Οικογενειακή βόλτα στο Σούνιο

Callie

Φέτος πραγματικά το καλοκαίρι μου επιφύλασσε πολλές πολλές όμορφες στιγμές που θα έχω να θυμάμαι. Και ευτυχώς, δηλαδή, που έχω και το Ανθομέλι σαν προσωπικό μου αναμνησιολόγιο γιατί η μνήμη μου με απατά αρκετές φορές όσο καλά κι αν έχω περάσει κάπου. Μια από αυτές τις όμορφες αναμνήσεις που θέλω να κρατήσω ήταν η επίσκεψη της μαμάς μου και του μπαμπά μου στην Αθήνα στην αρχή του καλοκαιριού που μας επιφύλασσε πολλές ωραίες βόλτες. Μία από αυτές ήταν και η βόλτα μας στο Σούνιο με το νέο Citroen C3 κατά την οποία επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο, κάναμε βόλτα στο Λαύριο και μετά χωρίς να το έχουμε προγραμματίσει φάγαμε με δύο πολύ καλούς μας φίλους. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια οικογενειακή καλοκαιρινή βόλτα

sounio_archiki (1)

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ

Η αλήθεια είναι ότι φύγαμε λίγο αργά από το σπίτι και καθώς η διαδρομή κρατάει περίπου 1 ώρα (από Ν. προάστια τουλάχιστον) μας άγχωσε το γεγονός ότι μπορεί να μην προλαβαίναμε ούτε τον αρχαιολογικό χώρο ανοιχτό αλλά ούτε και το υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Τελικά όμως τα καταφέραμε μιας και λόγω καλοκαιριού οι ώρες λειτουργίας είχαν παραταθεί και έτσι απολαύσαμε τη βόλτα μας στο Ναό του Ποσειδώνα.

Δείτε τις ώρες λειτουργία καθώς και την τιμή του εισιτηρίου εδώ

(αν και συνήθως είναι ανοιχτά έως τη δύση του ηλίου).

sounio_1

sounio_2

Να κι ο Μπαμπάς Χρήστος

Info: Το ακρωτήριο του Σουνίου αποτελούσε σημείο στρατηγικής σημασίας για του Αθηναίους από αρχαιοτάτους χρόνους καθώς από εκεί έλεγχαν την είσοδο των πλοίων προς το Αιγαίο και τον Πειραιά. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν να μην τιμήσουν αυτό το κομβικής σημασίας για το ναυτικό σημείο φτιάχνοντας έναν Ναό για τον Θεό Ποσειδώνα. Παρόλο που ο αρχιτέκτονας δεν είναι γνωστός, ξέρουμε ότι ο Ναός είναι δωρικού ρυθμού, φτιάχτηκε από παριανό μάρμαρο και ότι πάνω τους απεικονίζονταν οι αγώνες του Θησέα, των Κενταύρων και των Γιγάντων.

sounio_3sounio_5

Εκτός όμως από τις ιστορικές πληροφορίες για το Σούνιο και τον Ναό, αυτό που λατρεύω είναι η θέα! Πανοραμική θέα της θάλασσας και της περιοχής και αν πραγματικά φτάσετε εκεί πριν το σούρουπο, το ηλιοβασίλεμα θα σας αποζημιώσει πραγματικά καθώς είναι μαγικό! Εμείς βέβαια δεν παραλείψαμε να βγάλουμε και πολλές πολλές φωτογραφίες!

sounio_7

Info: Σε περίπτωση που δεν έχετε αυτοκίνητο ή δεν θέλετε να οδηγήσετε μέχρι εκεί πάντα υπάρχει η επιλογή του Hop on – Hop off Λεωφορείου που φτάνει μέχρι εκεί. Περισσότερα σας είχε γράψει η Μαμά Μαρία εδώ:

Μία Κυριακή στης Ακρόπολης τα μέρη

sounio_citroen_c3_2

5 ακόμη λόγοι για να επισκεφτείτε το Σούνιο

Και παρόλο που πιστεύω ότι ο αρχαιολογικός χώρος θα μπορούσε να προσφέρει λίγα περισσότερα από μια, κατά τ’άλλα όμορφη, καφετέρια δίπλα του με θέα τη θάλασσα, η βόλτα στο Σούνιο έχει πολλά να σας προσφέρει καθώς μπορεί να συνδυαστεί με:

