ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια πόλη όνειρο… η Ονειρούπολη στη Δράμα!

Την προηγούμενη Κυριακή επισκεφτήκαμε οικογενειακώς την Δράμα. Για να πω την αλήθεια όχι εντελώς οικογενειακώς μιας και ο λόγος της επίσκεψής μας ήταν οι πρώτοι αγώνες κολύμβησης της κόρης μας. Έτσι, εκείνη πήγε με την ομάδα της και το πούλμαν ενώ εμείς και όλοι οι υπόλοιποι γονείς φυσικά, συνοδεύαμε με τα αυτοκίνητά μας. Ήταν μια ευκαιρία για εκδρομούλα και μάλιστα μια ευκαιρία για να επισκεφτούμε και την πολυφημισμένη Ονειρούπολη, το χριστουγεννιάτικο πάρκο της Δράμας.

Όσο χαρούμενη κι αν ήμουν για την εκδρομούλα μας άλλο τόσο αγχωμένη ήμουν…. Τι να λέμε τώρα… Είχα λίγο άγχος μου που το οκταχρονάκι μου ταξίδευε “μόνο του”.. (όσες είστε μάνες θα με καταλάβετε…). Ήμουν χαρούμενη και χαλαρή γιατί θα κάναμε κάτι όλοι μαζί και μάλιστα θα ταξιδεύαμε εκτός πόλης! Ταυτόχρονα ήμουν συγκινημένη και περήφανη που τα πήγε τόσο καλά! Όλα τα συναισθήματα τα είχε ο ψαξές μου!

Ημερήσια εκδρομή από τη Θεσσαλονίκη στη Δράμα

Ξεκινήσαμε πολύ νωρίς το πρωί να συναντήσουμε την υπόλοιπη αποστολή και να ξεκινήσουμε. Ευτυχώς ο καιρός ήταν πολύ καλός και το ταξίδι πολύ ευχάριστο.

Οι αγώνες κολύμβησης

Φτάνοντας εκεί πήγαμε κατευθείαν στο κολυμβητήριο και παρακολουθήσαμε τους αγώνες.

Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    Κάθε αγώνας είναι μία εμπειρία

Βόλτα στην πόλη

Αμέσως μετά την απονομή τα παιδιά πήγαν για φαγητό κι εμείς κάναμε τις βόλτες μας στην πόλη, πήγαμε για “ψώνια”, κάναμε βόλτα στο πάρκο, βγάλαμε φωτογραφίες και φυσικά καθίσαμε για μεσημεριανό. Τα μικρούς κολυμβητές μας θα τους συναντούσαμε μετά το φαγητό και την βόλτα τους στην Ονειρούπολη.

Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    Η φάτνη στην πλατεία της Δράμας
    Το τρενάκι για να σε πάει στην Ονειρούπολη
    Μα τι μεγάλα μπισκότα είναι αυτα!
    Δράμα
    Μικροί καταρράκτες στο πάρκο
    Δεν περιμέναμε τόση ομορφιά!
    Μαμά και γιος σε πόζες
    Μπαμπάς και γιος παρέα στα δύσκολα

Αλλαντικά Sary

Είχαμε και ειδική παραγγελία από τον παππού να του πάμε καβουρμά από ένα συγκεκριμένο κατάστημα στην Δράμα κι εμείς εκτός από καβουρμά πήραμε αλλαντικά, λουκάνικα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι αλλά και παστουρμά για να φτιάξουμε την χριστουγεννιάτικη παστουρμαδόπιτά μας! Σαν μπεις σε αυτό το μαγαζί δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις! Σε κερνάνε ένα σωρό αλλαντικά και θέλεις να τα αγοράσεις όλα γιατί είναι όλα πεντανόστιμα, ποιοτικά και ξεχωριστά!

Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα! 26
    Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα! 27

Μας έκανε εντύπωση σ’ ένα διπλανό μανάβικο και η 97 κιλών κολοκύθα!

Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    97 κιλά η κολοκύθα που βλέπετε!

Βόλτα στην Ονειρόυπολη Δράμας

Η ώρα πέρασε σαν το νερό! Είχαμε ενημερώσει πως θα παίρναμε την κόρη μας για να επιστρέψει με το IX μας, οπότε συναντηθήκαμε έξω από την Ονειρούπολη. Η ομάδα είχε ήδη επισκεφτεί το σπίτι του Άγιου Βασίλη, ο οποίος τους κέρασε σοκολάτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Όμως τα παιδιά ήταν πάρα πολλά, το ίδιο και οι υπόλοιποι επισκέπτες της Ονειρούπολης, για να μπορέσουν να κάνουν κι άλλες βόλτες παρέα με τους προπονητές του. Εκεί πήραμε την σκυτάλη εμείς οι γονείς και για όσο χρόνο είχαμε στην διάθεσή μας βολτάραμε στο πάρκο της Ονειρούπολης.

