Ταξίδι στη λίμνη Garda και στα θεματικά πάρκα της

mama Maria

Από το ταξίδι των γονιών μας στη λίμνη Garda (λίμνη Γκάρντα) της Ιταλίας και στα θεματικά πάρκα της (Gardaland) είχαμε ενθουσιαστεί βλέποντας τις φωτογραφίες και ακούγοντας τις περιγραφές τους. Σήμερα, η μαμά Μαρία μοιράζεται με όλους μας το ταξίδι τους αυτό και ελπίζουμε να απολαύσετε κι εσείς τη «διαδρομή» μέσω της ανάρτησης αυτής και ίσως κάποια στιγμή να επισκεφτείτε την Ιταλία και συγκεκριμένα την περιοχή της λίμνης Garda!

Kathy & Callie

Λίμνη Garda, Ιταλία

taxidi_sti_limni_garda

Τη λίμνη Garda την είχαμε ακουστά μόνο ως λίμνη της Β. Ιταλίας, όταν όμως την επισκεφθήκαμε, τότε πραγματικά αισθανθήκαμε την ομορφιά της και καταλάβαμε γιατί την καθιστούν ως έναν από τους πιο δημοφιλής καλοκαιρινούς προορισμούς. Τα αξιοθέατά της, τα όμορφα τοπία της, τα θεματικά της πάρκα, οι ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, η μαγεία του τοπίου, πραγματικά σε καθηλώνουν και σου δίνουν εμπειρίες και ιδέες για διαφορετικές διακοπές.

Αφού περάσαμε τη Βερόνα, για την οποία θα μιλήσουμε σε μία άλλη ανάρτηση, μετά από 20 χλμ. φτάσαμε στη λίμνη Garda. Το πρώτο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να βρούμε κάμπινγκ ώστε να αφήσουμε το αυτοκινούμενο για ασφάλεια.

camping_garda

Κάμπινγκ υπάρχουν πάρα πολλά και κατά μήκος της ακτογραμμής σε όλη την Λίμνη. Εμείς μείναμε σε ένα κάμπινγκ, 6 χιλιόμετρα από το Sirmione,  απ’ όπου και οι φωτογραφίες.

Area di Sosta Camper Lugana Marina, Via Cantarane 18, 25019 Sta Maria di Lugana    Italy

Συντεταγμένες   Ν 45,46047    Ε 10,63296      ή    Ν 45° 27΄38»  Ε 10° 37′ 59»

Κόστος 20 ευρώ την ημέρα και 3 ευρώ για ρεύμα

Sirmione

Ξεκουραστήκαμε και πήραμε απογευματάκι τον δρόμο για την πρώτη επίσκεψή μας στην πόλη Sirmione που είναι η πόλη που επισκέπτονται όλοι ως ξεκίνημα για την περιήγηση της λίμνης. Είναι μια χερσόνησος που εκτείνεται μέσα στη λίμνη Γκάρντα επί 4 χλμ. και αποκαλείται «Πέρλα της Λίμνης Garda».
Sirmione_10

Είναι μια μικρή παλιά πόλη, ένας μικρός παράδεισος, που έχει τόσα πολλά να δεις και να θαυμάσεις. Είναι σαν να κάνεις ένα ταξίδι από τη ρωμαϊκή εποχή και τον μεσαίωνα έως σήμερα. Στην αρχή της πόλης, αφού περάσεις από θαυμάσιους κήπους αριστερά και δεξιά, φτάνεις στην επιβλητική Rocca Scaligera, που χτίστηκε τον 12ο αι για προστασία από τον στόλο των Scaligeri.  Είναι πραγματικά μια θαυμάσια πόλη που το μισό της χερσονήσου, καταλαμβάνεται από δρομάκια που αποτελούν και το ιστορικό της κέντρο. Sirmione_13

Από τον 1αι. π.X. ήταν το αγαπημένο θέρετρο των πλούσιων οικογενειών από τη Βερόνα. Στη ρωμαϊκή εποχή 4os-5os αι. η πόλη οχυρώθηκε για να υπερασπισθεί την λίμνη και αργότερα έγινε η πρωτεύουσα της περιοχής. Στις αρχές του 13ου αι. όμως έπεσε στα χέρια του Scaliger και εκείνη την εποχή κτίστηκε το κάστρο. Μετά, το Sirmione  έγινε κατοχή της Δημοκρατίας της Βενετίας και το 1860 έγινε μέρος του βασιλείου της Ιταλίας.

