ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας

Η πόλη Bregenz (Μπρέγκεντς) της Αυστρίας είναι σχετικά νέα πόλη, γιατί η παλαιά πόλη καταστράφηκε κατά τον τριακονταετή πόλεμο (1618-1648) και η νέα αυτή πόλη με το πέρασμα των αιώνων  εξελίχτηκε και μεταμορφώθηκε σε «μαργαριτάρι των Άλπεων». Βρίσκεται στους πρόποδες των Αυστριακών και Ελβετικών Άλπεων, στην ανατολική όχθη της λίμνης Bodensee (Μπόντενζεε) ή αλλιώς Λίμνης Κωνσταντίας και είναι κομβικό σημείο και  σταυροδρόμι τριών χωρών, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Ελβετίας.

Το Μπρέγκεντς από ψηλά. Μια υπέροχη ολοπράσινη πόλη της Αυστρίας. Στο βάθος διακρίνεται μέσα στη θάλασσα το θέατρο και η πλωτή εξέδρα του.

Όταν ταξιδέψετε στην Αυστρία οι ταξιδιωτικοί σας προορισμοί μπορεί να είναι το Σάλτσμπουργκ, το Ίνσμπρουγκ, η Βιέννη αλλά σίγουρα δεν θα είναι η πόλη Bregenz, ειδικά εάν έχετε λίγες μέρες στη διάθεσή σας. Όμως, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να μην παραλείψετε να την επισκεφθείτε ειδικά εάν το ταξίδι σας το πραγματοποιήσετε καλοκαίρι. Ο λόγος; Όχι μόνο γιατί είναι μια πανέμορφη μικρή αυστριακή πόλη στους πρόποδες των Άλπεων αλλά και για έναν ακόμη λόγο! Διαβάστε παρακάτω και είμαι σίγουρη πως θα συμφωνήσετε μαζί μου.

Διαβάστε την ανάρτηση και επιλέξτε μια από τις οδικές διαδρομές που σας ταιριάζει για το ταξίδι σας: 4 οδικές διαδρομές από Ελλάδα προς Αυστρία

Η πόλη Μπρέγκεντς της Αυστρίας

Καλοκαίρι ήτανε όταν κι εμείς, σε ένα μας ταξίδι από την Αυστρία προς τη Γερμανία, επιλέξαμε την πόλη Μπρέγκεντς να τη γνωρίσουμε, χωρίς να ξέρουμε βέβαια εκ των προτέρων τι μας επιφύλασσε η πόλη αυτή ως έκπληξη. Η λίμνη Bodensee (Μπόντενζεε), που είναι τριεθνής, είναι το κύριο χαρακτηριστικό της πόλης και την έχουν αξιοποιήσει στο έπακρον. Στον παραλιακό πεζόδρομο, μπροστά στη λίμνη κάτω από τα μεγάλα πλατάνια και στα πολλά πάρκα  που έχει η πόλη, κάναμε τις ομορφότερες βόλτες μας.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Ο παραλιακός δρόμος με τα πλατάνια του Μπρένγκεντς είναι πάντα γεμάτος με κόσμο που απολαμβάνει τις βόλτες του
    Η εξέδρα μέσα στη λίμνη είναι η θέση όπου συναντώνται οι νέοι της πόλης

Τα ιστιοφόρα έπλεαν αργά στα ήσυχα νερά της λίμνης και τα μικρά σκαφάκια σε στυλ ποδηλάτου, που μπορούσες να τα νοικιάσεις και να κάνεις μια όμορφη βόλτα, έδιναν έναν χρωματιστό τόνο στα νερά της. Απέναντι, στο βάθος του ορίζοντα, τα ψηλά βουνά των Άλπεων καθρεφτίζονταν και αυτά, ωσάν να θέλανε το μερίδιο τους από τα πεντακάθαρα νερά της λίμνης.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Μικροί και μεγάλοι απολαμβάνουν τη βόλτα τους με ποδήλατα της λίμνης. Χάρη σε αυτά η λίμνη αποκτά και ένα χρωματιστό τοπίο
    Τα βουνά γύρω από τη λίμνη είναι δασωμένα. Δίνουν πάντα ένα δροσερό αεράκι στην πόλη που βοηθά και τα μικρά ιστιοφόρα να πλέουν στα νερά της λίμνης

