ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οικογενειακές διακοπές στο ξενοδοχείο Νέμεσις

Έχοντας συνδυάσει τις καλοκαιρινές μας διακοπές με τη θάλασσα παραξενεύτηκα όταν, πέρυσι το καλοκαίρι κατά την επίσκεψή μας στη Σταυρούπολη Ξάνθης και στα Στενά του Νέστου, συνάντησα ένα ζευγάρι με τα παιδιά τους και μου είπαν πως περνούσαν τις οικογενειακές καλοκαιρινές διακοπές τους στο ξενοδοχείο Νέμεσις στο χωριό Κομνηνά του νομού Ξάνθης και όχι σε κάποιο άλλο που να βρίσκεται σε παραθαλάσσια περιοχή. Χορτάτοι, βλέπετε, από τις διακοπές που κάθε καλοκαίρι κάνουν στο εξοχικό τους στη Χαλκιδική, ήθελαν να αλλάξουν σκηνικό και δοκίμασαν κάτι διαφορετικό και πιστέψτε όχι μόνο ήταν ενθουσιασμένοι αυτοί, αλλά ακόμα και τα παιδιά τους περνούσαν υπέροχα  με όσα τους πρόσφερε το κατάλυμα που είχαν επιλέξει. Και ενώ μέχρι τότε το θεωρούσα αδύνατον να επιλέξω για καλοκαίρι βουνό, αντί τη θάλασσα, από τότε το έβαλα και εγώ στο μυαλό μου πως κάποια στιγμή θα κάνω ένα ταξίδι στην περιοχή και ως διαμονή θα επιλέξω και εγώ το ξενοδοχείο Νέμεσις.nemesis_24Πολύ κοντά στη Σταυρούπολη αλλά και στα Κομνηνά Ξάνθης, ανάμεσα σε καταπράσινα δέντρα, είναι χτισμένη η αγροτουριστική μονάδα Νέμεσις που αποτελείται από 7+1 πύργους (30 δωμάτια) που σε παραπέμπουν σε άλλη εποχή και πιο συγκεκριμένα στην εποχή των σταυροφόρων. Πολύ καλά διαβάσατε! Γιατί στα Κομνηνά υπάρχουν, απ’ ότι μου είπανε, ακόμη τα χαλάσματα δύο πύργων που χρονολογούνται από εκείνη την εποχή. Γι αυτό και οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου επέλεξαν να χτίσουν τη μονάδα τους έτσι ώστε να μοιάζει με κάστρο.

Για το ξενοδοχείο Νέμεσις είχα ακούσει πολλά καλά λόγια και φέτος ήρθε η ώρα και για τη δική μου οικογένεια, σύσσωμη αυτή τη φορά, να ζήσει από κοντά τις ομορφιές της κοιλάδας του Νέστου αλλά και να ξεκουραστεί σε αυτό το ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής ξενοδοχείο.

Ταξίδι στη Θράκη και διαμονή στο ξενοδοχείο Νέμεσις

Επιτέλους ήρθε η πολυπόθητη μέρα για την οποία είχαμε κάνει τόσα σχέδια όλοι μας. Η χαρά μας για το ταξίδι μεγάλη, αλλά και ο ενθουσιασμός μας περίσσιος και για έναν ακόμα λόγο. Για το ταξίδι μας αυτό η Jeep® Hellas (του Ομίλου Συγγελίδη) μας παραχώρησε το νέο Jeep® Renegate, το εξελιγμένο μοντέλο της θρυλικής μάρκας, το οποίο είναι σχεδιασμένο για την πόλη αλλά και για την ύπαιθρο. Eιδικά για τον Γιώργο, που είχε τη χαρά να οδηγεί πρώτη φορά σε ταξίδι αυτόματο αυτοκίνητο, το ταξίδι μας έγινε ακόμα πιο άνετο και ξεκούραστο. Αλλά κι εμείς δεν πήγαμε πίσω καθώς μια αλλαγή είναι πάντα ευπρόσδεκτη (σύντομα θα σας πω περισσότερα).

Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί από τη Θεσσαλονίκη και η πρώτη μας  στάση ήταν στην Καβάλα για καφέ, αλλά και για να επισκεφθούμε το Μουσείο του Μοχάμετ Άλι που βρίσκεται στην παλιά πόλη της Καβάλας. Ήταν μια ωραία εμπειρία η επίσκεψή μας στο Μουσείο και όλοι φύγαμε ενθουσιασμένοι. Ανανεωμένοι και ξεκούραστοι ξεκινήσαμε και πάλι για τον προορισμό μας.

Το GPS του Jeep® Renegate μας οδήγησε στο Νέμεσις μέσω μιας διαδρομής στο βουνό χωρίς να χρειαστεί πρώτα να πάμε στην Ξάνθη. Η διαδρομή αυτή δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι πιο σύντομη απ’ ότι αν θα πηγαίναμε πρώτα στην Ξάνθη κι από εκεί να ανεβαίναμε στην Σταυρούπολη.

Δείτε επίσης: Ταξιδεύοντας παρέα με τα παιδιά στο αυτοκίνητο (δωρεάν εκτυπώσιμα!)

hotel_nemesis_jeep_renegate

nemesis_jeep_renegate

Αντικρίζοντας το Νέμεσις πραγματικά νιώσαμε πως θα ζήσουμε σαν σε παραμύθι!  Έτσι και έγινε! Μπαίνοντας από τις επιβλητικές ξύλινες πόρτες της εισόδου με τις επάλξεις, το παραμύθι μας ξεκίνησε! hotel_nemesis_7hotel_nemesis_6 Λιθόστρωτα δρομάκια ανάμεσα στο γκαζόν περιτριγύριζαν τους πύργους της μονάδας. Ο γύρο χώρος καταπράσινος με ψηλά σκιερά δένδρα, ιδανικό μέρος για παιχνίδι των παιδιών, αλλά και χαλάρωση για τους γονείς. Το πετρόχτιστο ξενοδοχείο έδενε αρμονικά με το περιβάλλον και ανυπομονούσαμε να κάνουμε έφοδο ως άλλοι σταυροφόροι… στα δωμάτιά του. hotel_nemesis_10 hotel_nemesis_12

Ο πρώτος πύργος που συναντήσαμε ήταν η ρεσεψιόν. Πήραμε τα κλειδιά μας και κατευθυνθήκαμε στον 1o όροφο ενός από τους πύργους  του συγκροτήματος όπου θα ήταν και το δωμάτιό μας. Τι άλλο θα θέλαμε για ένα δροσερό τριήμερο διακοπών, αφού εκείνο ήταν και το τριήμερο που η θερμοκρασία είχε φτάσει στα ύψη, λόγω καύσωνα και θερμοκρασία που ξεπερνούσε τους 40 °C;hotel_nemesis_20hotel_nemesis_16

Ωστόσο, κάναμε και μια μικρή στάση στο μαγαζάκι του ξενοδοχείου για να περιεργαστούμε τα καλούδια προς πώληση και να θαυμάσουμε τη στολή ενός σταυροφόρου.

hotel_nemesis_5
    Πιστό αντίγραφο στολής ιππότη. Στον χώρο αυτό θα βρείτε χειροποίητες μαρμελάδες, λικέρ και κρασιά από τα αμπέλια του ξενοδοχείου

Τo δωμάτιό μας ήταν δίχωρο παρακαλώ!  Τα παιδιά μας θα απολάμβαναν το δωμάτιό τους και εμείς το δικό μας. Η διακόσμηση μπορώ να πω λητή, όμως τα δωμάτια ήταν πεντακάθαρα και περιποιημένα. Υπήρχε τηλεόραση και στις δύο κρεβατοκάμαρες και το μοναδικό aircondition δρόσιζε, ευτυχώς, ικανοποιητικά και τους δύο χώρους.hotel nemesis_22

Το μπάνιο εκτός από καθαρό ήταν ευρύχωρο κι αυτό για τη δική μας οικογένεια συγκαταλέγεται στα θετικά γιατί όταν έρχεται η ώρα να ετοιμαστούμε  δημιουργείται… κυκλοφοριακό κομφούζιο!hotel_nemesis_anthomeli