Κάστρο Scaliger, Sirmione

Sirmione_9

Ιδιαίτερο αξιοθέατο στο Sirmione είναι το μεσαιωνικό κάστρο Scaliger. Ξεκίνησε να χτίζεται το 1277 σε ένα στρατηγικό σημείο στην είσοδο της χερσονήσου για να προστατευθεί το λιμάνι και περιτριγυρίζεται με τάφρο νερού. Μπορεί να μπει κάποιος στο κάστρο, μόνο μέσω δύο γεφυρών.

Sirmione_12

Η τάφρος γύρω από το κάστρο

Για καλή μας τύχη και το λέω αυτό γιατί μας αρέσουν τέτοιου είδους εκδηλώσεις και εκπλήξεις, στο Sirmione είχε μια έκθεση παλαιών αυτοκινήτων (αντίκες) μέσα σε ένα από τα πάρκα του. Η έκθεση αυτή, ήταν μια έκπληξη για μας! Ενθουσιαστήκαμε! Πολλά τα αυτοκίνητα, με τον κόσμο να τα περιτριγυρίζει και να τα περιεργάζεται. Ανακατευτήκαμε και εμείς και περάσαμε αρκετή ώρα στην έκθεση, αφού πλέον ο ήλιος πήγαινε στη δύση του και η κάψα του μεσημεριού είχε καλμάρει.Garda_1Garda_2Garda_3

Εκείνο το βράδυ ήταν θαυμάσιο! Βρεθήκαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης, περνώντας από την μοναδική γέφυρα του κάστρου και απολαύσαμε τη βόλτα μας  στα γραφικά σοκάκια της και στα μαγαζιά της, τα κρυμμένα στους στενούς δρόμους, άλλοτε ανακατεμένοι μέσα στο πολύβουο πλήθος και άλλοτε χαμένοι μέσα στα σκοτεινά δρομάκια της.

sirmioneΤο δείπνο ήταν υπέροχο και ευτυχώς όλο το μενού ήταν φωτογραφημένο στους τιμοκαταλόγους, και αυτό μας βοήθησε στο τι θα παραγγείλουμε..Και φυσικά ως επιδόρπιο απολαύσαμε το περίφημο ιταλικό παγωτό, που πραγματικά από τις πολλές γεύσεις που είχανε, δεν ξέραμε τι να πρωτοδιαλέξουμε!sirmione_pagoto

Ο ύπνος μας πήρε γρήγορα, όταν φτάσαμε στο κάμπινγκ κουρασμένοι από τις βόλτες, αλλά και μαγεμένοι από την ομορφιά της πόλης!

Μπορείτε αν βρίσκεστε στο Μιλάνο να οργανώσετε μια μονοήμερη εκδρομή στη Βερόνα και στο Sirmione της λίμνης Garda, κλείνοντας μάλιστα τα εισιτήριά σας online από την πλατφόρμα του Ανθομέλι σε συνεργασία με το Ticketbar πατώντας εδώ

Την άλλη μέρα επιλέξαμε να φύγουμε από το κάμπινγκ, διότι διαπιστώσαμε πως με ένα ανάλογο αντίτιμο-είσοδο μπορούσαμε να μείνουμε παρκαρισμένοι, ως αυτοκινούμενο στο μεγάλο πάρκινγκ του Sirmione μέσα στην πόλη, ώστε να μη χρειαζόμασταν μετακινήσεις.