Λίμνη Bodenzee (Κωνσταντία)

Τα καράβια της γραμμής γεμάτα επιβάτες ξεκινούσαν από την αποβάθρα και  πήγαιναν και σε άλλους προορισμούς της λίμνης Bodenzee, όπως στο Lindau, το νησάκι που ανήκει στο κράτος της Γερμανίας με το όμορφο λιμανάκι, με τον φάρο και το γλυπτό λέοντα, στο παραδεισένιο νησί των λουλουδιών με τον υπέροχο βοτανικό κήπο, το Mainau, πόλο έλξης πολλών επισκεπτών, στην πόλη Friedrichshafen, όπου ο κόμης Ζέπελιν κατασκεύασε το αερόπλοιο Zeppelin το 1900 και υπάρχει και το ομώνυμο Μουσείο Ζέπελιν, αλλά και στην όμορφη  μεγαλύτερη πόλη της λίμνης, την Konstanz.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Το καραβάκι της γραμμής θα φτάσει έως και τη μεγάλη πόλη της λίμνης την Κωνστάνς
    Το τοπίο του Μπρέγκεντς είναι απολαυστικό!

Στο σεργάνι μας αυτό δεν ήταν μόνο η οπτική απόλαυση της λίμνης ή η βόλτα μας κάτω από  τα βαθύσκιωτα πλατάνια, αλλά ήταν και ο περίπατός μας  στο υπέροχο καταπράσινο και περιποιημένο πάρκο, που ήταν μια όαση ομορφιάς και αναψυχής για όλους μας. Τα παρτέρια του γεμάτα με όμορφους συνδυασμούς λουλουδιών, οι αλέες του, τα μικρά δρομάκια του, τα παγκάκια για μια ανάσα ξεκούρασης, τα δένδρα του, όλα μας καλούσαν για να μας φτιάξουν τη διάθεση και να νοιώσουμε απόλυτη ευτυχία. Να αισθανθούμε πως έχουμε ξεφύγει από τα καθιερωμένα, να νοιώσουμε πως είμαστε ταξίδι, να νοιώσουμε πως είμαστε ευτυχισμένοι. Γιατί τι είναι ευτυχία;  Είναι αυτές οι μικρές στιγμές που έρχονται και σε τυλίγουν, χωρίς να το περιμένεις, μέσα από τα πιο απλά πράγματα..

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Τα πάρκα που υπάρχουν μπροστά στη λίμνη είναι μια όαση πράσινου!
    Δελεαστικές συνθέσειςλουλουδιών που υποκύπτεις για να βγάλεις μια φωτογραφία

Δίπλα στο πάρκο περνούσαν οι γραμμές του τρένου. Το κατακόκκινο τρένο  της γραμμής,  χαμηλώνοντας ταχύτητα περνούσε μέσα από την πόλη και το σφύριγμά του μας έκανε να αισθανθούμε σαν παιδιά και να κατευθυνθούμε προς τα εκεί για να το δούμε.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Το κόκκινο τρένο της γραμμής καθώς περνάει από το πάρκο το λες και για αξιοθέατο της πόλης.

