ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες

Φέτος ομολογώ ότι η αδερφή μου μού την έκανε! Καθώς δεν είχα πάρει φωτογραφική μηχανή μαζί μου και η ίδια έβγαζε όλες τις φωτογραφίες στις κοινές μας διακοπές στις αρχές του Ιουλίου, όταν γύρισα πίσω δεν είχα ούτε μία φωτογραφία για ανάρτηση. Από την άλλη, η Κατερίνα έλειπε διακοπές και δεν έλεγε να γυρίσει στο σπίτι και εκεί που ήταν το ίντερνετ δεν έφτανε ούτε για σερφάρισμα. Οπότε πολλές αναρτήσεις που θέλαμε να ετοιμάσουμε μέσα στο καλοκαίρι ξέμειναν για Σεπτέμβριο. Αλλά δεν πειράζει να πάρουμε μια μικρή γεύση από θάλασσα και διακοπές. Όπως σας είπαμε ήδη, το 3G μας φέτος έγινε υπό το φως του capital control στις αρχές Ιουλίου. Ωστόσο, το κερασάκι στην τούρτα ήταν ένα τριήμερο στη Θάσο μετά ανδρών, παιδιών και παππουδογιαγιάδων για τον γάμο του πρώτου μας ξαδέρφου. Μια ευκαιρία για οικογενειακές διακοπές σε νησί που δεν θα την χάναμε με τίποτα!

Στο φέρυ για το νησί

Μετά από διαβουλεύσεις για το αν θα πάμε, αν θα έρθουν όλα τα μέλη της οικογένειας, με τι μεταφορικό μέσο θα ταξιδέψουμε και πόσο θα μείνουμε η εκδρομή μας δρομολογήθηκε! Η αρχή της ουσιαστικά έγινε από τη στιγμή που μπήκαμε στο πλοίο και με όλες τις τρέλες που κάναμε πάνω στο καράβι ταΐζοντας τους γλάρους. Χαρά στο κουράγιο των συνεπιβατών μας στο κατάστρωμα που μας άντεξαν! Φωτογραφίες από δω, φωτογραφίες από κει και να ‘χουν και τα ψωμιά να πετάγονται δεξιά αριστερά πάνω τους γιατί τα έδιωχνε ο αέρας και αντί για τους γλάρους κατέληγαν στα κεφάλια τους.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 1
    Ένα τριήμερο στη Θάσο

Τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα που θα συνεχίζαμε τις διακοπές όλοι μαζί και μάλιστα αυτή την φορά και με τους άντρες της οικογένειας και με το μυαλό στο γεγονός ότι θα γίνουν και παρανυφάκια. Καταλαβαίνετε τι τσιρίδες και χαρές έκαναν με κάθε τι μικρό και ασήμαντο στα μάτια των μεγάλων!

Πώς θα βρω την οικονομικότερη επιλογή για ενοικίαση αυτοκινήτου

Το DiscoverCars.com είναι πρωτοπόρος στις online κρατήσεις ενοικίασης αυτοκινήτωνΣυγκρίνει προσφορές ενοικίασης αυτοκινήτων από πολλές εταιρείες, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε ποια είναι η καλύτερη για το ταξίδι σας. Πολλοί άλλοι ιστότοποι αποκρύπτουν χρεώσεις και επιπλέον κόστος. Το DiscoverCars για την ενοικίαση αυτοκινήτου περιλαμβάνει όλες τις υποχρεωτικές χρεώσεις, φόρους και πρόσθετα στην αναγραφόμενη τιμή, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις όταν φτάσετε στο γραφείο ενοικίασης. Με την υπηρεσία αυτή σας δίνονται επιλογές ώστε να διαλέξετε το αυτοκίνητο που θα νοικιάσετε και βέβαια να βρείτε την τιμή που σας συμφέρει!

Στο DiscoverCars μπορείτε αναζητήσετε την οικονομικότερη επιλογή για ενοικίαση αυτοκινήτου.

