήσου, στην άκρη του ποδιού της Λακωνίας, επάνω από τα Κύθηρα. Από όπου όπου κι αν το δεις, τα τυρκουάζ νερά του σε μαγνητίζουν και σε κάνουν να θέλεις να βουτήξεις ακόμα κι από όταν είσαι πάνω στο καράβι που σε μεταφέρει από το λιμάνι της Πούντας στο λιμάνι του νησιού. Μόλις 10-13 λεπτάκια κάνει το καράβι και οι επιβάτες είτε είναι με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή ή ακόμα και με τα πόδια ξεχύνονται προς τις παραλίες του νησιού.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 3
    10 λεπτάκια και η αλλαγή στο χρώμα των νερών είναι μαγευτική. Εμείς αγναντεύαμε τη θέα και ρουφούσαμε θαλασσινό αέρα.
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 5
    Η θέα του νησιού και του Ναού του Αγίου Σπυρίδωνα από το καράβι
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 7
    Η Ελαφόνησος έτσι όπως φαίνεται από το Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα

Info: To καράβι από Πούντα ή από Ελαφόνησο ξεκινάει περίπου κάθε μισή ώρα (το καλοκαίρι) και κοστίζει 1 ευρώ το άτομο και 11 ευρώ το αυτοκίνητο (τιμές 2019)

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 9
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 11
    Οι τρεις σωματοφύλακες στην παραλία του Σίμου

Διαβάστε το αφιέρωμα του Ανθομέλι στην Πελοπόννησο:

Παραλίες στην Ελαφόνησο

Η παραλία του Σίμου

Μόλις 4 χλμ (κάποιοι τα κάνουν και με τα πόδια εμείς ούτε καν) από τη Χώρα, η παραλία του Σίμου σε ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά. Χάνεις επαφή με την Ελλάδα και βρίσκεσαι κάπου αλλού, κάπου που ακόμα και με τις ξαπλώστες που έχει, αν το θέλεις μπορείς να βρεις και αρκετή ιδιωτικότητα.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 13

Εμείς ωστόσο θέλαμε κόσμο και οργάνωση και έτσι επιλέξαμε ξαπλώστρες με αφράτο μαξιλάρι, μπροστά μπροστά στην ακροθαλασσιά γιατί είχαμε σκοπό να την απολαύσουμε όσο δεν πάει και να μην μπαίνει τίποτα ανάμεσα σε εμάς και σε αυτή.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 15
    Η τιμή τους τσουχτερή! 25 ευρώ η πρώτη σειρά και 20 ευρώ οι επόμενες. Ωστόσο καφές και λοιπές παραγγελίες προαιρετικές.
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 17
    Για μια μέρα όμως είπαμε χαλάλι και έτσι απολαύσαμε λίγη πολυτέλεια.
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 19
    Και λίγη παραπάνω χαλάρωση τις μεσημεριανές ώρες που ο ήλιος ήταν στο peak του.

Η χρυσή αμμουδιά σε συνδυασμό με τα τυρκουάζ νερά σε καλούν να μπεις στο νερό που αν είσαι τυχερός και δεν έχει αέρα, είμαι σίγουρη ότι θα πεις ότι είναι μια από τις ωραιότερες θάλασσες που έχεις κολυμπήσει. Εμείς καθώς μείναμε αρκετές ώρες την είδαμε σε όλες τις version της. Το απόλυτο τυρκουάζ νωρίς το πρωί, λίγο αεράκι εκεί γύρω στις 12, λίγο πιο βαθιά μπλε το μεσημέρι και πιο σκούρα με περισσότερο αέρα το απόγευμα. Δυστυχώς δεν προλάβαμε το ηλιοβασίλεμα γιατί έπρεπε να γυρίσουμε αλλά είμαι σίγουρη ότι και αυτό θα ήταν μοναδικό.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 21

Η βλάστηση γύρω από την παραλία είναι χαμηλή, όμως είναι ιδανική για καλλιτεχνικές φωτογραφίες οπότε μην διστάσετε να κάνετε τη δική σας μικρή εξερεύνηση ψηλά στον λόφο όπου τα στάχυα θα αποτελέσουν ιδανικό φωτογραφικό σκηνικό. Φυσικά θα έχετε και την καλύτερη στον κόλπο.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 23
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 25
    Η Μελίτα πολύ περήφανη καθώς φέτος το καλοκαίρι επισκέφτηκε και τις δύο διπλές παραλίες στην Ελλάδα. Την Κολόνα στην Κύθνο και τον Σίμο στην Ελαφόνησο.
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 27

Και όταν τελειώσετε με τις περιπλανήσεις, βάλτε μάσκα και αρχίστε την εξερεύνηση. Και όχι δεν θα βρείτε κοράλλια και παντώς είδους θαλάσσιας βλάστησης (τουλάχιστον στα ρηχά) αλλά όμορφα ψαράκια και κοχύλια που θα σας προσφέρουν πολλές ώρες παιχνιδιού.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 29
    Το κορίτσι μου φέτος έκανε ρεκόρ βουτιών και απέδειξε φυσικά ότι δεν είναι φοβιτσιάρα σαν την μαμά της. Αρχίσαμε και τις βουτιές με ανοιχτά τα μάτια και την μύτη και είμαι σίγουρη ότι του χρόνου θα πετάει.