Κάθε δωμάτιο είχε το δικό του μπαλκόνι με ξύλινες πολυθρόνες και τραπεζάκι.  Τα φύλλα των δένδρων έφταναν ως τα κάγκελα δημιουργώντας μια φυσική σκιά. Η ευφορία μου μεγάλη γιατί ένοιωθα πως η ξεκούρασή μου θα ήταν εκεί στο όμορφο μικρό μπαλκονάκι, αλλά δυστυχώς λόγω της υπερβολικής ζέστης δεν κατάφερα να απολαύσω το βιβλίο που διάβαζα στο μπαλκονάκι για όση ώρα επιθυμούσα και έτσι το απόλαυσα ξαπλωμένη στα πεντακάθαρα σεντόνια μέσα στη δροσιά των δωματίων.

damakoupa_9
    Πυτζάμα damakoupa (damakoupa.gr) _ Βιβλίο-“Σμαρώ. Από τον Βόσπορο στον Σηκουάνα”, εκδόσεις Μίνωας

Το πρωινό της επόμενης μέρας μας βρήκε με ανεβασμένη τη διάθεση. Κατεβήκαμε στην αίθουσα όπου σερβίρεται το πρωινό και τα παιδιά είδαν με χαρά ότι είχαν να επιλέξουν πολλές νοστιμιές από τον μπουφέ. Στην διάρκεια της παραμονής μας εκεί φάγαμε το πρωινό μας και μέσα στην αίθουσα αλλά και έξω στον κήπο. Εκεί μπορούσαμε να απολαύσουμε και το σερφάρισμά μας, γιατί δυστυχώς, είναι και ο μόνος χώρος του ξενοδοχείου που έχει wi-fi, γεγονός που άλλους θα τους χαροποιήσει και άλλους, όπως εμένα ως blogger, θα τους ενοχλήσει. Οπότε να πάτε προετοιμασμένοι με δικά σας GB. Ωστόσο θα ήθελα να τονίσω πως είναι συνειδητή επιλογή του ξενοδοχείου να μην υπάρχει ίντερνετ στα δωμάτια γιατί αυτό που θέλει να προσφέρει είναι η επαφή με τη φύση, η απόλυτη χαλάρωση και η απεξάρτηση από την τεχνολογία-ίντερνετ.hotel_nemesis__19

hotel_nemesis_23hotel_nemesis (2)

Το ξενοδοχείο και ο χώρος που το περιβάλλει είναι ό,τι καλύτερο για τα παιδιά. Εκτός από τον άπλετο χώρο που έχει γύρω από τους πύργους για παιχνίδι και εξερεύνηση, υπάρχουν κι άλλες δραστηριότητες με τις οποίες μπορούν να απασχοληθούν εκτός από παιχνίδι. hotel_nemesis_8

Ήδη είχαμε δει πως δίπλα στο πάρκινγκ των αυτοκινήτων υπήρχε ένα ξύλινο παρατηρητήριο. Μα τί άραγε να εξυπηρετούσε;  Πολύ γρήγορα μάθαμε, εξ άλλου δεν μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά αφού η περιέργεια των παιδιών μας είχε φτάσει στα ύψη, πως  με ένα μικρό αντίτιμο μπορούσαν να δουν από το τηλεσκόπιο ακόμη και τον Νέστο ποταμό  ή μπορεί αν ήταν  και τυχερά να δουν από εκεί ψηλά, ζώα ή ακόμη και σπάνια πουλιά. hotel_nemesis_17

Η παιδική χαρά κάτω από τη δροσιά των δένδρων φιλοξένησε πολλές φορές τα παιδιά μας και αν και μικρή, είχε αρκετά παιχνίδια για ατέλειωτο παιχνίδι. hotel_nemesis_paidiaΌμως τελικά αυτό που ενθουσίασε τα παιδιά μου ήταν το θεματικό πάρκο “Αποικία” με τα ζώα που ανήκει στο ξενοδοχείο και βρίσκεται ακριβώς απέναντι από αυτό, δίπλα στην παιδική χαρά.thematiko_parko_nemesis

