ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα

Καλοκαιρινές διακοπές με τα ανίψια μου προσπαθώ με διάφορους τρόπους να κάνω κάθε χρόνο. Είτε υπό την μορφή των 3G διακοπών που κάναμε παλιά, είτε πηγαίνοντας να τους δούμε στην Χαλκιδική όπου και κάνουν διακοπές στο κάμπινγκ. Στην Αθήνα όμως είχαν να έρθουν πολύ καιρό για καλοκαίρι καθώς συνήθως μας επιλέγουν για χειμερινές διακοπές και λογικά μιας και σαν την Χαλκιδική δεν έχει! Φέτος, λοιπόν, μετά από πολλά παρακάλια (λέμε τώρα!) και καθώς και οι συνθήκες το ευνοούσαν, τους έπεισα αντί να πάμε εμείς να τους βρούμε στα Βόρεια, να έρθουν αυτοί στα Νότια. Και μάλιστα για να τους ευχαριστηθούμε περισσότερο αποφάσισαν να αφήσουν τον μπαμπά Γιώργο να κρατάει τα μπόσικα, εμείς από την μεριά μας βάλαμε τον Μπαμπα Κώστα “στον πάγο” (κοινώς δεν του δίναμε σημασία) και περάσαμε ζάχαρη σας λέω!!!!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 1

Με το που ήρθαν η Κατερίνα και τα ανίψια μου την Παρασκευή, δεν προλάβαμε να πάρουμε ανάσα! Το πρόγραμμα ήταν τόσο γεμάτο που απορούσαμε αν θα βρούμε χρόνο για λίγο ύπνο και ξεκούραση. Αλλά από την άλλη μία βδομάδα είναι λίγη, τόσο λίγη κι εμείς είχαμε αποφασίσει να προσφέρουμε όσες περισσότερες αναμνήσεις μπορούμε στα παιδιά!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΗΡΘΑΝ ΗΡΘΑΝ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ!

Για την πρώτη μέρα δεν έχω να σας πω και πολλά. Λίγο οι ζεστές αγκαλιές και το παιχνίδι των παιδιών που είχαν να βρεθούν από το Πάσχα (δες τις διακοπές μας στην Κων/πολη εδώ), λίγο το φαγητό, που μου ήρθαν ξελιγωμένοι από το ταξίδι, λίγο τα φαγητά και η πινιάτα που είχαμε να φτιάξουμε για το αυριανό πικ νικ (δες παρακάτω) και εννοείται το κους κους με την αδερφή μου το βράδυ, μας κράτησε ξύπνιες έως τις 2 το πρωί! Και κάπως έτσι ξεκίνησαν οι κοινές μας διακοπές που θα τις θυμάμαι για πολύ καιρό!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 3
    Welcome on board!

ΣΑΒΒΑΤΟ

Το Σάββατο, η μέρα μας θα ήταν αφιερωμένη στο Retro Picnic που διοργανώσαμε με την φίλη μας την Εύη από το mamasnpapas.gr. Και παρόλο που εννοείται ότι θα γράψω ολόκληρη ανάρτηση για το πώς περάσαμε, να σας πω πως ήταν μια μέρα γεμάτη θετικά vibes, χαμόγελα, γνωριμίες, αγκαλιές και φιλιά. O σκοπός του αυτή την φορά ήταν η γνωριμία με αγαπημένες διαδικτυακές φίλες από την Αθήνα που όμως δεν είχαμε την ευκαιρία μέχρι στιγμής να γνωριστούμε από κοντά και μιλούσαμε συνέχεια μ όνο μέσω σχολίων και μηνυμάτων. Η μέρα ήταν η πιο ζεστή του καλοκαιριού και παρόλο τον ιδρώτα που ρίξαμε γονείς και παιδιά, ήταν μια όμορφη μέρα γεμάτη υπέροχες αναμνήσεις, πολλά παιχνίδια και πολλή φαγητό!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 5
    Η Κάλη με τον Κώστα και την Μελίτα
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 7
    Η Κατερίνα με την Μαρία και τον Θάνο