Παλαιά και Νέα πόλη του Bregenz (Μπρέγκεντς)

Περάσαμε τις γραμμές του τρένου και μπήκαμε στην πόλη για την ξενάγησή μας στα αξιοθέατα. Περπατήσαμε στην  Άνω πόλη (Όμπερστατ) που είναι το παλαιότερο τμήμα του Μπρέγκεντς, όπου σώζονται ιστορικά κτίρια και κατάλοιπα από τις οχυρώσεις του 15ου αι. Μάλιστα ορισμένα σπίτια του ακόμη και σήμερα κοσμούνται με παλιά οικόσημα και μορφές αγίων.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Τα σπίτια της παλιάς πόλης είναι γεμάτα λουλούδια και πολύ περιποιημένα
    To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας 37

Η ατμόσφαιρα είναι μεσαιωνική  σε αντίθεση με το κέντρο της Νέας πόλης  (Ίνερστατ) που η ατμόσφαιρα είναι πιο μοντέρνα. Στο μέρος αυτό της πόλης έχει  καινούργια κτίρια και όμορφες πλατείες με σιντριβάνια και μεγάλους πεζόδρομους.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Ο κεντρικός πεζόδρομος της αγοράς του Μπρέγκεντς
    Στο Bregenz το παλαιό και το νέο συνδιάζεια αρμονικά δημιουργώντας ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Δεν παραλείψαμε βέβαια να δούμε και το σύμβολο του Bregenz που είναι ένας ορθογώνιος πύργος του 1600 περίπου, με τα βενετσιάνικα παράθυρα και τον μπαρόκ τρούλο του. Σήμερα στεγάζει ένα μικρό μουσείο με όπλα και πανοπλίες.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Το σύμβολο του Bregenz στο παλαιό εμπορικό κέντρο του

Στο μικρό παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου, που μας έφερε η βόλτα μας, θαυμάσαμε το υπέροχο αναγεννησιακό ρετάμπλ του 1615  με τον εσταυρωμένο και την Παναγία στα πόδια του. Είναι γνωστό και ως παρεκκλήσι της λίμνης, γιατί όταν χτίστηκε το 1445 βρεχόταν από τα νερά της λίμνης,

Το περπάτημα στην πόλη είναι μια απόλαυση. Όμως και η εξοχή γύρω από την πόλη είναι ακόμα καλύτερη. Σας καλεί να την ανακαλύψετε. Δεν σας λέω να νοικιάσετε ποδήλατα για να μη σας κουράσω. Σας προκαλώ να νοικιάσετε ένα βεσπάκι που σας το προτείνω με όλη μου την καρδιά.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Η παρέα με τα βεσπάκια εν δράσει!

Η  καταπράσινη πόλη με τα όμορφα σπίτια της και τα πάμπολλα πάρκα της απλώνεται κατά μήκος της λίμνης. Εντυπωσιακό είναι το βουνό  Πφέντερ, ύψους 1000μ. στην κορυφή του οποίου μπορείτε να ανεβείτε με το τελεφερίκ. Από εκεί θα απολαύσετε την ωραία θέα της πόλης και της λίμνης.

Και η εξοχή της περιοχής είναι πολύ όμορφη.

Εν τέλει όμως ο λόγος που σας προτρέπω να επισκεφθείτε το Bregenz (Μπρέγκεντς) δεν είναι να δείτε μόνο μια πόλη που ίσως να έχετε ξαναδεί, που εκτός από την καταπράσινη φύση και την όμορφη τοποθεσία της στην όχθη της λίμνης, είναι μια απλή πόλη.

Είναι γιατί η πόλη είναι ένα πολιτιστικό κέντρο της περιοχής που αξίζει την επίσκεψή σας. Αλλά και για να δείτε το παραλίμνιο θέατρο με την πλωτή εξέδρα με τα σουρεαλιστικά σκηνικά του. Και βέβαια εάν είστε και τυχεροί να απολαύσετε μια παράσταση όπερας διαφορετική από τις άλλες.

Διαβάστε επίσης στο Ανθομέλι και ταξιδέψτε νοερά : Στον κρυστάλλινο κόσμο του Μουσείου Swarovski

Το δημοφιλές Φεστιβάλ όπερας του Bregenz

Κάθε Αύγουστο  η πόλη βάζει τα καλά της για να φιλοξενήσει το θερινό φεστιβάλ όπερας του Bregenz (Bregenzer Festspiele Bregenz). Ένα από τα πλέον δημοφιλή φεστιβάλ στην Ευρώπη, με την πλεούμενη σκηνή να είναι ένα από τα πιο ελκυστικά πράγματα στο φεστιβάλ.