Με τις ώρες πηγαινοέρχονταν να δούνε όλα τα ζώα, να τα παρατηρήσουν, να τους μιλήσουν, να τα ταίσουν, δίνοντας σε εμένα  παράλληλα την ευκαιρία να βγάλω πάμπολλες φωτογραφίες. Δεν σας κρύβω πως κι εμείς ενθουσιαστήκαμε από τον ζωολογικό κήπο. Ιδιαίτερα εντυπωσιαστήκαμε όλοι μας αντικρίζοντας το λάμα που δεν είχαμε δει άλλη φορά και κυρίως από τα ελάφια dama dama και τα λευκά ελάφια. Ήταν τα πιο όμορφα ζώα που αντίκριζα από κοντά. Τόσο ήρεμα, τόσο ζωγραφισμένα θαρρείς με το χέρι, αλλά και τόσο απόμακρα. Μα γιατί να επιλέξουν τα συγκεκριμένα ζώα για το πάρκο τους διερωτηθήκαμε. Η απορία μας λύθηκε όταν έμαθα το γιατί. Να ακόμα ένα δέσιμο του ξενοδοχείου με τους πύργους, τους σταυροφόρους και τα ελάφια!nemesis_elafia

Info: Το ξέρατε ότι οι Σταυροφόροι για να προστατεύσουν τα στρατόπεδα από τα φίδια χρησιμοποίησαν ως φύλακα τα ελάφια; Λέγεται πως τα ελάφια δεν κυνηγούν τα φίδια για να τα σκοτώσουν αλλά τα κέρατά τους εκκρίνουν κάποια ουσία (ένα αλκάλιο) του οποίου η μυρωδιά ενοχλεί και εξαναγκάζει τα φίδια να απομακρυνθούν.

Κατά τη διαμονή μας εκεί μάθαμε και άλλες πληροφορίες, όπως ας πούμε το ότι οι χοίροι είναι το ίδιο έξυπνοι με τα σκυλιά! Και εκπαιδευτική, λοιπόν, η εκδρομή μας!

Θιβετιανές κατσίκες, πρόβατα, γουρούνια, ελάφια, πόνυ ζουν αρμονικά και αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό. Στο πάρκο τα παιδιά είδαν επίσης πάπιες, χήνες, κύκνους και λαγοκούνελα. Το δε παγώνι μας εντυπωσίασε προσπαθώντας, χωρίς αποτέλεσμα όμως, να εντυπωσιάσει με τη σειρά του το θηλυκό παγώνι ανοίγοντας την πολύχρωμη ουρά του και κουνώντας τα φτερά του. Κάθε πρωί πριν φύγουμε από το ξενοδοχείο έπρεπε απαραιτήτως να κάνουμε μία στάση στο πάρκο για να δούμε τα ζωάκια.  nemesis_apoikia

Θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφέρω πως στο ξενοδοχείο υπάρχει και πισίνα την οποία για κακή μας τύχη, λόγω ενός τεχνικού προβλήματος, δεν απολαύσαμε. Και ήταν τόσο κρίμα γιατί ο χώρος ήταν υπέροχος και η εμπειρία του να κάνεις το μπάνιο σου ανάμεσα στα ψηλά δέντρα σίγουρα θα ήταν μοναδική! Το γεγονός αυτό λύπησε τα παιδιά γιατί το Σαββατοκύριακο εκείνο το κύμα καύσωνα, όπως σας είπα, μας έκανε να υποφέρουμε! Πώς να δροσιστούμε; Μήπως να πάμε για ένα μπανάκι στα πεντακάθαρα νερά του Νέστου ποταμού; Συμφωνήσαμε όλοι και αφού βάλαμε στο GPS του αυτοκινήτου το χωριό Γαλάνη, κατευθυνθήκαμε  στα μέρη που είχαμε αγαπήσει στο προηγούμενο ταξίδι μας, στα Στενά του Νέστου. Έπρεπε βλέπετε να δείξουν τα παιδιά και στον μπαμπά τους τα μέρη μου γνωρίσαμε πέρυσι, χωρίς εκείνον. Στον δρόμο εμείς και ο Θεός! Δρόμος φιδογυριστός επάνω στο βουνό, άλλοτε ανηφορικός, άλλοτε κατηφορικός, που αν δεν ξέραμε που θα μας βγάλει, ίσως και λίγο φοβιστικός. Σε κάποια σημεία μάλιστα χωρούσε μόνο ένα αυτοκινήτο να περάσει και τα παιδιά ρωτούσαν τον μπαμπά τους γιατί κορνάρει στις στροφές! Μα ούτε ένα αυτοκίνητο ανταμώσαμε, ούτε μια ψυχή ζώσα! Τίποτα! Ξέραμε όμως πως στο τέλος θα περάσουμε τέλεια και κάναμε υπομονή!