Ραχώνι-Θάσος

Γενικά αυτό που αγαπάω στην Θάσο είναι το πράσινό της. Με το που φτάνεις είναι αμέσως ευδιάκριτο αριστερά και δεξιά του αυτοκινητόδρομου και σε καλεί να το απολαύσεις. Έτσι, με το που φτάσαμε δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μία στάση για φαγητό στο βουνό, στο Ραχώνι, σε μια ταβέρνα όπου μας έκλεψαν την προσοχή οι ευωδιαστές συκιές και τα μεγάλα σκιερά πλατάνια που είχε στην αυλή της. Ευχαριστηθήκαμε δροσούλα και ήρθαμε στα ίσια μας… αν και η δροσούλα είχε αρχίσει να μας προβληματίζει!!

Σκάλα Πρίνου-Θάσος

Και όντως! Δυστυχώς το απόγευμα της Παρασκευής μας επιφύλασσε αρκετό αεράκι και βροχή. Οπότε λίγο πριν την καταιγίδα και αφού μπάνιο δεν μπορούσαμε να κάνουμε επιδοθήκαμε σε φωτογραφοθεραπεία! Μέναμε στο δασύλιο δίπλα στη Σκάλα Πρίνου και μπροστά μας απλωνόταν η παραλία… έτσι με το Κατερινιώ αρχίσαμε να φωτογραφίζουμε και εννοείται ότι ξεκινήσαμε… και τις βλακείες!!

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 3
    Παραλία Σκάλας Πρίνου
    Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 5
    Κάνουμε και τις τρέλες μας!

Το γλέντι του γαμπρού

Ωστόσο, ο καιρός και το ψιλοβρόχι που ακολούθησε για λίγο μετά την καταιγίδα δεν εμπόδισε τη συγκέντρωση μετά συγγενών και φίλων που στήθηκε από βραδύς στο σπίτι του θείου μας.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 7
    Μια λυγαριά που μετά από χρόνια ο θείος μας με την φροντίδα και το ανάλογο κλάδεμα την μετέτρεψε σε δέντρο

Όσοι ήρθαμε από Θεσσαλονίκη μαζευτήκαμε για να γιορτάσουμε τον γάμο και να τιμήσουμε τον ξάδερφό μας.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 9

Φαγοπότι, παιχνίδι για τα παιδιά, λίγος χορός και πολύ κουβεντούλα. Η νύφη φυσικά είχαν το δικό τους γλέντι στο σπίτι της! Έτσι, να κρατάμε και τα έθιμα!

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 11
    Αυτά τα κουβέτα με σοκολάτα ήταν κόλαση!
    Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 13

Την επόμενη μέρα και αφού το είχαμε ξενυχτήσει για τα καλά, φάγαμε ένα καλό πρωινό και μετά αράξαμε παραλία… ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο μας για να μην έχουμε και πολλά πήγαινέλα… μιας και το βράδυ μας περίμεναν στον γάμο φρέσκους και κεφάτους.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 15
    Σκάλα Πρίνου

Έτσι, απολαύσαμε θάλασσα και φυσικά το μεσημέρι φαγητό (σνακ καλύτερα να πω) από το beach bar… γιατί αλλιώς δεν νιώθεις διακοπές, χεχε!

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 17
    Παραλία-Σκάλα Πρίνου

Ο γάμος

Και μετά από τα γνωστά μπάνια και τις ετοιμασίες με τα κορίτσια να μας ζητάνε περίτεχνα χτενίσματα και “λίγο ρουζάκι” και “λίγο λιπγκλοσάκι”… ήρθε η ώρα για τον γάμο. Ο γάμος ήταν ακριβώς όπως τον είχαν ονειρευτεί τα παιδιά… ήσυχος, λιτός, μαγικός

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 19

Σε ένα μικρό ξωκλήσι στον Μικρό Πρίνο, τελέστηκε η τελετή και πραγματικά ήταν το κάτι άλλο. Ο γαμπρός αγχωμένος αλλά κύριος και η νύφη γλυκιά και πανέμορφη. Ντυμένοι και οι δύο υπέροχα, ο γαμπρός με το καλύτερο κοστούμι που έχω δει σε γαμπρό τα τελευταία χρόνια (μοντέρνο και σικάτο) και η νύφη μοντέρνα, με κοντό νυφικό που σε παρέπεμπε σε άλλη δεκαετία. Τόσο ταιριαστοί!