Μπρέγκεντς (Bregenz)!

Μια πλωτή θεατρική σκηνή έκπληξη!!!

Περπατώντας στον παραλιακό πεζόδρομο φτάσαμε και στον χώρο του φεστιβάλ. Είναι ένας χώρος με μοντέρνα κτιριακά συγκροτήματα που είναι χτισμένα ειδικά για το φεστιβάλ. Προεξέχουσα θέση έχει το θέατρο με τα αμφιθεατρικά καθίσματα να βρίσκονται στην όχθη της λίμνης κυριολεκτικά, ενώ η σκηνή που δίνεται η παράσταση βρίσκεται… μέσα στη λίμνη. Ναι! Όλα τα σκηνικά στήνονται πάνω σε μια πλωτή εξέδρα μέσα στη λίμνη. Οι θεατές όμως παρακολουθούν την παράσταση από την ξηρά. Και δεν ήταν μόνο αυτό που μας έκανε εντύπωση, ήταν τα σκηνικά που αντικρίσαμε.

Πελώριες πολύχρωμες κατασκευές, αλλόκοτες, εξωπραγματικες!!!

Κολάζ των σκηνικών του 2017 από τη θεατρική όπερα του Μότσαρτ στο Μπέργκεντς

Ποιο έργο να παίζανε άραγε το βράδυ; Η ματιά μας έπεσε στη μεγάλη ταμπέλα που έγραφε τον τίτλο της παράστασης, Die Zauberflote. Ωραία το διαβάσαμε, αλλά τι εννοούσε;  Ο μεταφραστής της Google μας έδωσε αμέσως την απάντηση. Ο μαγικός αυλός! Το βράδυ θα παιζόταν η υπέροχη όπερα του Μότσαρτ στα πλαίσια του Φεστιβάλ. Να πάμε ή όχι; Όχι πως είμαστε φανατικοί της όπερας, αλλά το όλο θέαμα και τα σκηνικά μας προκαλούσαν. Όμως τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί. Έπρεπε να τα έχουμε κλείσει  on line και φυσικά δεν ήταν καθόλου φθηνά. Η μόνη λύση ήταν να απολαύσουμε μόνο τη μουσική από έξω, ως λαθροωτακουστές. Έπρεπε να πάρουμε όμως μια γεύση του θεάτρου. Επειδή η είσοδος ήταν ελεύθερη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και όλοι κατευθύνονταν προς τα εκεί, πήγαμε και εμείς και θαυμάσαμε τη σκηνή, τα  σκηνικά και τη θέα προς τη λίμνη.

Η πλεούμενη σκηνή του θεάτρου του Bregenz

Διαβάστε την ανάρτηση στο Ανθομέλι και γνωρίστε τα αξιοθέατα του Σάλτσμπουργκ :

Σάλτσμπουργκ, η μαγευτική πόλη του Μότσαρτ

Διαμονή σε κάμπινγκ στο Bregenz

Μετά από τόσο περπάτημα στην πόλη πεινασμένοι και κουρασμένοι γυρίσαμε στο κάμπινγκ. Είχαμε επιλέξει  ένα πολύ όμορφο κάμπινγκ για τη διαμονή μας. Ήταν το κάμπινγκ Camping Gasthof Lamm που βρίσκεται μέσα στην πόλη. Άνετο και καθαρό μας διευκόλυνε στις μετακινήσεις μας και μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε πολύ καλά αυτή την όμορφη μικρή πόλη της Αυστρίας. Δεν είχε  δένδρα, είχε όμως πολύ γκαζόν και ήταν σαν να είχαμε ένα πράσινο χαλί στα πόδια μας.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Τη διαμονή μας στο κάμπινγκ του Bregenz την απολαύσαμε!