Πρώτη στάση το σημείο Θέα! Τι θέα από αυτό το σημείο! Το χρωστούσα από πέρυσι στα παιδιά μου, που δεν καταφέραμε να ανεβούμε ως το παρατηρητήριο για να θαυμάσουμε τους μαιάνδρους του Νέστου. Ένα θέαμα καταπληκτικό, ανεπανάληπτο, που όσο και αν το έχουμε δει στις φωτογραφίες, δεν μπορεί να μοιάσει το αυθεντικό και το πραγματικό. Δεν ήταν μόνο η θέα του τοπίου που δεν περιγράφεται με λόγια, ήταν και αυτή η περηφάνεια που σε κατακλύζει που λέει μέσα σου πως κατάφερες και έφτασες έως εδώ και απόλαυσες ακόμα ένα μέρος της πατρίδας σου.nestos_renegatemeandroi_nestou

Επόμενη στάση το χωριό Γαλάνη που μετά από αρκετές φουρκετοστροφές, έκανε την εμφάνισή του. Φτάσαμε είπαμε! Δεξιά στροφή και μέσα από έναν όμορφο δρόμο δίπλα από τις γραμμές του τρένου οδηγηθήκαμε στα Στενά του Νέστου. Παγωτάκι για τα παιδιά και δροσερή μπυρίτσα για εμάς στην καντίνα και μετά βουρ για βουτιά! Αυτή τη φορά ήμουν οργανωμένη γιατί ήξερα τι θα συναντήσω! Μαγιώ, σαγιονάρες, πετσέτες για να χαλαρώσουμε στην αμμουδιά με τη χοντρή άμμο, παιχνίδια, ισοθερμική θήκη για το νερό μας! Το νερό στο ποτάμι ήταν π-α-γ-ω-μ-έ-ν-ο παρ’ όλη τη ζέστη, αλλά κάτω από τα δέντρα ήταν υπέροχα και δροσερά με ένα απαλό αεράκι να μας χαϊδεύει. Γύρω μας πολύς κόσμος που κατασκήνωσε από το βράδυ, άλλοι ψήνανε, άλλοι έκαναν το μπάνιο τους, άλλοι έκαναν ηλιοθεραπεία, ενώ άλλοι έκαναν κανό στο ποτάμι ή τοξοβολία σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην αμμουδιά. Εμείς χαλαρώσαμε με μπανάκι, τα παιδιά δηλαδή,  αλλά και με UNO! Τι παιχνίδι Θεέ μου! stena_nestou

Για φαγητό δεν θα μπορούσαμε να επιλέξαμε κάτι άλλο φυσικά από τα Mεζεδοποιήματα, ταβερνούλα με σπιτικά φαγητά στο χωριό  Τοξότες κοντά στον σταθμό του τρένουΜόλις 5 λεπτά από τα Στενά του Νέστου και καθισμένοι στο μικρό ταβερνάκι τους στην δροσιά του κλιματιστικού, απολαύσαμε τις σπιτικές γεύσεις της αγαπημένης μας από το προηγούμενο ταξίδι μας πλέον ταβερνούλας, παρέα με δροσερή μπυρίτσα και χυμούς για τα παιδιά. Και στο τέλος παραδοσιακή καρυδόπιτα και παγωτό!

mezidopoiimata_toxotes
    Δοκιμάστε τις μελιτζάνες με φέτα και την σπεσιαλιτέ Μεζεδοποιήματα! Τα μαγειρευτά τους είναι μούρλια!