Για την Κατερίνα και τα ανίψια μου μάλιστα ήταν μια ιδιαίτερη μέρα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί δεν είχε παρευρεθεί σε κανένα άλλο πικ νι στο παρελθόν και δεύτερον γιατί μετά από εάν δίμηνο πολύ δύσκολο και γεμάτο εξαντλητικές υποχρεώσεις ήταν ουσιαστικά η πρώτη μέρα που θα περνούσε παρέα με τα παιδιά της χωρίς να τους ζορίσουν deadlines και μαθήματα! Το πικ νικ έθεσε τα θεμέλια για την μετέπειτα επιτυχία των διακοπών μας.

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 9
    Retro Pic Nic Day με αγαπημένες φίλες bloggers

Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή

Την Κυριακή η μέρα μας είχε μπουγέλο με τους φίλους μας από την πολυκατοικία. 400 νερόμπομπες, άπειρα νεροπίστολα και κουβαδάκια (μέχρι και ποτιστήρια είχαμε!) αλλά και δύο λάστιχα με παγωμένο νερό μας κράτησαν στην πυλωτή πάνω από μιάμιση ώρα να βρεχόμαστε και να διασκεδάζουμε. Μια συνήθεια που έγινε πλέον παράδοση στην πολυκατοικία μας και τα παιδιά την περιμένουν κάθε χρόνο πως και πως!

Όσο εμείς γεμίζαμε τα μπαλόνια, εκείνα με τα μαγιό τους άρχισαν να βρέχονται και να διασκεδάζουν και μόλις ήμασταν έτοιμοι και άκουσαν το “Ξεκινάμε”, δεν έχασαν λεπτό. Άνοιξαν τις σακούλες με τις νερόμπομπες και ξεκίνησε ο πανικός! Κανείς δεν έμεινε άβρεχτος, εκτός ίσως λίγο από την Κατερίνα που ήταν άρρωστη αλλά ευτυχώς μας έκανε όπως πάντα τον φωτογράφο!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 11
    6 οικογένειες με ρυθμούς μπουγέλου!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 13
    Τις έφαγε και τις αδέσποτές της η Κατερίνα!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 15
    Το μπουγέλο μας που εξελίχθηκε σε ξέφρενο πάρτυ
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 17
    Τα παιδιά το απόλαυσαν!

Φυσικά δεν θα μέναμε σαν τις βρεγμένες γάτες! Μόλις τελείωσαν όλα τα πυρομαχικά και πλέον μετά από 2 ώρες συνολικό νεροπαιχνίδι τα παιδιά φοβηθήκαμε μην παγώσουν (ελληνίδες μάνες γαρ!), βουρ για στέγνωμα, Η συνέχεια όμως είχε μπάρμπεκιου και εννοείται και επιπλέον παιχνίδι για τα παιδιά στην πυλωτή! Γιατί έτσι πρέπει να ξεκινάνε όλα τα καλοκαίρια! Με φίλους και διασκέδαση!

Το απογευματάκι μετά από τον μαραθώνιο του μπουγέλου, το φαγητό και το παιχνίδι, δεν μας πήγαινε η καρδιά να μείνουμε μέσα. Το τερματίσαμε σας λέω! Πήραμε τα παιδιά και τα ξεναγήσαμε στα μέρη μας για να δουν την θέα προς την πόλη μας από ψηλά!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 19