Camping   Gasthof Lamm  Mehrerauesstrasse 51 Bregenz Austria

Απολαύσαμε το φαγητό μας και ενώ ξεκουραζόμασταν στις αναπαυτικές καρέκλες μας επιδοθήκαμε σε μια υπέροχη φωτογράφιση ποδηλατιστών, καθώς περνούσαν από τον δρόμο, δίπλα μας.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Ποδηλάτισσα! Φωτογραφία κατόπιν επεξεργασίας.

Η φωτογραφική μηχανή άναψε στα χέρια του Χρήστου, προσπαθώντας να αποτυπώσει τους δεκάδες ποδηλάτες και ποδηλάτισσες που πήγαιναν στη δουλειά τους ή στη βόλτα τους. Γράφοντας αυτή την ανάρτηση δεν μπόρεσα να αποφύγω τον πειρασμό να μη σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από τη συλλογή μας αυτή.

Μα όλοι οι κάτοικοι του Bregenz κινούνται με το ποδήλατο;

Φεστιβάλ όπερας του Bregenz “Ο Μαγικός Αυλός

Καθώς έπεφτε το δείλι ξεκινήσαμε και πάλι για τον χώρο του φεστιβάλ. Όμως τώρα πήγαινα διαβασμένη και ενημερωμένη. Έμαθα πως κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, εκτός από τις παραστάσεις όπερας, οπερέτας, μπαλέτου και θεάτρου διοργανώνονται  επίσης εκθέσεις στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του συγκροτήματος καθώς και συναυλίες συμφωνικής μουσικής. Ο εντυπωσιακότερος χώρος του φεστιβάλ είναι η περίφημη πλωτή σκηνή στη λίμνη, η Ζέεμπυνε, με τα τεράστια σουρεαλιστικά σκηνικά που διαφέρουν από οποιαδήποτε άλλα.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Δεν ήταν δυνατόν να μη φωτογραφηθώ μπροστά στα εξωπραγματικά σκηνικά στο πλωτό θέατρο της πόλης.

Το φεστιβάλ διοργανώνεται από το 1946. Λαμβάνει χώρα από τα τέλη Ιουλίου μέχρι και τα τέλη Αυγούστου κάθε καλοκαίρι και το θέατρο είναι χωρητικότητας 7.000 θέσεων. Τα σκηνικά αλλάζουν κάθε δύο χρόνια. Πάντα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται από όλους, παράγοντες και θεατές, η σκηνοθεσία και η σκηνογραφία για το ανέβασμα μιας όπερας που θα παιχτεί στα νερά της λίμνης.

Σκηνικά του φεστιβάλ παλαιότερων χρόνων

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Σκηνικά της πλωτής σκηνής Ζέεμπυνε, προηγούμενων ετών από το φεστιβάλ όπερας στην πόλη Bregenz

Ήδη ο κόσμος από όλες τις κατευθύνσεις είχε αρχίσει να καταφθάνει στον χώρο του φεστιβάλ. Πίνοντας το ποτάκι τους στα όμορφα στέκια του κτιριακού συγκροτήματος κατευθύνονταν στο εσωτερικό του θεάτρου. Η ατμόσφαιρα άκρως εορταστική. Η μοντέρνα μουσική που ακούγονταν από τα μεγάφωνα σου έφτιαχνε πραγματικά τη διάθεση. Η βραδιά που θα ακολουθούσε προμηνύονταν εντυπωσιακή αντικρίζοντας και μόνο τα υπερμεγέθη σουρεαλιστικά σκηνικά της πλωτής εξέδρας.