Sirmione_parking

Piazzale Monte Baldo  Sirmione, 25019  Sirmione BS        Κόστος 21 ευρώ το 24ωρο

Συντεταγμένες πάρκινγκ  Ν 45,48698  Ε 10,6096 ή Ν 45° 29′ 13»  Ε 10° 36΄35»

Χωρίς ταλαιπωρία μετακίνησης, την άλλη μέρα νωρίς το πρωί, ξεκινήσαμε να πάρουμε το πλοίο της γραμμής για μια περιήγηση της λίμνης που θα έκανε στάσεις στις περισσότερες πόλεις της λίμνης. Και ενώ στην αρχή είχαμε πει πως θα κατεβαίναμε σε κάποιες πόλεις για να περάσουμε μερικές ώρες περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια τους, στο τέλος αποφασίσαμε να κάνουμε τον γύρο της λίμνης χωρίς στάσεις, εκτός από μια πόλη τη Riva που θα ήταν και το τέλος της διαδρομής του πλοίου της γραμμής και να επιστρέψουμε το βράδυ με το γρήγορο πλοίο που κάνει μόνο 2 στάσεις.

Ξεκινήσαμε με ένα θαυμάσιο καιρό κι ένα αεράκι δροσερό που μας επέτρεψε να μείνουμε στο επάνω μέρος του πλοίου ώστε να βγάλουμε αμέτρητες φωτογραφίες και να θαυμάσουμε το τοπίο.

Τον γύρο της λίμνης μπορείτε να τον κάνετε οδικώς ή με το πλοίο της γραμμής οπότε έχετε και την ευκαιρία να θαυμάσετε τις επαύλεις και τους κήπους που δεν φαίνονται από τον παράκτιο δρόμο.

Το καράβι ξεκίνησε κι εμείς επάνω στο κατάστρωμα απολαμβάναμε το δροσερό αεράκι της λίμνης και αντικρύζαμε τις πόλεις οι οποίες διαδέχονταν η μία μετά την άλλη, αφήνοντας κόσμο και παίρνοντας άλλον. Limni_Garda_7

Manerva del Garda

Στο μέσον περίπου της λίμνης, όταν φτάσαμε το Manerva del Garda, επάνω σε ένα νησάκι, ξεπρόβαλε μια υπέροχη έπαυλη-κάστρο. Ο γύρος του πλοίου γύρω από το νησάκι μας έδωσε την ευκαιρία να βγάλουμε φωτογραφίες από όλες τις πλευρές του.

Manerba_del_Garda

Portese

Επόμενη στάση το μικρό λιμανάκι του καταπράσινου Portese. Η ακρογιαλιά της λίμνης έδινε την ευκαιρία στους παραθεριστές να κάνουν το μπανάκι τους, γιατί υπήρχε πρόσβαση σε αυτήν, όπως διαπιστώσαμε αργότερα, αφού η βορειοδυτική πλευρά της λίμνης έχει απόκρημνες καταλήξεις των Άλπεων στη λίμνη και η ευκαιρία αυτή χάνεται.

Salo

Το πλοίο έφτασε πολύ γρήγορα στην πόλη Salo. Τα βιβλία μου έλεγαν πως στην πόλη αυτή ο Μουσολίνι το 1943 ίδρυσε την δημοκρατία του Salo, σε μια προσπάθεια αναβίωσης του φασιστικού κράτους σε μια Ιταλία που κατέρρεε.Salo_1Salo

Μετά το Salo ξεκινάει η πιο ενδιαφέρουσα πλευρά, η δυτική, μεταξύ Salo και Limone sul Garda.

Gardone

Επόμενος σταθμός του πλοίου το Gardone. Είναι μια πολύ τουριστική πόλη με υπέροχο κλίμα, δροσερά καλοκαίρια και ήπιους χειμώνες. Στην Gardone Riviera έζησε μετά τον πόλεμο και Ουίνστον Τσόρτσιλ. Στην πόλη αυτή υπάρχει ένας βοτανικός κήπος, με πολλά εξωτικά φυτά από το 1912. Στεγάζει επίσης και μια συλλογή γλυπτών σύγχρονων καλλιτεχνών, καθώς και έθνικ γλυπτά από την Ασία