• Επίσκεψη στο Μουσείο του Λαυρίου καθώς και βόλτα στο όμορφο λιμάνι του. Εμείς απολαύσαμε τη βόλτα μας και χαζέψαμε τους υπαίθριους πάγκους.  Το Μουσείο το αφήσαμε για μια άλλη φορά καθώς είχε ήδη σχεδόν νυχτώσει όταν φτάσαμε. Μπορείτε όμως να πάρετε πληροφορίες από εδώ

lavrio_sounio_1 lavrio_sounio_2

• Μπάνιο στις κοντινές παραλίες του Σουνίου, των Λεγρενών κ.α. με κορυφαία όμως αυτή την «κρυφή» παραλία ΕΔΩ με τα κρυστάλλινα νερά της. Ωστόσο μην ξεχάσετε να φέρετε προμήθειες καθώς δεν υπάρχει τίποτα πέρα από μια μικρή καντίνα. Ε, και να πάτε νωρίς καθώς μετά δεν εγγυώμαι για το αν θα βρείτε βότσαλο να κάτσετε! Υπάρχουν ωστόσο και πολλές οργανωμένες παραλίες και έτσι δεν θα χρειαστεί να αναστατωθείτε για ένα μπάνιο.

sounio_citroen_c3_3

• Ουζάκι στα ταβερνάκια κοντά στον αρχαιολογικό χώρο. Και μπορεί πλέον οι τιμές τους να μην είναι τόσο χαμηλές όσο 10 χρόνια πριν που τα πρωτοανακαλύψαμε εμείς αλλά σίγουρα θα βρείτε κάποιο που να καλύπτει τα δικά σας γούστα.

sounio_citroen_c3_7

• Πεζοπορία στον Εθνικό Δρυμό Σουνίου ή αλλιώς Χάος. Μπορεί να μην την έχω κάνει την διαδρομή και να μην μπορώ να μιλήσω εκ πείρας αλλά για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα μπορεί να διαβάσει εδώ.
  • Ρομαντζάδα βλέποντας το ηλιοβασίλεμα. Ω ναι!! Σας το λέω είναι μαγικά. Και παρόλο που δεν έχω δει το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης, είμαι σίγουρη ότι το νικάει! χεχε!

sounio_citroen_c3

Μετά τον αρχαιολογικό χώρο σειρά είχε για εμάς το Λαύριο για βόλτα στο λιμάνι του και μετά σουβλάκια στη Σαρωνίδα με καλούς φίλους. Και επειδή ήμασταν χαρούμενοι δεν μπορούσα να μην βγάλουμε και μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες με το Citroen C3 που είχε γεμίσει από τα λόγια και τα χαμόγελα τεσσάρων ενηλίκων και μιας μικρής πριγκίπισσας!

sounio_citroen_c3_5 sounio_citroen_c3_6

Μάθετε περισσότερα για το νέο Citroen C3 εδώ:

Η family-friendly πλευρά του νέου Citroën C3

Γυρίσαμε αργά το βράδυ στο σπίτι μας πραγματικά αποκαμωμένοι από την κούραση αλλά γεμάτοι από τις εικόνες που είδαμε όλοι μαζί παρέα. Αχ έχω τόσα πολλά ακόμα να σας πω για αυτό το καλοκαίρι που με γέμισε με όσα έκανα και είδα. Εσείς περάσατε όμορφα; Άντε περιμένω να μάθω και τα δικά σας νέα! Για να γνωριζόμαστε ξανά από την αρχή γιατί νομίζω ότι ήρθατε πολλοί καινούργιοι στην παρέα μας φέτος το καλοκαίρι!

Κάλη

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Citroën για τη χορηγία του νέου Citroën C3
που μας οδήγησε με ασφάλεια και άνεση στο Σούνιο.

Pin it for latersounio_pinterest (1)