Κοσμοσυρροή για την πρεμιέρα της όπερας του Μότσαρτ ” ο μαγικός αυλός”

Η πλατεία με τη μοντέρνα κατασκευή στο μέσον της, μέσα σε μια μικρή τεχνητή λιμνούλα, έδινε και αυτή το νέο στυλ στο θεατρικό περιβάλλον. Πολλοί ήταν αυτοί που παίρνανε τα καθίσματα και καθόντουσαν γύρω από τα νερά αυτής της μικρής λίμνης. Φυσικά οι φωτογραφίες μας ήταν απαραίτητες εκείνη τη στιγμή ως ενθύμιο, για να μας θυμίζουν αυτή την ιδιαίτερη βραδιά.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Το Bregenz στην Αυστρία είναι γνωστό για το πλωτό θέατρο Ζέεμπυνε και το φεστιβάλ όπερας

Δεν είχε ακόμα σκοτεινιάσει και η βόλτα μας στον όμορφο παραλιακό δρόμο μας έδωσε την ευκαιρία να θαυμάσουμε για ακόμα μια φορά  την όμορφη θέα της λίμνης. Αυτή τη φορά βλέποντάς την διαφορετικά, γιατί καθρεφτίζονταν στα ήσυχα νερά της το πορτοκαλί χρώμα του ουρανού την ώρα που έδυε ο ήλιος. Φτάσαμε έως το μικρό λιμανάκι με τα ιστιοφόρα και ευτυχώς εκείνο το βράδυ είχαμε την τύχη να έχουμε έναν πολύ καλό καιρό, γιατί σε αυτά τα μέρη ο καιρός είναι απρόβλεπτος. Τη ζακετούλα του πάντως την ήθελε!

Η ήσυχη λίμνη είναι αγκυροβόλιο πολλών ιστιοφόρων

Η παράσταση αρχίζει!

Με το που έπεσε το σκοτάδι  και άναψαν τα φώτα της σκηνής το θέαμα έγινε άκρως σουρεαλιστικό. Με φόντο τα μαύρα σκοτάδια της λίμνης αυτά τα θεόρατα τέρατα υψώνονταν φωτισμένα μέσα από τα νερά. Μια μοναδική ατμόσφαιρα και μάλιστα βλέποντάς τα από έξω. Φανταστείτε να ήμασταν μέσα!

Θαυμάσια σκηνικά της όπερας “ο μαγικός αυλός” του Μότσαρτ
    To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας 38

Όμως δεν ήμασταν οι μόνοι, όπως στην αρχή σκεφτόμουνα. Δεκάδες θεατές, με τις καρέκλες τους παρακαλώ, παρακολουθούσαν και απολάμβαναν το θέαμα, όπως και εμείς από τα πλάγια της θεατρικής σκηνής. Ένα μοναδικό θέαμα!  Ένα θαυμάσιο θέαμα ήχου και φωτός σε συνδυασμό με την υπέροχη μουσική της όπερας του Μαγικού αυλού του Μότσαρτ. Ένα μαγικό θέαμα, που ούτε τα λόγια μου ή οι φωτογραφίες μπορούν να περιγράψουν. Μόνο αν βρεθείτε και εσείς εκεί θα μπορέσετε να με καταλάβετε.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας 39
    To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας 40

Λίγα λόγια για τη γερμανική όπερα του Μότσαρτ “Ο  μαγικός αυλός”

Η υπόθεση εξελίσσεται στην αρχαία Αίγυπτο σε μια αδιευκρίνιστη εποχή. Η βασίλισσα της νύχτας που ήταν φτιαγμένη  από ψέματα και κακία ενώθηκε με τον βασιλιά της ημέρας, που ήταν γεμάτος αλήθεια και καλοσύνη. Από την ένωση γεννήθηκε ένα όμορφο κοριτσάκι, η Παμίνα. Ο βασιλιάς της ημέρας επειδή φοβήθηκε πως η κόρη του θα πάρει από τον χαρακτήρα της μητέρας της εάν μεγαλώσει μαζί της, την έκλεψε και την έβαλε να ζήσει σε έναν πύργο. Η  βασίλισσα της νύχτας θύμωσε. Ζήτησε τότε τη βοήθεια του πρίγκιπα Ταμίνο, για να βρει την κόρη της, δίνοντάς του έναν μαγικό αυλό.