Δεν μπορέσαμε να τα επισκεφτούμε, γιατί διαλέξαμε να κάνουμε τον γύρο της λίμνης όπως είπαμε και όχι να κατεβαίνουμε σε κάθε πόλη που σταματούσε το πλοίο. Gardone_1Gardone

Toscolano Maderno

Μια όμορφη, επίπεδη πόλη, χτισμένη σε ένα ακρωτήρι που εισχωρεί στη λίμνη, περιτριγυρισμένη με αμμώδεις παραλίες. Πάμπολες ομπρέλες στην παραλία της λίμνης αλλά και τα δέντρα που φτάνουν ως την άκρη υποδέχονται τους κολυμβητές. Τα βουνά στο σημείο αυτό απομακρύνονται, αφήνοντας την πόλη να απλωθεί και να φτάσει ως την όχθη της λίμνης.
Toscolano_Maderno_2Toscolano_Maderno_1

Limone

Μετά φτάσαμε στο Limone, ένα χωριό με ένα μικρό όμορφο λιμανάκι, πνιγμένο στις λεμονιές, πορτοκαλιές, μανταρινιές, ελιές και κυπαρίσσια.  Το όνομά του βέβαια το πήρε από την λατινική λέξη Limes που σημαίνει λεμόνι. Το τοπίο τροπικό και συνάμα μεσογειακό, που επιτρέπει να έχει ποικιλίες φυτών και δένδρων.

Limone_Garda

Το τοπίο άλλαζε καθώς ανεβαίναμε βόρεια, γινόταν όλο και πιο άγριο, γιατί μπαίναμε μέσα στις Άλπεις. Έχω να πω βέβαια, πως τα τοπία είναι εντυπωσιακά βλέποντάς τα από τη λίμνη αλλά αν θέλετε να κάνετε τον γύρο της λίμνης οδικώς στην περιοχή αυτή ο δρόμος είναι σε μερικά σημεία πολύ δύσκολος, στενός, σκαμμένος μέσα στα βράχια με συνεχόμενες στοές. Είναι  μια άγρια διαδρομή, λόγω των Άλπεων που τα βράχια φτάνουν έως τις όχθες της λίμνης. Ειδικά οι δυσκολίες του δρόμου είναι μεταξύ Limone και Riva.

Λίμνη Garda

Είναι η μεγαλύτερη λίμνη της Ιταλίας και βρίσκεται στις πλαγιές των Άλπεων στη Β. Ιταλία, ανάμεσα στο Μιλάνο και τη Βενετία, δυτικά της Βερόνα. Έχει μήκος 52 χλμ. και βάθος περίπου 350 μέτρα (Συντεταγμένες Ν 45° 39′ 44»  Ε 10° 41′ 37» ). Έχει σχήμα αχλαδιού που το «κοτσάνι» του είναι στενό και μπαίνει μέσα στις Άλπεις. Στη λίμνη εκβάλλει τα νερά του ο ποταμός Σάρκα και άλλοι 24 μικρότεροι ποταμοί. Το βόρειο τμήμα της λόγω των ανέμων που κατεβαίνουν από τις Άλπεις είναι ο παράδεισος αυτών που κάνουν θαλάσσια σπορ, όπως σκι με αλεξίπτωτο, σερφ, παραπέντε και άλλα τολμηρά αθλήματα. Το παλιό όνομα της λίμνης ήταν Benaco από τους πύργους που υπάρχουν στο χωριό Torri di Benaco. Το τωρινό της όνομα Garda βγαίνει από την λέξη guardia (φρουρός), επειδή στο όρος Baldo υπήρχε φρούριο που έλεγχε την περιοχή.

Τελικά, προς το μεσημέρι (η διαδρομή κράτησε 3 ώρες), το πλοίο αγκυροβόλησε στο τελευταίο λιμάνι της διαδρομής, στο λαιμό της λίμνης, στην πόλη RivaRiva
Ο καιρός είχε ήδη αλλάξει και οι άνεμοι άρχισαν να δυναμώνουν. Η περιοχή αυτή ενδείκνυται γι αυτούς που κάνουν ιστιοσανίδα και ιστιοπλοΐα τριγώνου (Yngling) και η πόλη είναι η αγαπημένη τους, λόγω των ανέμων που πνέουν πάντα στην περιοχή.