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 21
    Η Κατερίνα με τα ωραία της…
    Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 23
    Να ζήσετε παιδιά!

Η δεξίωση έγινε σε ένα καινούργιο ξενοδοχείο στην Θάσο όπου είχαν στρωθεί τραπέζια για περίπου 100 άτομα πάνω στην θάλασσα (εντάξει στο πλακόστρωτο πριν τη θάλασσα). Ο dj έπαιξε φοβερή μουσική για όλα τα γούστα και οι δεκαετίας εναλλάσσονταν η μία μετά την άλλη.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 25
    Φώτο από τη δεξίωση
    Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 27
    Μπομπονιέρα – χαμόγελο του παιδιού

Και εννοείται ότι κι εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να επιδοθούμε για μια ακόμη φορά στην αγαπημένη μας ενασχόληση… να βγάζουμε φωτογραφίες! Αφού απορώ γιατί πλήρωσαν φωτογράφο, χεχε!

Οι οικογενειακές διακοπές συνεχίζονται…

Για μπάνιο στη Χρυσή αμμουδιά

Και φτάσαμε αισίως στην Κυριακή. Ααα, η Κυριακή ήταν εξολοκλήρου αφιερωμένη σε εμάς! Αφήσαμε γονείς (που δεν είναι φαν των γεμάτων παραλιών και του πολύ κόσμου) και συγγενείς και πήγαμε στη Χρυσή Αμμουδιά, την πιο γνωστή παραλία της Θάσου. Έχοντας βλέπετε ουσιαστικά μόνο μία μέρα για πλήρες μπάνιο, είπαμε να μην το ρισκάρουμε και να πάμε στα σίγουρα. Κατεβήκαμε στο χωριό Παναγία και από εκεί διαλέξαμε την περιοχή αριστερά του κάμπινγκ. Το καφέ που είχε τις ξαπλώστρες μας προσέλκυσε με αυτά τα φοβερά τετράγωνα “κιόσκια” που σε φώναζαν σας τις σειρήνες…”Έλα κοντά μας!!!”. Αρχικά σκεφτήκαμε ότι τα 40 ευρώ που μας ζήτησαν ήταν υπερβολή αλλά τελικά το ποσό ήταν προκαταβολή για ό,τι πάρεις και ό,τι φας. Δηλαδή για να καταλάβετε… Εμείς που ήμασταν 7 άτομα με καφέδες, χυμούς και φαγητό ήμασταν στα 40 ευρώ περίπου. Οπότε ουσιαστικά ήταν δωρεάν το κιόσκι. Φυσικά αν κάναμε παραπάνω λογαριασμό θα πληρώναμε ό,τι εξτρά είχαμε πάρει. Αν πάλι παίρναμε λιγότερα, ό,τι περίσσευε θα ήταν του μαγαζιού. Σιγά όμως μην παίρναμε λιγότερα. Άρα με 20 ευρώ η οικογένεια, ξαπλάραμε, κάναμε μπανάκι, φάγαμε, ήπιαμε…

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 29
    χρυσή αμμουδιά- Θάσος

…και φυσικά τα παιδιά εκτός των άλλων παίξανε σε μια μικρή υποδομή που υπήρχε (λέμε τώρα!). Αυτά πάντως το κατευχαριστήθηκαν και μας το ζητούσαν και την άλλη μέρα! Εμάς πάλι ησύχασε το κεφάλι μας και περάσαμε σούπερ!

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 31
    χρυσή αμμουδιά Θάσου

Βόλτα στον Λιμένα

Η τελευταία μας μέρα, η Δευτέρα, ήταν η μέρα που “μύριζε” επιστροφή και φυσικά σε έκανε να νιώθεις κάπως παράξενα και αμήχανα. Τελικά επιλέξαμε να φύγουμε νωρίτερα και να πάμε στον Λιμένα, απ’ όπου θα παίρναμε το καράβι και να κάνουμε μια βόλτα στην αγορά για σουβενίρ και να πιούμε και ένα καφεδάκι.

Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 33
    Λιμένας – Θάσος
    Τριήμερο στη Θάσο, το νησί για οικογένειες 35
    Πρωινή βόλτα στον Λιμένα Θάσου

Διαμονή στη Θάσο

Για τη διαμονή σας ειδικά σε περίπτωση που είστε παρέα 4-6 ατόμων ή μεγάλη οικογένεια σας προτείνουμε τη Βίλα Πανόραμα στη Σκάλα Καλλιράχης. Μια όμορφη δυόροφη κλιματιζόμενη μονοκατοικία με ιδιωτική παραλία. Απολαύστε τη θέα από τη βεράντα του επάνω ορόφου αλλά και τον κήπο με το μπάρμπεκιου. Το σπίτι είναι πλήρως εξοπλισμένο και ακόμα οι ιδιοκτήτες του δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην νέα πραγματικότητα με την παγκόσμια πανδημία. Περισσότερα για τις παροχές αλλά και για να κάνετε την κράτησή σας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Η επιστροφή ήταν για τον καθένα διαφορετική. Η Κατερίνα επέστρεψαν στο κάμπινγκ και εμείς με τον Κώστα και τη Μελίτα στην Αθήνα μετά από δακρύβρεχτο αποχωρισμό (δεν φτάναμε εμείς τώρα προστέθηκε στο club και η Μαρία ενώ φέτος το ντεμπούτο της έκανε και η Μελίτα… και κλάμα οι κυρίες!!).

Φυσικά από εμάς θα πάρετε και άλλες μικρές καλοκαιρινές δόσεις… μιας και μέχρι να βγάλουμε χειμωνιάτικα έχουμε ακόμη, χεχε! Ερχεται η καλοκαιρινή μας φωτογράφιση, το κάμπινγκ και διάφορες αναρτήσεις ακόμη που θα μας βάλουν ομαλά στο φθινόπωρο!

Κάλη

Ακολουθήστε το Ανθομέλι στο Facebook, στο Instagram και γίνετε μέλη της ταξιδιωτικής μας ομάδας Ταξίδια με το Ανθομέλι στο Facebook.

Callie
    Γεια σας! Είμαι η Κάλη και αγαπώ να γεμίζω τη ζωή μου με μικρές όμορφες στιγμές! Και είμαι εδώ για να εμπνεύσω κι εσάς, ως δασκάλα, μαμά, σύζυγος, αδερφή, κόρη και φίλη. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να γκρινιάζουμε οπότε και της χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελό μας. Will you follow me?

10 ΣΧΟΛΙΑ

1. Ομορφες στιγμές… μικρες και μεγάλες σταγόνες ζωής! Δεν σχολιαζω πολυ αλλα πραγματικα απολαμβάνω το blog σας κοριτσια!!! Υπεροχες μπραβο! να ειστε παντα καλα να απολαμβάνετε αυτες τις στιγμές με αυτους που αγαπάτε :*

2. Καταρχήν να χαίρεστε τα ξαδέρφια σας, να ζήσουν!! Πολύ όμορφη η Θάσος την είδα και στο instragram και μου φαίνεται ότι αξίζει το ταξίδι!! Σας εύχομαι σύντομα και άλλες διακοπές!! Πολλα φιλιά!

3. Πωπωωωωωωωω τι όμορφα μέρη που έχει η πατρίδα μας! Δεν έχω πάει ποτέ στην Θάσο και βούτηξα στην κυριολεξία στις φωτογραφίες μέσα… Να σας ζήσουν τα ξαδέρφια σας κορίτσια και εύχομαι πολλά τέτοια ανταμώματα! Καλό ΣΚ!

4. Ααααααχ μια από τις καλύτερες αναμνήσεις μου σε διακοπές είναι στη Θάσο! Οικογενειακά είχαμε πάει κι εγώ έφηβη είχα γνωρίσει παιδιά εκεί και κάναμε παρέα, τι τέλεια που ήταν! Αχ τι μου θύμισες!

5. Πόσο σας απολαμβάνω βρε Ανθομελένιες μου!!! Όπου κι αν βρεθείτε σκορπίζετε χαρά!!
      Δεν έχω επισκεφθεί τη Θάσο και φαίνεται πανέμορφη και τόσο πράσινη!!!
      Να ζήσει το ζευγάρι ευτυχισμένο εύχομαι!!