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας 41

Εκείνος τη βρίσκει, αλλά συγχρόνως βρίσκει στο πρόσωπο της Παμίνας, το ταίρι του. Μαζί  θα περάσουν πολλές δοκιμασίες, αλλά θα κατορθώσουν χάρη στην αγάπη τους και τη βοήθεια της μουσικής να τις ξεπεράσουν. Στο έργο συγκρούονται το καλό με το κακό, η αλήθεια με το ψέμα, το φως με το σκοτάδι. Μια μεγαλειώδης όπερα του Μότσαρτ. Ένα υπέροχο έργο,όπου οι αξίες περιγράφονται με ένα υπέροχο τρόπο. Μια κωμωδία φαντασίας και παραμυθιού που τελειώνει με το σκότος (βασίλισσα) και το φως (βασιλιάς) να συμφιλιώνονται και το καλό και η αλήθεια να νικά και να απλώνεται σε όλη τη γη.

Όταν άρχισε να σουρουπώνει…..

Μείναμε έως το τέλος της παράστασης. Μαγεμένοι και εμείς από τον μαγικό αυλό του Μότσαρτ και τον ήχο του και μαζί με όλους μαζί πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Ήταν  μια υπέροχη απροσδόκητη εμπειρία για εμάς εκείνη η παράσταση, έστω και αν τη ζήσαμε στα απ’ έξω. Είναι κάτι που θα θυμάμαι για πάντα από εκείνο το ταξίδι μας. Εάν λοιπόν είστε λάτρεις του ιδιαίτερου θεάματος, προγραμματίστε ένα ταξίδι στο Μπρέγκεντς της Αυστρίας τον Αύγουστο. Εάν πάλι όχι, αλλά ο δρόμος του ταξιδιού σας περνάει από εκεί,  μην παραλείψετε να κάνετε μια στάση στην πόλη. Θα αποκτήσετε ακόμη μια εμπειρία ταξιδιωτική που θα σας μείνει αξέχαστη.

Ταξιδέψτε από το Μπέργκεντς της Αυστρίας έως τους καταρράκτες του Ρήνου και στη ζωγραφιστή πόλη της Ελβετίας:

Stein am Rhein, η ζωγραφιστή πόλη της Ελβετίας

Rheinfall,οι καταρράκτες του Ρήνου

To Bregenz της Αυστρίας και η πλωτή σκηνή της όπερας
    Ήταν μια από τις πιο όμορφες βραδιές που περάσαμε στο ταξίδι μας που μας έμεινε ανεξίτηλο στη μνήμη μας!

Ταξιδιωτικές αναμνήσεις

Κάνοντας τον δικό μου απολογισμό, δεν ξέρω, εάν το Μπρέγκεντς δεν το είχα δει τον Αύγουστο στη διάρκεια του φεστιβάλ ή εάν δεν είχε αυτή τη θεατρική πλωτή σκηνή με τα σουρεαλιστικά σκηνικά,θα μου άφηνε αυτές τις εντυπώσεις ως πόλη . Δεν ξέρω εάν θα μου δημιουργούσε αυτές τις αναμνήσεις που θα μου τυπώνονταν  στο μυαλό που νομίζω πως δεν θα μου φύγουν ποτέ. Ίσως ναι, γιατί δεν παύει να είναι μια όμορφη μικρή πόλη της Αυστρίας σε ένα ειδυλλιακό τοπίο στη λίμνη, αλλά πάλι, ίσως και όχι. Όμως ένα είναι σίγουρο στο οποίο έχω καταλήξει!