Info: Πλέον η παραλία του Σίμου είναι οργανωμένη από διάφορες επιχειρήσεις όμως αυτό δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να έρθετε και με τη δική σας ομπρέλα. Επίσης καθώς η τιμή για τις ξαπλώστες ήταν τσουχτερή (25 ευρώ πρώτη σειρά και 20 ευρώ η δεύτερη και πίσω) σχεδόν όλοι είχαν το ψυγειάκι με το φαγητό τους. Οπότε μην διστάσετε.

Παραλία της Παναγίας

Στην Παραλία της Παναγίας κάναμε μπάνιο χρόνια πριν όταν είχαμε κλείσει ένα ωραίο ενοικιαζόμενο δωμάτιο λίγο πάνω από τον δρόμο. Το μόνο που κάναμε ήταν ύπνος, μπάνιο και φαγητό. Τα νερά πεντακάθαρα και λίγο πιο οικογενειακά θα έλεγα από του Σίμου (ειδικά τότε που η παραλία του Σίμου δεν είχε ούτε ξαπλώστρες, ούτε καν πόσιμο νερό για να δροστιστείς σε ακτίνα λίγων χιλιομέτρων) και υπάρχουν εννοείται και οι θερμοί υποστηρικτές της που ρίχνουν x στον Σίμο και επισκέπτονται φανατικά αυτή την παραλία. Εάν επισκεφτείτε την Ελαφόνησο για περισσότερες από μία ημέρα εννοείται πως πρέπει να επισκεφτείτε και αυτήν την παραλία.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 31
    Παραλία της Παναγιάς σε χρώμα δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τον Σίμο!
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 33
    Στην παραλία της Παναγιάς είδαμε και πολλά υπέροχα ηλιοβασιλέματα

Βόλτα στην Ελαφόνησο

Και μετά από τις βουτιές σας, τι θα λέγατε για μια βόλτα στο νησί; Η χώρα του νησιού, που ονομάζεται Ελαφόνησος, είναι ένα μικρό χωριό που εκ πρώτης (ειδικά συγκριτικά με τη φήμη του Σίμου) δεν έχει πολλά να προσφέρει αισθητικά. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει και αυτή τις δικές τις ομορφιές. Μια βόλτα στο λιμάνι πλάι στα ταβερνάκια και στα τουριστικά μαγαζιά είναι φυσικά must καθώς τα βήματά σας θα σας οδηγήσουν προς τον Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα και τη βραχονησίδα που ενώνεται με ένα μικρό γεφυράκι με το υπόλοιπο νησί.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 35
    Προς το εκκλησάκι του Αγίου Σπυρίδωνα
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 37
    Το Εκκλησάκι του Αγίου Σπυρίδωνα

Φαγητό στην Ελαφόνησο

Από την προηγούμενη φορά που είχαμε επισκεφτεί το νησί, θυμάμαι ότι οι ταβέρνες προσέφεραν νόστιμο και ποιοτικό φαγητό και οι διαμονή μας ήταν πραγματικά πολύ άνετη. Αυτή την φορά δεν φάγαμε στο νησί οπότε δεν έχω να σας προτείνω κάποιο ταβερνάκι. Εσείς όμως λίγο πριν πάρετε το καράβι για την επιστροφή, μπορείτε να γευτείτε φρέσκο ψαράκι ή μια γλυκιά βάφλα και να χαλαρώσετε για λίγο ακόμα πριν επιστρέψετε στους κανονικούς ρυθμούς της ζωής σας.

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 39
    Το λιμάνι της Ελαφονήσου
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 41

Διαμονή στην Ελαφόνησο

Αν και δεν μείναμε στην Ελαφόνησο αλλά την επισκεφτήκαμε σε για μία μόνο ημέρα με μια μικρή αναζήτηση στην booking είδα πως υπάρχουν πολλά καταλύματα και μάλιστα με πολύ καλές βαθμολογίες. Εμείς παραθέτουμε κάποιες προσφορές για διαμονή στο μικρό νησάκι αλλά μπορείτε να ψάξετε και περαιτέρω.

Booking.com

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 43
    Με το κορίτσι μου που φέτος όπου έβλεπε βράχια ήθελα να βγάλει και φωτογραφία. Α ρε άτιμο instagram μας έχει φάει!
    Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 45
    Το μοντέλο μου στην Ελαφόνησο

Camping στην Ελαφόνησο

Για τους campers υπάρχει βέβαια και το camping του Σίμου που ανακαινίστηκε και βελτιώθηκε και έτσι πλέον προσφέρει σε Έλληνες και τουρίστες του εξωτερικού μια σχετικά φθηνότερη διαμονή και αυτή πλάι στις καλύτερες παραλίες του νησιού. Τα τροχόσπιτα που είδαμε να έρχονται (ειδικά από την Ιταλία) δεν λέγεται και αυτό που χαίρομαι είναι ότι πραγματικά με τις θάλασσες της Ελαφονήσου θα έμειναν πολύ ευχαριστημένοι.

Διαβάστε επίσης:

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 47

Η Ελαφόνησος γεννήθηκε για να μας προσκαλεί στα νερά της και αυτό να κάνετε κι εσείς την επόμενη φορά που θα είστε εκεί κοντά. Και μην πάρετε πολλά. Στην Ελαφόνησο, το μαγιώ σας, αντηλιακό και μια πετσέτα είναι αρκετά για να σας προσφέρουν τις καλύτερες διακοπές.

Κάλη

Pin it for later

Εκδρομή στην Ελαφόνησο και στην παραλία του Σίμου 49

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?