Limni_Garda_3Ήταν πράγματι χάρμα οφθαλμών, να τους κοιτάζεις και να τους φωτογραφίζεις καθώς περνούσαν από κοντά σου. Ένα πραγματικά υπέροχο θέαμα, που το έκανε ακόμα ομορφότερο το τοπίο με τις απότομες πλαγιές.  Limni_Garda_2

Riva

Ένα πραγματικά αλπικό τοπίο με ψηλά βραχώδη βουνά να ορθώνονται πάνω από την πόλη. Η δε πόλη, είναι γεμάτη τέχνη, μνημεία και θεάματα. Νιώθαμε το μεγαλείο των βουνών και αισθανόμασταν μαγεμένοι!

Riva_4
Το πιο εντυπωσιακό για μένα ήταν ότι ενώ ήταν καλοκαίρι και η δύση του ηλίου γίνεται αργά, στην Riva η δύση του ηλίου έγινε από τις 5 το απόγευμα! Όταν λέω δύση, εννοώ ότι κρύφτηκε ο ήλιος πίσω από έναν ορεινό όγκο των Άλπεων που δεσπόζει στην πόλη και έκρυψε τον ήλιο από πολύ νωρίς.

Riva_2Malcesine

Η επιστροφή μας ήταν γρήγορη γιατί βέβαια επιλέξαμε το πλοίο που θα μας επέστρεφε στη βάση μας, το Sirmione κάνοντας μόνο δύο στάσεις. Η μία ήταν στην πόλη Μαλτσεζίνε, στην ανατολική πλευρά της λίμνης. Είναι η μεγαλύτερη πόλη στην πλευρά αυτής της λίμνης, που έγινε γνωστή γιατί εδώ έμενε ο Γκαίτε. Μας έκανε εντύπωση το επιβλητικό μεσαιωνικό κάστρο, στην άκρη της λίμνης και το τελεφερίκ, που φτάνει ως την κορυφή του βουνού ύψους 1745 μ. (Το τελεφερίκ με τις περιστρεφόμενες καμπίνες, μπορεί να μεταφέρει εκτός από τους επιβάτες και τον εξοπλισμό τους όπως παραπέντε, ποδήλατα, σκι κλπ.). Φαντάζομαι πως από εκεί επάνω η θέα θα είναι εντυπωσιακή!Malcesine_3

Torri del Benaco

Μετά το πλοίο πέρασε από την περιοχή με τους πύργους, Torri di Benaco,  από όπου είχε πάρει και το παλιό της όνομα η λίμνη.

Lazise

Επόμενος στάση η πόλη Lazise, που θεωρείται η πιο όμορφη μεσαιωνική πόλη της λίμνης Garda, με μια μικρή προκυμαία η οποία κατασκευάστηκε σε ένα πολύ στενό κόλπο. Το ιστορικό της κέντρο διατηρεί το χαρακτήρα του, χάρη στα τείχη και το κάστρο του με τους πέντε πύργους. Είναι ένα μικρό γραφικό χωριουδάκι, αλλά πολύ τουριστικό με πολλή κίνηση και πολλούς παραθεριστές.

Έτσι, βράδυ πια, φτάσαμε στο Sirmione, γεμάτοι εικόνες, από μια λίμνη που μας προσέφερε απλόχερα την ομορφιά της.

Τα θεματικά πάρκα της λίμνης Garda

Οι επόμενες μέρες ήταν προγραμματισμένες για επισκέψεις στα θεματικά πάρκα της περιοχής, στην Gardaland

Gardaland

Σίγουρα η Gardaland δεν είναι η Disneyland αλλά τα παιχνίδια και οι δραστηριότητες που έχει δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα. Είναι το μεγαλύτερο λούνα παρκ της περιοχής γι αυτό προετοιμαστείτε πως θα βρείτε ουρές και αποφύγετε τα Σαββατοκύριακα.