Η αλήθεια είναι πως το πάρκο με το φως της ημέρας δεν μας εντυπωσιασε και τόσο. Καλώδια παντού και φαινόταν κάπως.. άδειο. Σαν σκοτείνιασε μας αποζημίωσε αλλά εμείς είχαμε και την επιστροφή οπότε δεν μπορέσαμε να το απολαύσουμε όσο θέλαμε.

Ονειρούπολη Δράμας

Την ημέρα το πάρκο δεν φαντάζει τόσο όμορφο!
    Γράμμα κανείς στον Αγιο Βασίλη;
    Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    Σε κάποια σημεία υπήρχαν μαγαζάκια με σνακ, γλυκά, αναψυκτικά για να αγοράσεις ό,τι ήθελες.
    Είσοδος του πάρκου

Οι γυναίκες ετοιμάζουν γλυκά εκείνη τη στιγμή!
    Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    Σπτικά γλυκά από τις γυναίκες των συλλόγων

Όταν σκοτείνιασε ήταν… όνειρο η ονειρούπολη! Το ίδιο ονειρεμένο ήταν και το μετάλλιο! Ένα έχω να σας πω: με αυτό κοιμήθηκε το βράδυ! Αργά το απόγευμα, αποχαιρετίσαμε την Δράμα, και επιστρέψαμε σπίτι. Γιατί όσο όμορφα και να περνάμε μακριά από αυτό, το σπίτι μας είναι το… σπιτοκαλυβάκι μας!

Ονειρούπολη, το χριστουγεννιάτικο πάρκο στη Δράμα
    Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα!
    Το μετάλλιο δεν το έβγαλε από πάνω της!
    Το ηλιοβασίλεμα ήταν μαγικό!
    Ο κόσμος πολύς
    Το καρουζέλ ήταν πανέμορφο
    Μια πόλη όνειρο... η Ονειρούπολη στη Δράμα! 28

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!

Kathy

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Kathyhttps://www.anthomeli.com
    Είμαι η Κατερίνα, μουσικός στο επάγγελμα και ζω με την οικογένειά μου στη Θεσσαλονίκη. Λατρεύω ό,τι έχει να κάνει με τις τέχνες και τα ταξίδια και το Ανθομέλι είναι η μεγάλη μου αδυναμία.

7 ΣΧΟΛΙΑ

1. περασα 4 αξεχαστα και ομορφα, ανεμελα φοιτητικα χρονια!! Την ονειρουπολη την προλαβα απο την αρχη της το 2004 και την εζησα στις μεγαλες της δοξες με πολυ μεγαλα ονοματα οπως ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΟΜΟΡΦΟς ΚΟΣΜΟς ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΝΙΡΑΜΑ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΗΡΙΑΛ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ! ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!

2. Καλέ όνειρο η ονειρούπολη! Και τι καλό καιρό σας έκανε! Το κορίτισι μας μεγάλωσε και πήρε και μετάλλιο και πήγε και μόνη της εκδρομή!!!! Ουφ πάντα τέτοια! Θέλω να δω πώς θα μου το περιγράψει όταν με δει από κοντά! Κάλη

3. Πω πω φωτογραφίες!!! Συγχαρητήρια για το μετάλλιο και πάντα νίκες. Όσον αφορά την εκδρομούλα που κάνατε, με ταξιδέψατε με τόσες φωτογραφίες και ας μην έχω πάει. Κατερίνα, είδα και κάτι αναφορές σε παστρουμαδόπιτα…να πω ότι την λατρεύω αλλά υποσχέθηκα να μην ξαναφάω σας λέω για ευνόητους λόγους……γκουχ γκουχ!!! έχω τραγελαφικό στόρι με αυτό!!! Καλές γιορτές Κατερίνα και Κάλη!

4. Είχαμε πάει πέρσι και επισκεφτήκαμε και τη φίλη Άννα. Είναι ένα φανταστικό μέρος πράγματι.Καλές γιορτές γλυκιές μου με υγεία και ευτυχία πάντα στο σπιτικό σας.