Δευτέρα

Η Δευτέρα ήταν αφιερωμένη στο shopping! Τα παιδιά και ειδική η έφηβή μας, η Μαρία, το περίμενε πως και πως. Με ειδική λοιπόν συμφωνία με τον Θάνο ότι δεν θα γκρινιάξει, ξεκινήσαμε για έναν ακόμα μαραθώνιο. Επτά ώρες περάσαμε σε γνωστό mall και τα παιδιά ευχαριστήθηκαν ψώνια καθώς υπήρχαν κάποια καλοκαιρινά είδη που δεν είχαμε προμηθευτεί ακόμα. Επίσης όλα είχαν και από ένα δωράκι για την καταπληκτική επίδοσή τους στο σχολείο και εννοείται ότι κάναμε και διάλειμμα για φαγητό. Γιατί νηστικό αρκούδι, δεν ψωνίζει! Τα ανίψια μου και η Μελίτα το απόλαυσαν κι εμείς ναι μεν ξεποδαριαστήκαμε αλλά … σε ποιον δεν αρέσει να ψωνίζει!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 21
    Οι ξαδέρφες σε παιχνίδι ψευδαισθήσεων
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 23
    Από την χαρά της, τις κουβαλούσε όλες τις σακούλες αυτή!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 25
    Σαν να κουράστηκε λίγο η Μελίτα και είπαμε να φάμε κι ένα παγωτάκι!

Ωστόσο τη Δευτέρα είχαμε ακόμα ένα highlight καθώς ήταν τα γενέθλια της αδερφούλας μου. Η Κατερίνα έκλεισε τα… x+y=z … και μαζί με παρέα μικρών και μεγάλων φίλων σβήσαμε τα κεράκια της και διοργανώσαμε ένα μίνι πάρτυ στο σπίτι! Για να γίνει το πάρτυ αυτό όμως είχαμε και βοήθεια την “από μηχανής Θεό”. Η Λευκή από το Happy Teapot μας έκανε έκπληξη και παραλάβαμε ένα υπέροχο πακέτο που όντως ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Μπαλόνια, cake toppers και έκρηξη κονφετί κάναμε την μικρή μας μάζωξη μαγική! Την ευχαριστούμε πολύ γιατί έτσι μας αρέσει η ζωή! Να παίρνεις κάτι απλό, όπως ένα ταπεινό σβήσιμο κεριών στο μπαλκόνι με λίγους φίλους, και να το κάνεις ευφάνταστο!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 27
    Βρείτε προϊόντα για πάρτυ στο www.happyteapot.gr
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 29
    H Κατερίνα είπε ότι ήταν από τα καλύτερά της γενέθλια!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 31
    Χρόνια Πολλά Κατερίνα μας!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 33
    The crazy “Anthomeli Sister”

Τρίτη

Την Τρίτη η μέρα είχε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Και όσο κι αν εμείς θέλαμε κάτι πιο εκπαιδευτικό, τα παιδιά ήταν σε mood διακοπών και εφόσον είχαν δει ξανά όλα τα βασικά ιστορικά στοιχεία της Αθήνας, διάλεξαν milkshake και βόλτα στην Πλάκα και στο Μοναστηράκι. Χαλάμε εμείς χατίρια;

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 35
    Του έδωσαν και κατάλαβες με τα τεράστια milkshakes που δοκίμασαν
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 37
    Η φίλη μας η Βέρα μας πρότεινε το καλύτερο μαγαζί για milkshake στην Αθήνα και είχε δίκαιο. Μικροί και μεγάλοι ξετρελαθήκαμε!

Φυσικά βόλτα στο Μοναστηράκι χωρίς να περάσεις από το πιο εμβληματικό και τουριστικό μαγαζί της περιοχής, δεν έχει νοστιμάδα! Οπότε η καθιερωμένη στάση για φωτογραφίες, κυρίως για τα ανίψια μου που ήταν και οι φιλοξενούμενοι, και φύγαμε γι’ άλλα!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 39
    Χωρίς μπαμπάδες στην παρέα βγάλαμε το άχτι μας σε φωτογραφίες!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 41
    Η ζέστη ήταν αρκετή αλλά η διάθεσή μας μεγάλη.