Οι ταξιδιωτικές  μας αναμνήσεις, δεν μας μένουν μόνο με αυτά που βλέπουμε, αλλά και από την καλή διάθεση που έχουμε εκείνη τη στιγμή που τα ζούμε. Και εμείς όταν ήμασταν στο Μπρέγκεντς, είχαμε απέραντη διάθεση για να ζήσουμε την κάθε μας στιγμή! Εύχομαι αυτή η διάθεση να  ακολουθεί και εσάς σε κάθε σας ταξίδι!

Φιλιά πολλά μαμά Μαρία

Pin it for later

bregenz_pinterest (1)

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

mama Maria
    Γεια σας! Είμαι η Μαρία, μητέρα της Κατερίνας και της Κάλης Εδώ και και χρόνια ταξιδεύουμε με το σύζυγό μου σε όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα με το αυτοκινούμενό μας. Έχουμε επισκεφθεί μεγάλες και μικρές πόλεις, χωριά απόμερα και χωριά διάσημα, έχουμε γνωρίσει αξιοθέατα και μνημεία που δεν θα μπορούσαμε να τα γνωρίσουμε με διαφορετικό τρόπο. Τις ταξιδιωτικές αυτές εμπειρίες, πλαισιωμένες με δικές μας φωτογραφίες, ιστορικά στοιχεία και εξτρά πληροφορίες τις γράφω με το όνομα μαμά Μαρία και θα τις βρείτε στην κατηγορία ΤΑΞΙΔΙΑ του blog anthomeli

4 ΣΧΟΛΙΑ

1. Μοmmy οπως πάντα μας ταξίδεψες με τα λόγια σου και τις όμορφες φωτογραφίες σας. Αυτό που πάντα μου κάνει εντύπωση είναι με πόσο όμορφο τρόπο οι ξένοι “εκμετταλεύονται” τις ομορφιές του. Μια λίμνη λοιπόν γίνεται κέντρο πολιτισμού για όλο τον κόσμο ουσιαστικά (γιατί απ’ ότι φάνηκε και να μην είχε εισιτήριο απολάμβανες έστω και λίγο την όπερα) και σε όλο αυτό υπάρχει μια φινέτσα και ένα επίπεδο χωρίς πασατέμπο και μικροπωλητές να γεμίζουν τον χώρο (το λέω αυτό γιατί πρόσφατα στη συναυλία στο Παναθηναικό Στάδιο, το αρχαιότερο, ο εξωτερικός χωρος θύμιζε περισσότερο καραγκιόζη παρά πολιστικο γεγονός). Τέλος πάντων, να είμαστε καλά και να είστε καλά και να ταξιδεύουμε νοερά ή όχι σε διάφορα μέρη του κόσμου! Κάλη

2. Εχεις τοσο δικαιο Καλη!Ολα ηταν πεντακαθαρα χωρις παιχνιδακια και καραμουζες, χωρις σαντουιτσακια και αναψυκτικα.Το ποτο τους το περναν απο το μπαρ και ολοι με ησυχια και ταξη κατευθυνονταν προς τις θεσεις τους.Βεβαια να πω πως το φεστιβαλ οπερας του Μπρεγκεντς ειναι ενα πολιτισμικο γεγονος ολης της Ευρωπης ειδικα για τα σουρεαλιστικα σκηνικα του, οποτε ισως το βλεπουν με αλλη βαρυτητα.

3. Υπέροχο ταξίδι!! Αξίζει πραγματικά ένα πέρασμα από την πόλη!! Η όπερα που παρουσιάζουν φαίνεται να είναι κάτι μοναδικό!! 🙂 xo

4. Σ ευχαριστω Μαριάνθη. Όντως το Φεστιβάλ όπερας του Μπρεγκεντς είναι ένα γεγονός που αναμενεται παγκοσμιως και είναι μοναδικό για τα σκηνικά του αλλά και για την πλωτή σκηνή του θεάτρου μέσα στις όχθες της λίμνης.Αξίζει πραγματικά να βρεθεί κανείς εκεί τις ημέρες του Φεστιβάλ