Εντυπωσιακό είναι το «ταψί΄ που υψώνεται κάθετα περίπου 50 μέτρα απόσταση από το έδαφος και περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του. Αυτό το παιχνίδι είναι για αρκετά τολμηρούς!

Εάν πάλι, θέλετε να ζήσετε στιγμές που ζει κάποιος μια φορά, γιατί μάλλον δεν θα σκεφθείτε να το ξανακάνετε, είναι να ανεβείτε στο τρενάκι του τρόμου, μήκους 566 μέτρων και μέγιστο ύψος από το έδαφος 42 μ., για να κάνετε μια βόλτα που  θα σας κόψει την ανάσα.

Το σόου στον πάγο είναι και αυτό ένα από τα εντυπωσιακά θεάματα που μπορείτε να δείτε, αλλά και πάρα πολλά άλλα θεάματα  που υπάρχουν σε κλειστούς χώρους, σε συγκεκριμένες ώρες, γι αυτό καλό θα ήταν να προμηθευτείτε το πρόγραμμα των σόου, ώστε να μη βρεθείτε από έξω.

Στη Gardaland περάσαμε μια ολόκληρη μέρα, χωρίς να το καταλάβουμε πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα. Όταν βράδιασε και ήταν η ώρα να φύγουμε μας έπιασε μια μελαγχολία παρ’ όλη την κούρασή μας, γιατί θα αφήναμε αυτόν τον μαγικό τόπο. Αλλά, σας συνιστώ, μη λυπηθείτε, γιατί το βράδυ το περιβάλλον γίνεται ακόμη πιο φανταστικό, αφού τα πάντα φωτίζονται με πάρα πολλά λαμπιόνια και όλα αποκτούν μια άλλη διάσταση, μια μαγεία και θα φύγετε με το όνειρο χαραγμένο στο μυαλό σας, παιδιά και εσείς μαζί με τα παιδιά σας. Ένα είναι σίγουρο πως θα φύγετε μικροί και μεγάλοι μαγεμένοι από αυτό τον τόπο και με ένα διαρκές χαμόγελο αποτυπωμένο στα χείλη σας.

Συντεταγμένες  Gardaland     N 45°  27′ 10.813»    Ε  10°  42′ 52.545»

Parco Natura Viva

Στην περιοχή της Gardaland, αξιόλογο επίσης και πολύ επισκέψιμο είναι και το Parco Natura Viva. Εδώ τα παιδιά μπορούν να «παίξουν» κοντά στη φύση, να κυλιστούν, να λερωθούν, να κρεμαστούν και γενικά να νοιώσουν ως νέοι Ταρζάν. Η αδρεναλίνη των παιδιών σίγουρα θα ανεβεί, αφού μπορούν να σκαρφαλώσουν στα δένδρα, να περάσουν από κρεμαστές γέφυρες ή και να κρεμαστούν με σχοινιά, και όλα αυτά με επιτήρηση και μέσα από διαδρομές που θα επιλέξουν ανάλογα με την ηλικία και  την τόλμη τους.

Στο πάρκο Νatura έχετε και μία δεύτερη επιλογή να κάνετε σαφάρι, με το αυτοκίνητό σας ή με το αυτοκίνητο του πάρκου. Είναι ένας χώρος όπου πολλά ζώα δεν είναι κλεισμένα στα κλουβιά τους και κυκλοφορούν ανάμεσα στους επισκέπτες. Το σαφάρι σας θα ξεκινήσει με το να σας καλωσορίσουν στην είσοδο του πάρκου, μεγαλόσωμοι πολύχρωμοι παπαγάλοι που πετούν ελεύθεροι και μετά μέσα από την ασφάλεια των αυτοκινήτων πρέπει να είστε έτοιμοι να φωτογραφίσετε τις καμηλοπαρδάλεις, τα λιοντάρια, τις μαϊμούδες και άλλα ζώα που περνούν από δίπλα σας και σχεδόν είναι σαν να σας αγγίζουν. Πολύ μεγάλη εμπειρία να κινείστε και να αναπνέετε δίπλα σε ένα λιοντάρι που είναι ελεύθερο και δεν είναι περιορισμένο μέσα σε ένα κλουβί!