Τετάρτη

Η Τετάρτη ήταν η μέρα που εγώ προσωπικά έκανα την πρώτη μου άσκηση θάρρους. Ξέρω θα γελάσετε με αυτό που θα σας πω αλλά οδήγησα μέχρι την Κόρινθο!!! Αχαχα! Για όσους με ξέρουν, γνωρίζουν ότι είμαι οδηγός της πόλης, μην σας πω οδηγός της περιοχής μου μόνο. Αν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσω τα μέσα για να πάω κέντρο και όσες φορές θέλω να πάω ταξίδι οδηγεί πάντα ο άντρας μου. Οπότε, το ταξίδι στην Κόρινθο για να πάμε στο υδάτινο πάρκο της ήταν για μένα πρωτοφανής απόφαση. Όμως συγχρόνως ήταν και μια τέλεια απόφαση γιατί παρά τον αρχικό αέρα που φοβηθήκαμε ότι θα μας χαλάσει τα σχέδια εμείς περάσαμε τέλεια. Το κλείσαμε το μαγαζάκι!!!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 43
    Η υποβρύχια φωτογραφική μας μηχανή μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και χωρίς να διακινδυνεύσουν τα κινητά μας.

Τα παιδιά δεν σταμάτησαν να βουτάνε στα νερά των πισινών κι εμείς , με εξαίρεση λίγη ξεκούραση το μεσημέρι, ήμασταν παρέα τους να τσαλαβουτάμε και να κάνουμε τσουλήθρες! Τρελό γέλιο είχαμε!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 45
    Το ποταμάκι ήταν για το μεσημέρι η καλύτερή τους ξεκούραση!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 47
    Και μετά την ξεκούραση, αρχίσαμε πάλι τις τρέλες!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 49
    Και τις φωτογραφίες.
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 51
    Στις τσουλήθρες είχαμε τρελό γέλιο, ανεβήκαμε με κάθε λογής συνδυασμό και στο τέλος φύγαμε αποκαμωμένοι!

Και επειδή ξέρετε ότι και κάτι τις εκπαιδευτικό οι δύο δασκαλίτσες το θέλουνε, συνδυάσαμε το υπέροχο σουβλάκι Κορίνθου με μια βόλτα πάνω στον Ισθμό της Κορίνθου που εντυπωσίασε τα παιδιά. Γέφυρα και σουβλάκι πάνε παρέα!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 53

Πέμπτη

Η Πέμπτη ήταν μέρα ξεκούρασης από ομαδικές δραστηριότητες (λέμε τώρα) καθώς και εγώ είχα μαθήματα αλλά και έπρεπε να ετοιμάσουμε βαλίτσες για το ταξίδι μας στην Κύθνο. Όμως δεν μείναμε άπραγες εννοείται καθώς το απόγευμα κάναμε μια στάση από το αγαπημένο καφέ των παιδιών, που τους το είχαμε υποσχεθεί από την πρώτη στιγμή και όλο το αναβάλαμε και είχαμε και το κάλεσμα της αγαπημένης φίλης μας Εύης! Κι έτσι το απόγευμα μας πέρασε ακόμα καλύτερα με κους κους, Pizza Roma και πολλή παιχνίδι για τα παιδιά. Τα ανίψια μου αν και μεγαλύτερα τα βρίσκουν μια χαρά και με τα παιδιά οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 55
    Εφηβεία κυρίες και κύριοι!

Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή

Και ήρθε η Παρασκευή όπου εδώ και ημέρες είχε κλείσει το ταξίδι μας στην Κύθνο παρέα με την Celeste (Family Experience Blog) από τους Travel Bloggers Greece. Tο Guardiero (ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στην Κύθνο) και φυσικά η ιδιοκτήτρια του, η κα. Κατερίνα, μας είχαν καλέσει ώστε να αναδείξουμε τον χώρο τους και τις ομορφιές της Κύθνου.

Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή τα ξημερώματα φορτώσαμε αυτοκίνητο και η νέα άσκηση θάρρους μου ήταν να “ταξιδέψουμε” με το αυτοκίνητο μέχρι το Λαύριο (πιο μακρυά δεν μπορούσαν να το πάνε το λιμάνι!). Εκεί θα μας περίμενε το καράβι μας για να μας ταξιδέψει στην Κύθνο και το απόγευμα της ίδιας μέρας θα ερχόταν και η Celeste. Καθώς θα γράψω ξεχωριστή ανάρτηση για το ταξίδι αυτό, θα σας πω μόνο πως αυτές οι 3 μέρες στο νησί ήταν πολύ ξεχωριστές για εμένα καθώς δεν είχα ξανακάνει διακοπές μόνη με την αδερφή μου και τα ανίψια μου (εννοείται και με την Μελίτα) και έτσι το όλο σκηνικό ήταν ιδιαίτερα συναισθηματικό. Θα θυμάμαι πάντα τα γέλια που κάναμε και το πόσο κοντά ήρθαμε για ακόμα μια φορά!

Sneak peek: Δείτε όλα τα highlights του ταξιδιού μας εδώ

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 57
    Φτάσαμε στην Κύθνο και ένα ακόμα ταξίδι είχε ξεκινήσει!
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 59
    Φύγαμε από την Κύθνο και κάπως έτσι ένα ταξίδι είχε φτάσει στο τέλος του

Διαβάστε περισσότερα:

Και παρόλο που η επιστροφή ήταν δύσκολη λόγω των μποφόρ, εμείς με αρκετό κέφι γυρίσαμε στη βάση μας να ετοιμάσουμε για ακόμα μία φορά βαλίτσες και να αποχαιρετήσουμε εκτός από αδερφή και ανίψια και την κόρη μου που θα τη φιλοξενούσαν η θεία και ο θείος της στο κάμπινγκ για 10 μέρες.

Και αφού πλαντάξαμε στο κλάμα αδερφές, ανίψια και παιδιά στον σιδηροδρομικό σταθμό (σαν από ταινία αποχαιρετισμού), να ‘μαι σήμερα εδώ να γράφω για όλα αυτά που ζήσαμε και να προσπαθώ να φυλακίσω τις στιγμές, τα συναισθήματα για να μην μου φύγουν από τα χέρια σαν περιστέρια αλλά να μείνουν μέσα μου σαν φυλαχτό! Βέβαια αν με ρωτάτε, θα μπορούσα να είχα γράψει διπλάσια ανάρτηση με όλα όσα κάναμε, λέγαμε και κυρίως με τα σλόγκαν που βγάλαμε και τα γέλια που ρίξαμε. Αλλά και να τα έγραφα, ξέρετε πως είναι αυτά, όταν τα γράφεις χάνουν τη νοστιμάδα τους. Οπότε αρκέστηκα σε λίγα!

Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 61
    Αποχαιρετώντας την αδερφή, τα ανίψια και την κόρη μου στον σιδηροδρομικό σταθμό
    Διακοπές με τα αγαπημένα μου ανίψια στην Αθήνα 63
    Ας μου πει κάποιο γιατί έκαναν φιμέ τα τζάμια των τρένων; Πώς θα δούμε εμείς τους αγαπημένους μας;

Σας ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας μέσω των social media αυτές τις ημέρες και ανανεώνουμε το καθημερινό μας ραντεβού σε facebook και instagram με νέες περιπέτειες καθημερινής τρέλας.

Κάλη

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?

2 ΣΧΟΛΙΑ

1. Κριμα που φετος υποχρεωσεις δικες μου με κρατησαν μακρια σας. Θα ηταν ακομα ενα υπεροχο 3G οπως και τοσα αλλα που εχουμε κανει. Δεν πειραζει ομως ειμαι ευτυχισμενη που ακομα μια φορα επιβεβαιώνεται η μεγαλη αδελφικη σας αγαπη και το δεσιμο των παιδιων σας. Αυτος μη ξεχνατε πως ηταν παντα ο στοχος μου και η ευχη μου. Και φυσικα ας μη ξεχναμε και το δεσιμο των γαμπρων μου.