Αν δεν θέλετε πάλι να κουνηθείτε ρούπι και να νιώσετε την απόλυτη ξεκούραση η Σταυρούπολη πολύ κοντά στα Κομνηνά, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας για βολτίτσα και φαγητό. Η πανέμορφη πλατεία της με τα αιωνόβια πλατάνια έχει γύρω καφέ, κρεπερί και ψητοπωλεία και μπορείτε να απολαύσετε την μπυρίτσα σας ενώ τα παιδιά παίζουν. Το μεγάλο, το πολύ μεγάλο πλατάνι που καλύπτει όλη την πλατεία του χωριού είναι σίγουρο πως θα σας ξεδιψάσει  και  θα σας δροσίσει. Πρέπει οπωσδήποτε να την επισκεφτείτε είτε την μέρα ή ακόμη και για μια  βραδινή σας έξοδο!

Info:

Για το τέλος του ταξιδιού μας αφήσαμε την επίσκεψή μας στη μαγευτική Ξάνθη. Και δεν το λέω απλά γιατί είναι η πατρίδα των γονιών μου, αλλά γιατί έτσι είναι πραγματικά. Αυτή η πόλη σε μαγεύει όποια εποχή και να την επισκεφθείς. Η ζωντάνια της, τα στέκια της, η  παλιά πόλη, όσο και η νέα  θα σας ενθουσιάσουν, ειδικά αν την επισκέπτεστε για πρώτη φορά. Εάν δε, βρεθείτε Σάββατο πρωί στην πόλη μην παραλείψετε να επισκεφθείτε  το Παζάρι της πόλης, το οποίο δεν θα συναντήσετε σε άλλες υπαίθριες αγορές. Μια πανδαισία χρωμάτων, φωνών, προϊόντων αλλά και ανθρώπων.xanthi_palia_poli

Δείτε επίσης στο Ανθομέλι:

Ξάνθη (Η Ξάνθη απέχει περίπου 30′ από το ξενοδοχείο και η διαδρομή είναι καταπληκτική ανάμεσα στα δέντρα! )

Το σπίτι της σκιάς στην Ξάνθη (μια ιδιαίτερη έκθεση έργων τέχνης που πρέπει να δείτε)

Η πολυδιαβασμένη μας ανάρτηση για τα Θρακικά παράλια  (Σε περίπου 25′ από τα Στενά βρίσκεστε στη λίμνη Βιστωνίδα)

Η διαμονή μας στην περιοχή ολοκληρώθηκε με μια εκπληκτική εμπειρία για την οποίαγράφω αναλυτικά εδώ: Ελεύθερη ιππασία δίπλα στο ποταμό Νέστο για όλη την οικογένεια! Μια εμπειρία που χωρίς αυτήν το ταξιδι μας δεν θα ήταν το ίδιο. Δηλώνω ενθουσιασμένη και φυσικά το συστήνω ανεπιφύλακτα!

ippasia_stavroupoli
    Ελεύθερη ιππασία-Έφιππος-Σταυρούπολη

Πριν κλείσω θα ήθελα να ευχαριστήσω την Jeep Hellas και την αντιπροσωπεία AVC Jeep Αντωνέλης στη Θεσσαλονίκη για το Jeep Renegate που μας παραχώρησε ώστε να κάνουμε αυτό το ταξίδι στη Θράκη. Επίσης, να ευχαριστήσω το Ξενοδοχείο Nemesis για τη φιλοξενεία του στους μοναδικούς του πύργους.

To Ξενοδοχείο Νέμεσις είναι μέλος του δικτύου Guest Inn και μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας από εδώ. Στο facebook θα βρείτε την σελίδα του Ξενώνα Νέμεσις  εδώ.

Δείτε τις τιμές και κάντε την κράτησή σας μέσω booking πατώντας εδώ.

Θα χαρώ να μάθω πώς σας φάνηκε το ταξίδι μας και αν έχετε επισκεφτεί την περιοχή.