Συντεταγμένες Parco Natura Viva    Ν 45° 39′ 44»    Ε 10° 41′ 37»

Εμείς, τα επόμενα θεματικά πάρκα της Gardaland δεν τα επισκεφτήκαμε, γιατί έπρεπε να μείνουμε και άλλες μέρες που δεν είχαμε στην διάθεσή μας, όμως εγώ σας τα παραθέτω παρακάτω, ώστε να πάρετε μια γεύση και ίσως, εσείς, επιλέξετε να τα επισκεφτείτε.

Πάρκο των Δεινοσαύρων

Επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση είναι να επισκεφθείτε το πάρκο των δεινοσαύρων που είναι γεμάτο από αυτά τα προϊστορικά θηρία που έζησαν πριν  από εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν από τις κλιματικές αλλαγές που έγιναν στον πλανήτη μας.

Φυσικά όταν κάποιος επισκεφτεί την περιοχή των θεματικών πάρκων, καλό είναι να επισκεφτεί και το  ενυδρείο Sealife.

Ενυδρείο Sealife

Το ενυδρείο έχει διάφορα είδη τροπικών ψαριών απ’ όλο τον κόσμο, ένα ενυδρείο μεδουσών, αλλά και ένα μεγάλο ενυδρείο-τούνελ με μικρούς καρχαρίες και σαλάχια.

Επόμενα θεματικά πάρκα είναι η Movieland και το Riovalli (water park)

Movieland

Ένα πάρκο ψυχαγωγίας που βρίσκεται στη Lazise και είναι ένα θεματικό πάρκο με βάση τις κινηματογραφικές ταινίες.

Riovalli

Είναι το μέρος που όλοι, μικροί και μεγάλοι, θα περάσετε καλά, είτε κάνοντας βουτιές στο δροσερό νερό της πισίνας, είτε κολυμπώντας στην πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων ή παίζοντας στις μεγάλες και εντυπωσιακές νεροτσουλήθρες του πάρκου. Ακόμη μπορείτε να γυμναστείτε παίξετε τένις και beach volley.

Πληροφορίες για φθηνές αγορές που μπορείτε να κάνετε στην περιοχή της Garda

Τεράστιο shopping center με περισσότερα από 160 outlet καταστήματα σχεδιαστών με τιμές που  πολλές φορές φτάνουν το 50% της λιανικής. Σχεδόν πάνω στο δρόμο που συνδέει την λίμνη Garda με τη λίμνη Iseo. Καταλαβαίνετε φυσικά, ότι κανένας Ιταλός δεν διανοείται να πάει σε «κανονικά» μαγαζιά να ψωνίσει… Τα καταστήματα outlet, προϊόν της υπερπαραγωγής ρούχων που δεν μπορεί να απορροφήσει η λιανική, είναι ένα είδος που ανθεί πολύ τα τελευταία χρόνια στην Ιταλία. (Piazza Cascina Moie 1/2, 25050 Rodegnos Saiano, Brescia)

Εδώ τελειώνει η περιήγησή μας στην λίμνη Garda της Ιταλίας, αφήνοντάς μας μόνο υπέροχες αναμνήσεις και με μια αίσθηση πως σίγουρα θα την ξαναεπισκεφθούμε.

Εξάλλου υποσχεθήκαμε στους εαυτούς μας, πως την επόμενη φορά θα κάνουμε τον γύρο της λίμνης οδικώς, για να μπορέσουμε να δούμε τις πόλεις μία μία ξεχωριστά, αφού η κάθε μια από αυτές έχει τον δικό της αέρα και χαρακτήρα.

Θέλω να μάθω… δεν ξεσηκωθήκατε να επισκεφτείτε, μαζί με τα παιδιά σας, τη λίμνη Garda και την Gardaland;

Μαμά Μαρία

Επισκεφθείτε αν θέλετε και το site για την λίμνη Garda: www.lakegarda.com

Διαβάστε ακόμη στο Ανθομέλι:

Ταξίδι στους Δολομίτες, τα χλωμά βουνά