Κατερίνα

Ήμασταν καλεσμένοι του Hotel Nemesis,
    αλλά όπως πάντα οι απόψεις, εντός της ανάρτησης, είναι δικές μας
    και προέρχονται από την προσωπική μας εμπειρία.

Pin it for later:nemesis_hotel_pinterest (7)

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Kathy
    Kathyhttps://www.anthomeli.com
    Είμαι η Κατερίνα, μουσικός στο επάγγελμα και ζω με την οικογένειά μου στη Θεσσαλονίκη. Λατρεύω ό,τι έχει να κάνει με τις τέχνες και τα ταξίδια και το Ανθομέλι είναι η μεγάλη μου αδυναμία.

13 ΣΧΟΛΙΑ

1. Πολύ όμορφο μερος, μαγική θέα και πάνω από το γεγονός ότι είναι φιλικό προς τα παιδια το κάνει ακόμα πιο τελειο. Ευχαριστούμε πολυ για την ιδέα!

2. Κατερίνα!!!τα έχουμε επισκεφτεί όλα αυτα τα μέρη με το Στράτο οδηγό! Δε σου κρύβω πως είπα ο εκδρομές που έχουν χαραχτεί στο μυαλό μου..βλέπεις είπαμε κάνει αρκετές και πριν τα παιδιά!!!ειναι όμως ιδια απόλαυση και τότε και τώρα…το μονο που δεν εχουμε κάνει και περιμενω να μεγαλώσουν για να το απολαύσουμε ειναι ράφτινγκ στο νεστο που πραγματικα ειναι μοναδική εμπειρία,και ιππασία !!!! Να είστε καλά να γυρνάτε παντού!τα φιλιά μου

• Το ράφτινγκ δεν θα το τολμούσα χωρίς τρελή παρέα! Αλλά δέχομαι την σκέψη έστω να μας ξεσηκώσετε και να πάμε εξάδα για να το δοκιμάσουμε με την πρώτη ευκαιρία!

3. Μου τα λεγες Κατερινα πως ηταν ολα υπεροχα αλλα τωρα που τα ειδα και τα διαβασα ζηλεψα και θα ηθελα και εμεις να παμε! Κατω απο τη δροσια των δενδρων που ξερεις ποσο την αποζητουμε θα ειναι μια απολαυση για εμας.Το ξενοδοχειο καταπληκτικο με την ιδιαιτερη δομηση του που δενει απολυτα με το φυσικο περιβαλλον.αλλα και ο χωρος επισης που το περιβαλλει για ξεκουραστες διακοπες.

• Τη δροσιά που εσύ αποζητάς σίγουρα θα την βρεις σε κείνα τα μέρη. Δυστυχώς εμείς δεν την νιώσαμε λόγω της αφόρητης ζέστη εξαιτίας του καύσωνα το σγκεκριμένο τριήμερο. Το βραδάκι όμως, όπως ξέρεις στην Ξάνθη έχει ψυχρούλα. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να χαλαρώσουμε και να νιώσουμε το αεράκι το δροσερό! Το ίδιο και κάτω από τα δέντρα στον Νέστο παρόλη την μεσημεριανή ώρα που επισκεφτήκαμε το σημείο εκείνο!

4. Αγαπημένα μέρη!! Να σου πω την αλήθεια το έχουμε τολμήσει κι εμείς να πάμε “εναλλακτικές” – αν μου επιτρέπεται ο όρος – διακοπές και μάλιστα σε εκείνα τα μέρη και μπορώ να πω ότι ήταν από τις πιο όμορφες εμπειρίες μας.
      Όσο για τα παιδιά το θυμούνται με απίστευτη νοσταλγία.
      Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!

• Εναλλακτικές θα τις χαρακτήριζα από την άποψη ότι οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει το καλοκαίρι με την θάλασσα. Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου κι ότι περάσατε κι εσείς το ίδιο όμορφο σε αυτά τα μέρη!

5. Καταπληκτική εκδρομή και υπέροχα τοπία!! Το ξενοδοχείο φαίνεται υπέροχο Κατερίνα!! Πολύ καλή πρόταση, μακάρι να καταφέρουμε να πάμε κάποια στιγμή σύντομα. Καλό Σαββατοκύριακο!! 🙂